איך יעבוד שיתוף הפעולה בין קניון "עזריאלי הנגב" וחברת Gett?
07.11.21 / 09:14
קבוצת קניוני עזריאלי בחרה בחברת הטכנולוגיה Gett המפעילה פתרונות תחבורה חכמים, להפעלת שירות ב"עזריאלי הנגב". שיתוף הפעולה האסטרטגי יוסיף נסיעות רבות עבור ציבור הנהגים באזור הדרום שבוחרים לעבוד עם אפליקציית Gett, ומאידך יחסוך זמן יקר ללקוחות הפרטיים והעסקיים הרבים שפוקדים את הקניון מידי יום
קבוצת קניוני עזריאלי בחרה בחברת הטכנולוגיה Gett המובילה בפתרונות תחבורה חכמים להפעיל את מערך המוניות באפליקציה ובכך לייתר את הצורך בתחנת מוניות קבועה. שיתוף הפעולה יתחיל לפעול בקניון הנגב בבאר שבע לאחר השקה מוצלחת בקניון עזריאלי בתל אביב בהמשך, שיתוף הפעולה צפוי להגיע לשאר הקניונים של הקבוצה בפריסה ארצית.
לרגל שיתוף הפעולה, פיתחו בחברת - Gett פיצ'ר ייחודי באפליקציה שיאפשר למבקרי הקניון לבחור באחת נקודות איסוף מרכזיות בתוך הקניון שיקבעו מראש בשיתוף עם חברת קניוני עזריאלי - ללא צורך בהליכה לרחובות המרכזיים. במסגרת שיתוף הפעולה, מבקרי ועובדי המתחם יוכלו להזמין מונית בקלות באפליקציה וליהנות מכל היתרונות כמו צפייה במיקום הגאוגרפי של הנהג, מספר הנייד של הנהג, תשלום נוח בכרטיס אשראי ומוקד שירות לקוחות הפועל 24/7.
יש לציין כי שיתוף הפעולה עם קניון עזריאלי הוא המשך ישיר של פעילות החברה בעולמות ה- B2B. מעבר לייעול מערך ההיסעים , הרי שהשת"פ המדובר יוסיף עבודה עבור ציבור נהגי המוניות שעובדים עם Gett. קניון עזריאלי הנגב משמש כעורק תנועה ראשי ומשמש מידי יום מבקרים רבים הפוקדים את הקניון עבור קניות ופנאי.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]