פיצוץ בליכוד: שמעון בוקר ירוץ ברשימה עצמאית



ראש רשימת הליכוד בשנים האחרונות ויו"ר הסניף המקומי שמעון בוקר, הודיע כי ירוץ ברשימה עצמאית בתמיכת הליכוד. בינתיים, הערב צפוי להיבחר עו"ד אמנון כהן לעמוד בראש רשימת מח"ל בבחירות המקומיות הקרובות. מה קרה שם בדיוק? יצאנו לבדוק

שמעון בוקר ועו"ד אמנון כהן. קרדיט - צילום פרטי

דרמה של ממש ברשימת הליכוד המקומית לבחירות הקרובות: לאחר דיווחים חוזרים ונשנים כי בסניף המקומי החלו לנדוד הרוחות לכיוונו של מועמד חדש לרשימה, עו"ד אמנון כהן, השבוע מודיע באופן רשמי ראש הרשימה בשנים האחרונות שמעון בוקר, כי הוא מתכוון להתמודד ברשימה עצמאית.

כאמור, בוקר, ראש הסניף המקומי ויו"ר הליכוד העולמי, מזוהה יותר מכל בעיר עם מפלגת הימין. עם זאת, לקראת הבחירות הקרובות וכפי שהוא טוען בפני באר שבע נט - החליט בוקר לרוץ ברשימה נפרדת. מה הוביל אותו לכך? לטענתו מצב העניינים ברחוב הבאר שבעי גרם לו לחשוש לאובדן השלטון הימני: ''יש כרגע רשימה ערבית שרוצה לרוץ לעירייה, וגם את כל המפגינים שמתכוונים להתמודד. אני רוצה את כל קולות הימין ולא מתכוון להסתפק רק בליכוד. אני רוצה שמצביעי ש"ס ייבחרו בי, ומצביעי עצמה יהודית וכולם. אין סיבה שלא, זאת עיר ימנית ובבחירות נוכיח את זה''.

כאמור, בוקר מתכוון להתמודד גם על ראשות עיריית באר שבע, קרב כמעט אבוד אף לטענתו מדובר במאבק ששווה את זה. בתוך כך, טוען בוקר כי אמנם הרשימה שלו עצמאית אך היא לגמרי נתמכת בעזרת הליכוד - "יש לי את הגיבוי של הליכוד והוא תמיד יהיה הבית שלי. מדובר בהחלטה לא רק שלי, ויש לה הרבה תומכים במפלגה''.

ובכן, לא בטוח בכלל שבסניף המקומי מקומו של בוקר יציב ואיתן כפי שהיה. כניסתו של עורך הדין אמנון כהן למשחק מטלטלטת לגמרי את הספינה הליכודניקית, שכן על פי מידע שהגיע לידי באר שבע נט - ישנם רבים בסניף המקומי שתומכים בכהן בכל הכוח. כהן מצידו הסתייג מלהתייחס לנושא לחלוטין אך טען: ''יש אדם שלא רצה לשחק לפי חוקי המשחק הדמוקרטים וזה מה שקרה''. 

אז האם היפרדותו של בוקר מהרשימה נובעת מפיצוץ פנימי, או שמדובר בטקטיקה שהגיעה מהדרגים הגבוהים ביותר? קשה שלא לשים לב להתעוררות אשר מתרחשת לאחרונה בקרב הגוש הליברלי בעיר - נכון להיום קיימות קרב ל-5 רשימות שאינם מזוהות עם המפלגות שיושבות בשלטון, ונראה שבליכוד הבחינו בכך והחליטו לנקוט בטקטיקה מעניינת. אז האם זה יוביל לאיבוד קולות או לקפיצה מטאורית במנדטים? נצטרך לחכות עוד חודשיים בדיוק בשביל לגלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה