צילומי תדמית לחברות, ארגונים, אנשי עסקים ועצמאים

$(function(){setImageBanner('09862f75-8f2d-46ad-adb3-f24ea60f7613','/dyncontent/2024/9/15/c202a6d5-5805-4866-8db8-bcf9caca5af9.jpg',18347,'גודמן 0924 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

כוחם של צילומי תדמית

כיום אין ספק שהייצוג החזותי של עסק הוא משמעותי וממלא תפקיד מרכזי בתדמית של העסק, בין אם מדובר בחברת ענק ובין אם מדובר באדם עצמאי שהוא מופע של איש אחד. צילומי תדמית כוללים מגוון רחב של סוגי צילומים, ביניהם פורטרטים מקצועיים, צילומים של בית העסק עצמו, תיעוד של העבודה ועוד. לא משנה איזה סוג של תמונות אתם צריכים, האיכות שלהן צריכה להיות לעילא ולעילא, גם מבחינה טכנית, גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת המסר שהן מעבירות. בסופו של דבר, המוח שלנו נמשך להביט על תמונות יותר מאשר על טקסט, ועל כן חשוב להשתמש בכוח של תשומת הלב הזו. צילום יכול לעזור לספר את הסיפור שאתם רוצים, לייצר רגש ולגרום לאנשים לרצות לקנות את המוצרים או השירותים של בית העסק. הדרך הכי טובה להשיג צילומים מקצועיים לעסק היא באמצעות צלם תדמית מקצועי שמפעיל סטודיו לצילומים, בו הוא יכול לשלוט על התאורה, על הגדרות שונות, על הקומפוזיציה וכדומה.

 Image by Jerzy Górecki from Pixabay

מהי החשיבות של צלם תדמית מקצועי?

השקעה בצילום מקצועי, בין אם זה לצורך צילום פורטרטים, צילום מוצרים או צילום סביבה עסקית, יכולה להניב את התוצאות המיטביות. קודם כל, צלם תדמית מקצועי יהיה בעל המומחיות ההכרחית לבצע את המלאכה. מבחינה טכנית- הוא יהיה בעל הציוד הטכני הרלוונטי שישדרג את התמונות משמעותית, וגם מבחינה יצירתית- הוא יידע איך לבנות את הפריים כך שהמסר העסקי שרוצים להעביר אכן יעבור. את הצילומים ניתן לבצע בתוך סטודיו לצילום, שמהווה את הסביבה האולטימטיבית לבניית הסט ויצירת תמונות שניתן לשלוט על כל אלמנט קטן.

צלם תדמית יידע גם להציע רעיונות יצירתיים שונים שיעזרו לעסק להתבלט מהשאר ויהפכו את התמונות למעניינות וייחודיות. בנוסף, העסקת איש מקצוע חוסכת גם זמן ומאמץ רבים. מאחר וצלם מנהל את כל התהליך בתוך סטודיו לצילומים או במשרד בית העסק, זה מוריד מהראש את צילומי התדמית כמשימה שצריך לעבוד עליה ולארגן אותה.

קרדיט: סטודיו לצילום מקס

איזה סוגי צילומים חברות ועסקים שונים צריכים?

חברות זקוקות לשירותי צילום של פוטו סטודיו בכמה מקרים. פורטרטים של אנשי החברה הם פופולריים כי הם מראים שמאחורי העסק יש אנשים בשר ודם. יש הרבה שמצלמים מוצרים לצורך תכנים שיווקיים. אם החברה נותנת שירותים מסוימים- לעיתים יש צורך בלצלם את הפעילות עצמה בבית העסק כדי להדגים אותם. יש הרבה דוגמאות לסוגי צילומי תדמית, אותם ניתן לצלם על ידי צלם סטודיו בסביבה מבוקרת, או בלוקיישן אחר בהתאם לצרכים.

Credit: pexels-moose-photos

מהם הרקעים המתאימים לצילומי תדמית?

הרקע של התמונה הוא זה שייתן את הטון וייצר את האווירה, לכן חשוב לבחור אותו בקפידה בעת צילומי סטודיו. הרקע האידיאלי תלוי בהקשר, בזהות המותג, במה שמצטלם ובמטרת התמונה. בפוטו סטודיו אצל צלם תדמית יש רקעים בצבעים ומרקמים שונים, כמו כן יש רקעי נייר חלק ואפשר גם להזמין במיוחד רקע בד עם טקסטורה או אפילו קנבס, על כך יש כתבה נפרדת באתר(סט צילום- מה הוא כולל). צילומי תדמית של פורטרטים לרוב יעבדו היטב על רקע חלק של צבע נייטרלי כמו אפור או שחור. צבעים אלה יודעים לייצר תחושה רשמית ונקייה ולהדגיש את מי שמצטלם. גם רקעים עם מרקם מסוים יכולים לעבוד. לבנים, עץ או בטון- כל אלה יכולים להוסיף עניין ויזואלי לפריים. בדרך כלל הם מגיעים בתור גלילי PVC שניתן למתוח, ובאמצעות תאורה נכונה הם ייראו אמיתיים לגמרי.

אפשר גם לבחור ברקעים מופשטים יותר, אם זה גרדיאנטים של צבע שיכולים להוסיף תחושה מודרנית ולהפוך את התמונה לקצת מעניינת יותר או רקעים עם בוקה שמייצרים אפקט אומנותי וחלומי יותר.

כמובן שרקע פוטנציאלי נוסף יכול להיות מחוץ לסטודיו- לדוגמה, מקום העסק עצמו. אנשים שנמצאים בסביבה ה"טבעית" שלהם מייצרים תחושה של אמינות ואותנטיות, והמצולמים בדרך כלל ירגישו בנוח יותר להצטלם מאחורי השולחן שלהם במשרד מאשר בסטודיו. במקרים כאלה חשוב לנסות לשלוט כמה שניתן על הארט(אמנות) ו"הפרופס"(אביזרים שונים props ) שבפריים ועל התאורה, כדי שאף על פי שלא מדובר בצילומי סטודיו, התמונות עדיין יצאו מקצועיות ואיכותיות.

מה לובשים בצילומי תדמית?

המטרה של צילומי תדמית היא למשוך אנשים אל העסק שלכם ולהעביר ולו במעט את האווירה, היתרונות והערכים שלו, לכן הלבוש צריך להיות בהתאם. קיימים הכללים הרגילים של כל סט צילומים, שאוסרים על בגדים עם דוגמאות צפופות מדי או בצבעים בוהקים, אבל מעבר לזה- אפשר לגוון ולבחור בבגדים שמייצרים רושם חיובי על בית העסק. לדוגמה, בגדים רשמיים אם זה מה שהמצולמים לובשים במשרד, או בגדים קז'ואליים(casual) אם הארגון צעיר ובועט. חשוב כמובן גם להתאים בין הבגדים לבין הרקע- אם ההחלטה היא לצלם במרפסת הירוקה שבמשרדי הארגון- לא מומלץ ללבוש בגדים פרחוניים.

תנוחות, הבעות פנים ועוד

גם אם אתם מצלמים סביבה עסקית, העין של הצופה עדיין תימשך אוטומטית אל האנשים שבה. לכן התנוחות, הבעות הפנים ושפת הגוף צריכים להיות מחושבים היטב בתוך הפריים. צריך למצוא תנוחה נוחה וטבעית, לדוגמה אם מצלמים אדם בתוך המשרד שלו- אפשר שהוא יישען על השולחן ולא סתם יעמוד לידו. אם בוחרים לצלם פעולה מסוימת, מומלץ שהמצולם באמת יעשה אותה ולא יתנהג "בכאילו", אחרת זה גם מה שאנחנו נראה בתוצאות. בעת צילומים בתוך סטודיו לצילומים על ידי צלם פורטרטים, אפשר להשתמש באביזרים נוספים- כמו שרפרף גבוה, שיעזרו לאנשים לשחרר את הנוקשות של הגוף. הבעת הפנים צריכה להתאים למה שרוצים לשדר- אם העסק מוכר "אנחנו כאן לעזור", אפשר ללכת על חיוך עדין. אם התדמית הרצויה של העסק היא "עושים את כל המאמצים", אולי מבט חודר וסנטר למעלה יהיו מתאימים יותר.

את הכתבה הזאת אני כתבתי עבורכם, מסטודיו לצילום וצילום מוצרים. מוזמנים להיכנס לאתר שלי ולראות דוגמאות נוספות של צילומי תדמית שאני עושה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה