כשנה וחצי לאחר שנרצחה בפיגוע: בעלה של לורה יצחק ז"ל יוצא בהודעה מפתיעה



טל יצחק, אשר אשתו לורה ז"ל נרצחה באכזריות בפיגוע הנוראי בבאר שבע לפני שנה וחצי - הודיע כי בכוונתו להתמודד בבחירות המקומיות בעיר: ''לא ייתכן שבנות העיר יוטרדו מינית פעם אחר פעם והעבריינים יימלטו ללא ענישה אמיתית''

תמונה לא נבחרה

שנה וחצי מאז הפיגוע הנוראי בבאר שבע, במהלכו נרצחו ארבעה מתושבי העיר והאזור - יוצא בעלה של אחת מהקורבנות בהודעה מפתיעה במיוחד.

טל יצחק, שמוכר לציבור כבעלה של לורה אשתו ז"ל, הודיע השבוע כי בכוונתו להתמודד בבחירות המקומיות למועצת העיר באר שבע. יצחק, שבין היתר משמש כחבר בוועד שכונת נחל הפארק, הרבה להתראיין בשנה האחרונה ולדבר רבות על נושא הביטחון באזור.

בהודעה שיצאה בשרתות החברתיות, פירט יצחק את הסיבות להצטרפותו לרשימת ''כן לביטחון'' בראשות יהודה בננו: ''שלום לכולם, למי שאינו מכיר אותי, נעים להכיר שמי טל יצחק, בן 44, אלמן ואבא ל 3 בנות מדהימות, יליד ופטריוט אמיתי של העיר באר-שבע. ביום 22.3.22 העיר באר-שבע עברה פיגוע טרור רצחני על ידי בני מוות מארגון הטרור דאעש ובו, אשתי המדהימה והאמא המדהימה עוד יותר של הבנות שלי, לורה יצחק ז"ל, נרצחה באכזריות ביחד איתה נרצחו הרב משה קרביצקי , דוריס יחבס , מנחם יחזקאל הי״ד''.

''אינני יכול להסביר במילים את התחושות, ההשלכות והכאב הבלתי נתפס שהולך ומתעצם בכל יום מאז שלורה אהובתי הלכה מן העולם הזה, אבל אני לא כותב את הפוסט הזה כדי לתאר את התחושות או לקבל חיזוקים (ומכאן תודה לכל מי שחיזק, תמך, מחזק, תומך ועוד יחזק ויתמוך בעתיד, אתם אנשים מדהימים והצלחתם להחזיק אותי ואת הבנות מעל המים בתקופה הכי קשה בחיינו), אני כותב את הפוסט הזה כדי לקבל מכם כוח ולהוביל שינוי ביחד אתכם למען העתיד של העיר והתושבים שלה. אני, משפחתי, משפחות שכולות נוספות, תושבי העיר באר שבע ותושבי מדינת ישראל כולה חולקים את הכאב העצום שבמשפחת השכול מאז הקמתה של מדינת ישראל ועד היום. ממקום של אובדן וכאב כה גדולים אני, משפחתי ושותפים אמיתיים לדרך, קיבלנו החלטה לצמוח לעשייה ציבורית אמיתית, להובלת תהליכים ושינויים אמיתיים לטובת הביטחון והזכות של תושבי העיר באר-שבע לחיות כאן בשקט ובשלווה''.

יהודה בננו. קרדיט - דור יחזקאלי

''מיום הפיגוע התפטרתי ממקום עבודתי וכיום אני מגדל את הבנות המדהימות שלנו ופעיל ציבורי למען המטרה הנעלה הזו, בין היתר אני גם חבר ועד שכונת הפארק מכורח הנסיבות. אני פונה אליכם, תושבי העיר, לקבלת תמיכה למאבק נחוש, אמיתי, ממקום של עוצמה וחוזקה, לטובת הביטחון של כולנו, תושבי העיר, המשפחות, ההורים, האחים, הילדים, הסבים והסבתות, השכנים, החברים והחברות. לא ייתכן שבירת הנגב תהווה מוקד לפעילויות טרור וארגוני פשע, לא ייתכן שהחיים בעיר שלנו יהיו תלויים ברצון הטוב של פוליטיקאים ובעלי תפקידים. לא ייתכן שנסבול מגל של מקרי שוד אלימים, גניבות ופריצות! לא ייתכן שבנות העיר יוטרדו מינית פעם אחר פעם והעבריינים יימלטו ללא ענישה אמיתית! לא ייתכן שיזמים צעירים תושבי העיר יקימו עסקים ב-10 אצבעות ויגיע אדם זר שיהפוך להיות "שותף" שלהם בין אם ירצו ובין אם לא, אחרת העסק יישרף, הבית יישרף ושום דבר לא יקרה לפושעים והשורפים.​ לא ייתכן שכל נסיעה בכביש עלולה להפוך לזירת קרב ערב השתוללות בלתי נגמרת של פורעי חוק שלא שמים פס על המשטרה''.

''כדי שאוכל להוביל, ביחד אתכם את המאבק החשוב הזה, אני זקוק לתמיכה שלכם תושבי העיר. בבחירות הקרובות למועצת העיר אתמודד ברשימת מפלגת "כן לביטחון". מפלגה שחרטה על דגלה להפסיק את הנרמול, לזעוק קול צעקה אמיתי שמגיע ממקום של כאב וצער ודאגה לעתיד של תושבי העיר שלנו ולהביא לשינוי המיוחל. לפעול בכל המישורים לשינוי חקיקה, הגברת אכיפה, העברת תקציבים, שינוי סדרי עדיפויות אצל ראשי רשויות, חברי כנסת, ממשלה, בתי המשפט ומה לא, כדי שזה באמת יקרה אנחנו נצטרך תמיכה, גדולה ככל האפשר''.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה