מרכז טלפוני חדש בבאר-שבע יעסיק 250 טלפניות
12.03.18 / 10:23
חברת "כלל ביטוח" מרחיבה את פעילותה בבאר-שבע. בבניין "תנובה" לשעבר ברחוב יחיל 2 בעיר (מול סניף העסקים של בנק מזרחי) נחנך השבוע "קול סנטר" חדש של חברת הביטוח הגדולה
את המרכז הטלפוני החדש שמעסיק כיום כ-250 טלפניות וגם קצת טלפנים חנך איזי כהן מנכ"ל חברת הביטוח הגדולה שבאותו בוקר (חמישי האחרון) בישרו כותרות העיתונים על החלטתו להתפטר מתפקידו על רקע חילוקי דיעות עם הבעלים החדששל חברת "אי.די.בי" אדוארדו אלשטיין.
לצידו בטקס קביעת המזוזה היו ראש העיר רוביק דנילוביץ' והרב יעקב איפרגן הלא הוא הרנטגן מנתיבות. איזי כהן שנראה נרגש סיפר כי לפני שנה וחצי החברה פתחה את הקול סנטר הראשון בבאר-שבע ולאור ההצלחה -- הוחלט לפתוח בבאר-שבע קול סנטר נוסף באותו בניין. הוא הסביר לעובדות החדשות את החשיבות של המענה הקולי להצלחת השימור של הלקוחות ושיבח אותן על עבודתן המסורה.
רוביק דנילוביץ' שהתקבל בתשואות על ידי העובדות והעובדים של החברה אמר כי גם כיום בעידן של טכנולוגיה מתקדמת יש חשיבות רבה למימד האנושי ולשירות האישי.
הרב איפרגן שקבע יחד עם ראש העיר את המזוזה במבנה החדש בירך את איזי כהן ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו.
בטקס נכחו גם יורם נווה המישנה למנכל "כלל ביטוח" וניר לאוטמן מנהל שירות הלקוחות של החברה.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]