תוצאות סקר הבחירות במיתר: מי מוביל בדעת הקהל ומי נפל?



מערכת הבחירות במיתר צפויה להיות אחת הטעונות ביותר כאן בנגב, זאת בשל שלל פרשיות ומחלוקות בין תושבי המקום. אנחנו רצינו לבדוק מי לדעתכם הקוראים ייבחר ב-31 לאוקטובר והתוצאות מסקרנות במיוחד. כנסו וגלו

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'
הבחירות למועצת מיתר יתקיימו ב-31 לאוקטובר, ואנחנו בבאר שבע נט יצאנו לבדוק קצת את דעת הקהל לגבי המועמדים והסיכויים שלהם לזכות בתואר הנכסף - ראש המועצה.

כאמור, מערכת הבחירות במיתר מכילה לא פחות מארבעה מתמודדים, וזהו אחד המרוצים העמוסים ביותר כאן בנגב. בתוך כך, ריבוי הדעות והמחלוקות ניכר בשטח, שכן תושבי המקום מצאו עצמם במהלך השנה האחרונה מעורבים בלא מעט פרשיות שהובילו אף למחאות.

כך או כך, ולמרות כל הרחשים מסביב, מי שניצח באופן חד משמעי בסקר של באר שבע נט הוא ראש המועצה המכהן, שמעון מזוז שיחד עם רשימתו ''בתנופה'' זכה ב-43.6 אחוז מהקולות. במקום השני הגיעה דווקא איש הצבא לשעבר סער חרזי, שנכנס זה עתה אל תוך החיים הפוליטיים וכבר זכה ל-29.6 אחוז מקולות הקוראים עם רשימתו ''עושים מקום לעתיד''. 

במקום השלישי הגיע האופוזיציונר הנוכחי במועצה, שמעון פרץ שיחד עם רשימתו ''ביחד'' זכה ב-18.4 אחוז מהקולות. במקום האחרון הגיע שי דוד. מי שזכה לתמיכתו של בני גנץ, קיבל יחד עם רשימתו ''ישר ולעניין'' 8.5 אחוז מהקולות.

קרדיט - באר שבע נט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה