הכירו את המצטרפת הטרייה לרשימתו של רוביק



יזמית בתחום חדשנות, הייטק וחינוך, מצטרפת בכירה לצמרת רשימת "דרך חדשה בראשות רוביק דנילוביץ'״. הכירו את יוליה סגלין-נמץ

צילום אוהד הרכס

יוליה בת 35, נשואה ואמא לשניים, עלתה עם משפחתה מאוקראינה לישראל בשנות ה-90. היא בעלת תואר שני במחקר רפואי ותואר ראשון בהצטיינות ברפואה מעבדתית.

יוליה, יזמית המובילה מהלכים בתחומי חדשנות יישומית, ובתחומי חינוך וחברה, משמשת היום בין השאר כשותפה-מקימה של חברת InnDeed, העוסקת בליווי ארגונים, חברות הייטק ומוסדות אקדמיים, בפיתוח רעיונות וסטארטאפים.

עוד לפני כן הייתה מנהלת ומקימה של מאיץ הסטרטאפים "אואזיס" באוניברסיטת בן גוריון בנגב. שם עסקה בפיתוח מודל ייחודי להפיכת מחקרים פורצי דרך לסטארטאפים, שזכו להצלחות וגייסו השקעות של מעל ל- 20 מליון דולר, רובם ביססו את פעילותם בנגב.

בנוסף, היא עוסקת כ-15 שנה בתחום החינוך המדעי, בו פיתחה וניהלה תכניות כלל-ארציות, כיהנה בתפקידי מפתח בארגונים המקדמים חינוך מדעי לאוכלוסיות מגוונות בארץ. כיום, ממשיכה ללוות יזמים ומנהלים חינוכיים, ומכהנת בועדי מנהל של עמותות חברתיות.

רוביק דנילוביץ': "אני שמח מאוד על הצטרפותה של יוליה לרשימתנו. מדובר בתוספת כוח משמעותית.מהיכרותי עם יוליה בשנים האחרונות התרשמתי מהיותה יזמית מובילה, פורצת דרך בתחומי החדשנות, ההייטק, המחקר והחינוך. יוליה בעלת יכולות לגיוס שותפים בארץ ובעולם, ובעיקר עם נשמה חברתית-אנושית, שדואגת לאיכות החיים ולהעצמה של בני אדם. אני בטוח שתוכל לתרום בשלל תחומים לעיר ולתושביה."

יוליה סגלין-נמץ: "בתור באר שבעית גאה, אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לרשימה איכותית, ולתת בחזרה לקהילה שלנו. נמשיך לטפח את תחומי התעסוקה, התעשייה, החינוך והחברה – למעננו ולמען הילדים של כולנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה