הצביעו בסקר באר שבע נט: מי ינצח בקרב המשולש על ראשות מועצת עומר?



34 ימים לבחירות ביישוב הסמוך לבאר שבע, ושלושת המועמדים עובדים מסביב לשעון במטרה לאגד כמה שיותר קולות מצד התושבים. מי יצליח לסיים במקום הראשון - ארז בדש, יוסי כהן או סימה כחלון? הצביעו והשפיעו

קרדיט - צילום פרטי, שרון טל, יח"צ, תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הקרב על ראשות מועצת עומר מתחמם מידי יום - מפגשי פעילים, מעבר מדלת לדלת ומאבקים בלתי נגמרים ברשתות החברתיות, אין ספק שהבחירות ביישוב היוקרתי יהיו מהמסקרנות ביותר כאן באזורנו. לאחר עזיבתו של ראש המועצה הקודם, פיני בדש שכיהן מעל לשלושים שנה, נפתח המרוץ והוא עומד כעת בין שלושה מועמדים.

סימה כחלון: מי שגם התמודדה בבחירות הקודמות וכאמור הפסידה בהפרש קטן במיוחד. כחלון בת ה-53, מתמודדת שוב, כאשר בבחירות הקודמות, היא הבטיחה לחזק את תחושת הביטחון האישי ביישוב, להוסיף שבילי אופניים ולפעול בנושא החינוך.

חברי הסיעה של סימה כחלון. קרדיט - צילום פרטי

ארז בדש: המועמד השני ועד לאחרונה ראש מועצת נאות חובב. בדש בן ה-56, הינו אחיינו של פיני בדש, ובקרבתו כבר התחילו להכשיר את הקרקע מלפני מספר חודשים לאפשרות שהוא יתמודד. לפני כחודש הכריז באופן רשמי בדש על התמודדותו, כאשר גם הוא שם דגש רב על תחושת הביטחון האישי ביישוב.

ארז בדש וחברי הסיעה שלו. קרדיט - צילום פרטי

יוסי כהן: המועמד השלישי הוא יוסי כהן בן ה-47. מי שבעבר אחד מתומכיה הגדולים של כחלון, אך לפני כשנה החליט להפריד ממנה כוחות ולנסות להתמודד בפני עצמו. כהן, שעל מועמדותו פרסמנו כאן לראשונה בבאר שבע נט, שם גם הוא כמו השאר דגש רב על הביטחון בעומר. 

יוסי כהן וחברי הסיעה שלו. קרדיט - צילום פרטי

חשוב לציין כי במירוץ לבחירות ישנה עוד רשימה, אך היא מתחרה על מקום במועצה בלבד ולא על ראשות היישוב. מועמדת רביעית, או יותר נכון סיעה רביעית שתתמודד בבחירות ונשארה מעט מאחור היא סיעת - ''חוזה חדש'', אשר הוקמה בעקבות המחאות כנגד הרפורמה המשפטית. בראש הסיעה, אשר מכוונת אך ורק למועצה עומדת - אמירה דגן חכמון.

שימו לב, הסקר נסגר, התוצאות יפורסמו בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה