מיוחד ליום האישה: ליאל קלדרון היא צעירה ומוכשרת חסרת מנוח

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b3a8dbbd-e093-4a8a-a05b-32447f04305b','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,52786,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b3a8dbbd-e093-4a8a-a05b-32447f04305b','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,52786,'Image','');},7]]);})

ליאל קלדרון חלמה מגיל צעיר להתפתח בתחום האהוב עליה, שאפה להגיע לפסגה והיא עשתה זאת בכוחות עצמה. היא חקרה את הנושא היכן רוכשים מוצרים ברמה טובה טסה ברחבי העולם להכיר מקרוב את התחום, כבר במפגש הראשון ניכר בה האסתטיקה באופן אישי הן הלבוש, במראה המטופח שלה והסטודיו "קוקה" מעוצב להפליא באווירה טובה ונעימה.

ליאל קלדרון. קרדיט - צילום פרטי

ליאל, בתם של רותי ואלי קלדרון (מוסך קלדרון מרכז שרותי רכב) מתגאה בהוריה והם כל עולמה. היא מעריצה מס' 1 של אימא ואבא היא נהנית לבלות עם משפחתה המורחבת. בת הזקונים ובת יחידה עם שלושה אחים.

ספרי לנו קצת על עצמך ועל החיבור שלך לבאר שבע

"אני בת 24, גדלתי והתפתחתי בבאר שבע. אני מאפרת מקצועית ואמנית איפור במקצועי, עוסקת בתחום מזה שמונה שנים. את העסק שבבעלותי "קוקה" פתחתי אחרי שהשתחררתי מהצבא, בניתי את המותג שלי בעשר אצבעות. בחרתי לפתוח אותו כאן בבאר שבע, מתוך הבנה שנשות העיר והסביבה צמאות לשירות מקצועי בתחומי היופי והאסתטיקה, בדגש על: פיסול פנים, איפור כלות ואיפור לערב, הלחמת ריסים, הרמת ריסים, עיצוב גבות ועוד".

מה הביא אותך לבחירה המקצועית שלך?

"אני לא חושבת שבחרתי בתחום, אלא בפועל התחום בעצם בחר בי. מאז שאני זוכרת את עצמי נמשכתי לעולם הזה של יופי, טיפוח, איפור. אני זוכרת את עצמי מגיל קטן עומדת מול המראה, מנסה להעצים את המראה שלי ו'עפה' על זה. תמיד נתתי עצות וטיפים לחברות על מוצרים, על שיטות טיפוח (לאו דווקא על מוצרים סטנדרטיים שכולם יכולים לקנות) הייתי מכינה עם אמא שלי מסכות שיער ומסכות פנים. התחום פשוט עניין אותי מילדות, מאז ומתמיד. תמיד ראו אותי בתור 'ליאל המטופחת', זו שמקפידה על מראה מטופח ועל איפור, גם אם מדובר ביציאה יומיומית לבית קפה או לסרט. כשבגרתי הבנתי ש'תפור עלי' להפוך את האהבה שלי לטיפוח וביוטי למקצוע, כך שאוכל לעזור לנשים להיראות הכי טוב שהן יכולות ולהרגיש הכי טוב עם עצמן. אני עצמי תמיד הייתי מקבלת מחמאות על המראה המטופח שלי. עד היום זמן האיכות שלי עם עצמי הוא אותם רגעים שבהם אני מתאפרת, תמיד בשמירה על 'קו עדין',  החלק שאני הכי אוהבת ביציאה-לבילוי הוא ההכנה ליציאה, זה זמן ה'איפור-שיער' שלי".

מה עשית למען התפתחות העסק שלך בשנה האחרונה?

"השנה האחרונה הייתה משמעותית מאוד עבורי ועבור העסק. התבגרתי והתעצמתי אישית ומקצועית, רכשתי ידע עצום וביטחון עצמי. בשנה האחרונה טסתי למילאנו למשלחת מאפרים, שכללה השתלמויות-איפור מקצועיות עם מאמני האיפור הטובים בעולם. קיימתי שיתופי פעולה עם אמני האיפור והשיער המובילים בישראל בהפקות יוקרתיות שהבאתי לסטודיו שלי כאן בבאר שבע. קיימתי שיתופי פעולה עם חברות איפור מהארץ ומחו״ל. אני מתכננת להמשיך להנגיש ללקוחות שלי לעוקבות הנאמנות והיקרות שלי באינסטגרם את כל הידע שלי ומיומנויות-הטיפוח שרכשתי. בנוסף, השנה התחדשתי בתכשירי טיפוח איכותיים, שמותאמים אישית כל לקוחה, לסוג עור הפנים שלה ולאורח החיים שלה".

עד כמה התמיכה בבית ובחיק המשפחה עזרה לך לממש את עצמך?

"אני מגיעה ממשפחת קלדרון, משפחה מדהימה שהיא לגמרי השראה לאיך אפשר לצמוח ולהתפתח בתחום שאת אוהבת, אם רק תאמיני בעצמך. בלי התמיכה שלהם לא הייתי מגיעה למה שאני היום. גם אם מאז ומתמיד ראו בי שם-דבר, לי עצמי לקח זמן להרגיש את העוצמה הזו מבפנים ולהכיר ביכולות שלי ובמי שאני. לא הכל ורוד, היו לי המון נפילות, ובלי התמיכה המשפחתית ושל בן הזוג שלי לא הייתי עולה מהן''.

''בן הזוג שלי תמיד מפרגן לי, חשוב לו שאני אצליח יותר מכל דבר אחר. אבא שלי מעורב בכל דבר מקצועי-כלכלי הקשור בעסק, אמא שלי יודעת על כל הפקה שיוצאת לדרך, על כל טרנד חדש, היא מאשרת כל סרטון שעולה לרשת. בכללי כל אחד בדרכו דוחף אותי להצליח ולא לעצור. יש לי משפחה תומכת ומפרגנת פשוט לכל אורך הדרך ואני המעריצה מס' 1 שלה. תמיד ידעתי שאני אהיה עצמאית ובעזרת הליווי של ההורים שלי אכן הצלחתי להקים עסק שמשקף בדיוק מה שרציתי. היום אני מנהלת את העסק שלי באופן עצמאי. מגיעות אלי לקוחות מבאר שבע ומכל הארץ, הן יודעות שאצלי הן יקבלו טיפול מקצועי, חדשני ושירות אישי ברמה הגבוהה ביותר".

איזו דמות נשית מהווה עבורך מודל שאפשר לקבל ממנו השראה ומדוע?

"התשובה הראשונה שעולה לי זאת קיילי ג׳נר (מהקרדשניאנס) עם כמה שאפשר לבקר את דרך החיים שלה, אפשר לראות שהיא בנתה במו ידיה חברה שמהווה השראה לכל מי שעוסק בתחום. היא מכתיבה את מה שהולך היום בתחום, בין אם זה לוק איפור חדש שהיא 'מוציאה לאור' ומייד אלפי מאפרים מקצועיים בעולם מיישמים אותו, היא יצרה מוצרי איפור וטיפוח חדשניים, הביאה טכניקות חדשות, פרצה דרך, והצליחה להנגיש את הוליווד לכל מי שרצתה להיות כוכבת ליום/לערב אחד (או אפילו בכל יום, לעבודה) היא עומדת מאחורי המוצרים שלה, הטכניקות שלה ושומרת על 'קלאס' בסופר-שיק. אגב, היא אישית פרגנה לי כמה פעמים ברשתות  החברתיות, כשראתה עבודות שלי. אפשר לומר שזו גם שאיפה שלי לעוד כמה שנים- להיות ה- 'קיילי ג׳נר' של הפריפריה, זה יעבוד פה, אנחנו צריכים אחת כזאת גם בבאר שבע, לא?!".

מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?

"בזמני הפנוי, שהוא לא באמת פנוי, כי אני כל הזמן במחשבות ובעשייה תמידית לפיתוח העסק, אני אוהבת למלא את הזמן באימונים, בהתפתחות אישית, להקדיש זמן למשפחה, לאחיינים לבן זוגי. אני מאמינה שמשפחה זה הבסיס להכל, אז תמיד אי מקפידה להעניק להם מהזמן שלי".

מהן השאיפות המקצועיות והאישיות שלך לשנים הקרובות?

"חשוב לי להתפתח מבחינה מקצועית בתחום האיפור והביוטי, להגיע לתפקידי מפתח בעולם הטיפוח. אני שואפת לפרוץ דרך בעולם הזה, לאפר סלבס ולהעביר 'מאסטר קלאסים' בעצמי. היום אני כבר מעבירה שיעורים בתחום במסגרות של 'אחת על אחת', ואשמח לפתח את זה בעזרת השם למסגרות רחבות יותר. אני באמת מאמינה שכל אחת יכולה למקסם את היכולות שלה ולדאוג לטיפוח עצמי, ואני שמחה להעניק מהידע שלי לנשות באר שבע והנגב על מנת שכל אחת תוכל להוציא מעצמה את המקסימום. אני מאחלת לעצמי להכיר טכניקות חדשות ולפתח טכניקות מתקדמות בתחום, לפתח מוצרי איפור חדשניים, ולהצליח גם מעבר לים, תמיד לשמור על הערכים שלי ועל ה'אני' שלי, להמשיך בדרך ישרה הגונה וצנועה עד למעלה לפסגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('55187460-2573-41d5-a2cc-bdc9c3f052b6','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,52788,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה