בליכוד חוששים: ''אם שוב נסיים עם שני מנדטים בבחירות זה יהיה כישלון חרוץ''



בסניף הליכוד המקומי בבאר שבע החלו בשבוע האחרון לחמם מנועים, זאת לקראת הבחירות לרשויות המקומיות. בעוד הקרב על ראשות הרשימה טרם נחתם, בכירים בליכוד חוששים שוב מקבלת מספר נמוך של מנדטים: "זה יהיה בעייתי מאד, אם עוד פעם רק עם שני מנדטים"

הליכוד באר שבע. שמעון בוקר. רות פרנקל. צילום: שרון טל

האם המפלגה הגדולה בישראל שוב תסיים את הבחירות הקרובות במפח נפש גדול? בימים אלו, פועלים בכירים בסניף הליכוד המקומי בבאר שבע על הכנת הרשימה לבחירות המוקמיות לשנת 2023, כאשר המטרה העיקרית היא - כמו בשאר הרשימות בבחירות הללו, היא כמובן הרחבת כמות המנדטים במועצת העיר.

למרות שראש הרשימה וסגן ראש העיר, שמעון בוקר, השמיע לאחרונה כל מיני טענות כי בכוונתו לרוץ לראשות העיר, בטענה כי ''המפלגה הגדולה תמיד רלוונטית והנושא תמיד נשקל'', בליכוד יודעים שאין סיכוי ממשי להתחרות עם רוביק דנילוביץ' על ראשות העיר. 

עם זאת, גם המצב במועצת העיר אינו מזהיר עבור בכירי המפלגה בנגב, שכן בבחירות האחרונות קיבלה הרשימה בראשותו של בוקר - שני מנדטים בלבד. בימים אלו, בעזרת בכירים דוגמת יואב לאביוד, ישנם תוכניות לבניית רשימה משופרת ומשופצת, אשר לטענת הליכוד, צפויה להשפיע בצורה הרבה יותר רחבה מהשנים האחרונות.

בשיחה עם מערכת האתר, הודו בכירים בליכוד כי הם חוששים ממצב בו שוב יקבל הסניף המקומי שני מנדטים בלבד. בכיר בליכוד טען: "לא ייתכן שהמפלגה ששולטת תסיים שוב עם מספר כל כך נמוך של מנדטים. לא נראה שרוביק צפוי לקבל פחות, וזה אומר שעלינו לעשות מאמצים גדולים בשביל להוות כוח משמעותי במועצה".

למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'בתוך כך, אחד הצעדים המשמעותיים עליהם עובדים כעת בליכוד, הוא בניית הרשימה שתתמודד בבחירות. בעוד בראש הרשימה עומד כעת סגן ראש העיר, שמעון בוקר ולצידו ד"ר רות פרנקל - בליכוד פועלים על רענון הרשימה, כאשר השם החם ביותר כרגע על המדף הוא של עו"ד אמנון כהן.

מי שהיה בעברו רשם הקבלנים, נחשב לאחד המועמדים הבכירים לעמוד בראש הרשימה, כאשר בקרוב צפויים כלל הצדדים לשבת ולדון באופן הפעולה בה ינקטו בליכוד. בעוד בסביבתו של שמעון בוקר נטען כי סגנו של רוביק פתוח להצעות, ואינו מתכוון להחזיק בתפקיד ראש הרשימה בכל מחיר, בשיחה שערכנו עם עו"ד כהן, סירב האחרון להגיב לנושא באופן קונקרטי וטען: "כשיהיה מה להגיב, נצא בהודעה מסודרת. אנחנו לא מסתירים כלום''.

שמעון בוקר ועו"ד אמנון כהן. קרדיט - צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה