העסק מתחמם: המתמודדים למועצת העיר הגישו תלונה כנגד שמעון בוקר



לאחר המתקפה הבוקר על דבריו של בוקר, החליטו ראשי רשימת ''חוזה לחדש לבארשבעים'' להגיש תלונה במשטרה כנגד סגן ראש העיר בשל הסתה. בוקר: ''יש לנו חוזה בן 3000 שנה ואנו לא זקוקים לשום חוזה חדש''

קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

הבחירות מתחממות: לאחר יום מותח במיוחד, החליטו ראשי רשימת ''חוזה חדש לבאר שבעיים'', עידו אטיאס וטימור מיכאלי - להגיש תלונה במשטרה כנגד סגן ראש העיר, שמעון בוקר.

כאמור, במהלך היום תקף מיכאלי את דבריו של בוקר, שחילק מטעם הרשימה שלו פלאיירים שעליהם נכתב 'האם מפגיני שמאל ישרפו בתי כנסת בבאר שבע?'. בתגובה לכך, טען מיכאלי כי "אין לי מילים, פשוט בושה! איך בבירת הנגב, עיר מטרופולין, יושבים כאלה נבחרי ציבור בעירייה ומתמודדים שוב למועצה?! שמעון בוקר אלוף רק דבר אחד: 100% שנאה ו-0 עשייה".

והערב, שעות ספורות לאחר מכן, הוציאו השניים הודעה רשמית לפיה החליטו האחרונים להגיש תלונה במשטרה: ''בגין דברי ההסתה של סגן ראש העיר באר שבע שמעון בוקר בקמפיין הבחירות שלו, עידו אטיאס וטימור מיכאלי, מובילי רשימת הצעירים הליברלית בעיר ״חוזה חדש לבארשבעים״, הגישו תלונה במשטרה''.

בתגובה לתלונה, פנינו לבוקר וביקשנו את תגובתו וממנו נמסר: ''במשך 75 שנה באר שבע היתה עיר של אחדות בין חילונים, חרדים, כיפות סרוגות והרוב המסורתי, עד שהביאו לכאן את מחאת השינאה באוטובוסים מהקיבוצים וממרכז הארץ ובעלות של מאות אלפי שקלים''.

עוד מסר בוקר: ''ראינו את המדרון החלקלק בהתנהלות המחאה בשנה האחרונה, נגד כל מה שמסמל ומריח יהדות. אני לא חושב שמישהו באמת ישרוף בית כנסת עכשיו, אבל לפני שנה גם לא העזנו לדמיין בסיוטים שלנו מחאה ביום השואה, את מסיבת הפיצות בבתי החולים בפסח, את ההטרדה השיטתית נגד דוכני התפילין, את פיצוץ ההקרנה לנשים דתיות וכמובן את אירועי כיפור דיזנגוף. מפלגת 64 מנדטים לא תיתן לחוזה חדש להכניס את השיטות הנפסדות שלהם לעיר, יש לנו חוזה בן 3000 שנה ואנו לא זקוקים לשום חוזה חדש''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה