איך דואגים לכרטיס ביקור מקורי שייחרט בזכרון שלנו?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('577a1c91-e946-4304-acb2-7403590f5a75','/dyncontent/2022/9/29/6d85e308-fcfa-410d-ae1c-105b97c61e18.jpg',15320,'מכללת השף אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('577a1c91-e946-4304-acb2-7403590f5a75','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי בו הטכנולוגיה מתקדמת כל כך שלפעמים נדמה שיום אחד מכשירים מתקדמים ישתלטו על העולם. אך עד אז, נותרו עדיין מספר דברים שנראה שישארו כאן לתמיד, דברים שליעילות שלהם אין כנראה תחליף. אחד מהם, הוא כרטיס הביקור העסקי שלנו.

Photo by Giorgio Trovato on Unsplash

אותה פיסת נייר שנושאת את כל הפרטים החשובים ודרכי יצירת הקשר איתנו, נשארה רלוונטית בין ערימות הווטסאפים והמיילים. עם זאת, חשוב לדאוג שהוא יהיה זכיר, מדויק ושיעשה את העבודה. אז מהם הדרכים להפוך את אותו מלבן שיווקי לזכיר וייחודי? כל התשובות במאמר הבא.  

 

למה כרטיסי ביקור חשובים כל כך?

כרטיס ביקור הוא רושם ראשוני, אבל גם שני ושלישי. הוא מכיל פרטים חשובים, דרכים ליצירת קשר והוא מייצג אתכם ואת העסק שלכם גם כשאתם לא בסביבה. אי אפשר להתעלם מכך שרבים מהם יכולים למצוא את סוף דרכם מהר מהצפוי, לכן יש משמעות גדולה להשקעה, לתכנון שלו ולמחשבה מוקדמת על דרכים יצירתיות שיתארו אתכם בצורה מדויקת ומושכת.

 

הערך של כרטיסי ביקור מודפסים הוא גדול מאוד וניתן לומר שהם כלי שיווקי מעולה, והדרך הטובה ביותר לראות שמשהו באמת עובד, זה לראות אותו נשאר רלוונטי לאורך שנים רבות. אם תחשבו על זה, כמעט לכל עסק, חברה, חנות או עצמאי – יש כרטיס ביקור עסקי. בסוף, למרות ואולי בגלל ההצפה הדיגיטלית שמסביבנו, אנו מוצאים את עצמינו מחפשים, שומרים ומשתמשים בהם בהזדמנויות רבות.

 

איך הופכים אותו לזכיר וייחודי?

תכנון מוקדם הוא חשוב יותר משנדמה. אנשים רבים עלולים להתייחס אליו כאל פריט טכני המכיל פרטים יבשים בלבד, אך למעשה יכולים להיות בהם באותם כרטיסים, הרבה יותר משנראה לעין. אז איך הופכים אותם לייחודיים ומיוחדים? הנה כמה טיפים חשובים:

 

  • מיתוג – כרטיס הביקור חייב לדבר את השפה שלכם ואת השפה של העסק או השירות שלכם. השקיעו מחשבה בלוגו, במסר שהצבעים משדרים, ברשמיות ובכל מה שיכול לייצג אתכם בצורה המדויקת והנכונה ביותר.

 

  • צורה וגודל – אנשים רבים רוצים כרטיס רשמי בגודל סטנדרטי וזה כמובן בסדר גמור, כל אחד צריך לשקף את המקצוע שלו בדרך שנראית לו. עם זאת, לא כולם חייבים להיות בגודל הרגיל (9*5), בצורה המלבנית הרגילה או בעובי המקובל. יציאה מהקופסה בצורה ובגודל, יכולים להפוך אותו לשונה ומיוחד בנוף.

 

  • טקסט – נכון שעל גביו חייבים להיות הפרטים הרלוונטיים והפונקציונאליים ליצירת קשר. אך חשוב מאוד לזכור שלא תמיד כל לקוח יסיק רק מהשם, ממספר הטלפון ומכתובת המייל מה הקשר שלו אליכם ואיך בדיוק זה הגיע לתוך הארנק שלו. לכן האפשרות לכתוב משהו קצר ושיווקי, תיאור של השירות או טקסט תמציתי ומדויק מעבר לפרטים הבסיסיים, יכולה לעשות פעמים רבות את ההבדל.

 

  • עיצוב – ישנם דרכים רבות ואפשרויות שונות לעיצוב מקורי ולאלמנטים מעניינים. אל תפחדו לצאת מעט מהקופסה עם עיצובים שונים הכוללים למשל כרטיסי ביקור עם הבלטה, עם הטבעה, עם שיקוע, עם לכה סלקטיבית או עם אפשרויות עיצוביות ואסתטיות אחרות.

 

מהם הפרטים שחייבים להופיע?

עם כל הרצון להיות ייחודיים, שונים ולבלוט מעל כל השאר, חשוב לזכור שבשורה התחתונה לאותו כרטיס יש תפקיד חשוב למלא, ואם שכחנו לכתוב עליו את מספר הטלפון או כתובת הדואר האלקטרוני שלנו, הוא לא יהיה אפקטיבי במיוחד, יפה ומיוחד ככל שיהיה. 

 

לפניכם הפרטים שחשוב לכלול:

  • שם פרטי ומשפחה
  • שם החברה \ המותג \ בית העסק
  • תיאור התפקיד שלכם
  • מספר טלפון
  • כתובת דואר אלקטרוני
  • כתובת בית העסק או אזור בו ניתן השירות
  • רשת חברתית (פייסבוק, אינסטגרם וכו')
  • תיאור שיווקי תמציתי (מומלץ)

 

לסיכום – שקפו את עצמכם דרך כרטיס הביקור שלכם

לפעמים אלו הפרטים הקטנים שתופסים אותנו יותר מכל אלמנט עיצובי כזה או אחר. זו יכולה להיות בחירת המילים בטקסט, החומר ממנו הוא עשוי או הצורה שלו. אין סיבה לחשוש מיצירתיות ומייחודיות בכל הקשור לכרטיסי הביקור שלכם, אך זכרו שמעל הכל, הוא צריך לייצג אתכם ולהעביר את המסרים הנכונים והמדויקים בצורה ברורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0a567996-8d3b-4fec-bedf-a1c852788281','/dyncontent/2024/12/16/5c5d8b83-5020-4fcc-ac7e-f28cfb249867.jpg',18815,'שפרה 1224 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0a567996-8d3b-4fec-bedf-a1c852788281','/dyncontent/2024/12/15/9d8d2386-821e-41e6-8d2c-0cea317f3fe9.jpg',18362,'קפאסה 0924 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0a567996-8d3b-4fec-bedf-a1c852788281','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,39325,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה