כדורגל ובירות כן הולך ביחד
15.07.21 / 13:02
אמש (יום ד') יצא לדרכו אירוע הכדורגל הגדול בדרום - טורניר גולדסטאר Allstar אשר כינס יחדיו קרוב ל-300 שחקני כדורגל מכל האזור לחגיגת שערים יוצאת מהכלל, כשעל הדרך גם הבירה לא הפסיקה להימזג כמובן.
האירוע, שהתקיים במגרשי "גולטיים" בבאר שבע, יצא לדרכו אתמול בפתיחה נפלאה וחגיגית ששילבה המון מוזיקה טובה, בירת "גולדסטאר" בשפע, ומספר רב של משתתפים - קרוב ל-300 שחקני כדורגל לא מקצועניים, אבל מהמעלה הראשונה. כל הקבוצות התחלקו למספר בתים, כאשר יומו השני של הטורניר ימשיך היום ובסופו תיקבע המנצחת הגדולה שתזכה בפרס שווה במיוחד - אירוח מלא בוילה ענקית ל-15 חברים, זאת כמובן לצד אוכל שתייה וחוויה מפנקת ביותר.
הטורניר עצמו מהווה את הדובדבן שבקצפת לשיתוף הפעולה הנפלא בין חברת "אביב" פרסום אשר נמצאת בבעלותם של בנצי ז'ורנו וניס אביטן לבין ליצרנית הבירות "גולדסטאר". שיתוף הפעולה החל לפני קרוב ל-4 חודשים, כאשר יצאה חברת ''גולדסטאר'' בקמפיין מבוסס "ערים" - במסגרתו כל פרוייקט פרסום הותאם לעיר עצמה, כאשר הצוות שאחראי על הפקת הקמפיין הינו תושבי העיר באר שבע - מהשחקנים בפרסומות, דרך צוות ההפקה והקריאייטב, וכמובן עד לחברת ''אביב'' פרסום עצמה שקיבלה את התקציב לייצג את עירנו בכבוד. שאלנו את בנצי ז'ורנו כיצד בכלל עלה הרעיון לקמפיין - "נוצר רעיון לעבוד לוקאלי - כלומר קמפיין פרסום מבוסס על באר שבע, ולפני כמה חודשים התחלנו עם המיצוב מחדש של "תבוא כמו שאתה" והמיתוג הגדול שעשינו בדיגיטל. ועכשיו הגיע רגע השיא, שהוא הטורניר המדהים שהרמנו פה, והוא לא מובן מאליו בכלל - הצלחנו להביא קרוב ל-300 שחקנים מאיזור הדרום בלבד, זאת בנוסף לשחקני עבר של הפועל באר שבע, לצד כוכבי אינסטגרם, אשר יגיעו לפה להוות חלק מהחוויה האדירה שניסינו להביא לבאר שבע".
ניכר כי שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוביל לאירוע יוצא דופן לגמרי - לכל אחת מהקבוצות חולקו חולצות ממותגות, כאשר על כל חולצה ישנו "עברות" של שחקני כדורגל מפורסמים ושל שמות שכולנו מכירים, כאשר אחד מהשמות שיותר משכו את העין היו - "כריסטיאנו לוי" על שם כריסטיאנו רונאלדו. כמובן שכיאה לאירוע בשיתוף חברת "גולדסטאר" לצד המתכונת הספורטיבית, נפרסו מספר עמדות עם ברזי בירה, והיא לא הפסיקה להישפך (גם אנחנו שתינו כוס או שתיים). נראה כי גם השחקנים שמחו לקחת חלק בחגיגה, אחד המשתתפים מקבוצת "דה לה קאסה" סיפר לבאר שבע נט על התחושות - "יש פה אווירה נפלאה, הייתי בהמון טורנירים של כדורגל, אבל באווירה כמו פה לא יצא לי להיתקל. יש פה באמת הרגשה שיש המון השקעה וחשבו על הכל עד לפרטים הקטנים".
ניס אביטן, מבעלי חברת "אביב פרסום" סיפר לבאר שבע נט על הגאווה שמסב הקמפיין המשותף בין החברות לעיר ועל ההתרגשות הגדולה מהשקת הטורניר - "יש פה חוויה אדירה, הרמנו פה משהו שלא נראה בבאר שבע לעולם. המותג גולדסטאר הוכיח לנו שאכפת לו מהעיר, ושיש הערכה גדולה כלפי באר שבע. אנחנו מקבלים המון פידבקים טובים מתושבים שאומרים לנו שהם מרגישים שפתאום ההתייחסות לעיר מאז שעלה הקמפיין נהפכה לחיובית יותר, ואני שמח שיכולנו לקחת בזה חלק".
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]