קבוצת לוצאטו עוברת מיתוג מחדש
23.06.21 / 11:24
היסטוריה במשפחת לוצאטו: החברה בת 152 השנים עברה מתיחת פנים ועיצוב מחדש. עו"ד תמר לוצאטו בן יעקב: "הלוגו החדש נועד לשקף את הרוח והערכים של הקבוצה שניצבת היום בחזית החדשנות הטכנולוגית"
היסטוריה במשפחת לוצאטו: 152 אחרי שהוקמה ושנתיים אחרי כניסת הדור הצעיר לתפקידי מפתח בחברה, השלימו בקבוצת "לוצאטו" תהליך מיתוג מחדש וקביעת לוגו חדש, בהליך מורכב שארך שנתיים ועלה מאות אלפי שקלים.
בסוף השבוע כינסו בעלי החברה הד"ר אסתר לוצאטו, בעלה כפיר ושלוש הבנות לילך, מיכל ותמר, את עובדי החברה במשרדים בעומר והציגו בפניהם את התוצרים של תהליך המיתוג מחדש שנעשה לחברה.
את המיתוג מחדש עשו יחד מעצב העל פיליפ בולקייה ותמר לוצאטו בן יעקב, מנהלת הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בחברה המשפחתית.
במסגרת המהלך, לוצאטו מבצעת גם מספר מהלכים שיווקיים חשובים נוספים, כמו השקת אתרי אינטרנט חדשים, הקמת פורטל קניין רוחני ועוד. כמו כן כולל המהלך ארכיטקטורת מותג עדכנית, שבה נקבעה ההירארכיה בין הקבוצה והגופים המרכיבים אותה - במיוחד פירמת עורכי הפטנטים ומשרד עורכי הדין, ובנוסף עודכנו חלק משמות החברות בקבוצה.
"הלוגו החדש נועד לשקף את הרוח והערכים של הקבוצה, שהוקמה לפני 152 באיטליה, עברה לישראל בשנות ה-70' של המאה הקודמת, וניצבת היום בחזית החדשנות הטכנולוגית", אומרת עו"ד תמר לוצאטו בן יעקב. "הוא מבטא שילוב בין שורשיות ועוצמה של עסק וותיק לבין קידמה טכנולוגית, רעננות וחדשנות שמאפיינות את הפעילות המקצועית שלנו ואת מעבר הדורות התמידי".
למיפגש עם העובדים הגיעה מיכל לוצאטו עם עוגה גדולה שעליה הלוגו החדש של הקבוצה שמורכב משתי אותיות L הפוכות שיוצרות יחד את האות העברית ל'.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]