בצל קדנציה סוערת: ראש מועצת מיתר הכריז על התמודדותו בבחירות



ראש מועצת מיתר שמעון מזוז, הכריז כי יתמודד גם בבחירות הקרובות על ראשות המועצה ביישוב היוקרתי. סגניתו חדווה שקד תמשיך איתו והשאלה הגדולה היא כמובן - האם אמון התושבים בו עדיין גדול כפי שהיה בעבר?

שמעון מזוז. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

תושבי מיתר ידעו בשנה האחרונה את אחת התקופות הסוערות שידע היישוב מימיו - החל מפרשיות שונות ומשונות, דרך תביעות משפטיות ועד ביטול הטבות המס, נראה היה שאין רגע אחד של שקט והעתיד סבוך במיוחד.

מי שעמד לא אחת בצל הסערה הוא ראש מועצת מיתר, שמעון מזוז שנבחר בשנת 2018 לעמוד בראש היישוב היוקרתי. מזוז, אשר בעברו כיהן בתור גזבר עיריית דימונה - הודיע לאחרונה באופן רשמי כי הוא מתכוון להתמודד שוב על תפקידו הנוכחי. בכך, מצטרף מזוז למאבק ארבע ראשי על התפקיד הנחשק, כאשר מולו יעמדו יריביו המר שמעון פרץ, שי דוד שזכה לאחרונה לתמיכה מבני גנץ ואיש הצבא סער חרזי.

כאמור, מאז הבחירות הקודמות, נראה כי התמיכה במזוז ספגה מכה לא פשוטה, במיוחד לאור פרשיות שונות עליהן כתבנו גם כאן בבאר שבע נט. בעוד תומכיו טוענים כי מדובר באיש רב פעלים שהשקיע רבות בחינוך ובתשתיות, מתנגדיו טענו בשנה האחרונה לא אחת כי פעולותיו פגעו ביישוב.

בניין המועצה החדש שעתיד להיבנות במקום, לצד יחידות הדיור המוגן שצפויים לקום על ידי חברת י.ח דמרי - הובילו לעתירות משפטיות והפגנות שטרם נראו במקום. כעת נותר לראות, האם כפי שקרה בבחירות הקודמות, גם הפעם יגיעו המועמדים לסיבוב שני ומותח?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה