הניצחון המוחלט: באר שבע הרשימה עם חמישייה מול מכבי פ"ת



האדומים פגשו את היריבה מגמר גביע המדינה ולאחר 3 משחקי בית בהן ניצחה - גם הערב היא עשתה את העבודה. ביטון כבש שער בכורה, סטויאנוב הוסיף לאחר מבצע אישי נהדר ואז בישל להלדר לופס, שבישל בתורו לאחר מכן לקאנגווה. תורג'מן עלה מהספסל וכבש את החמישי לאחר בישול של ביטון. מחאמיד וחזן רק צימקו

דן ביטון. קרדיט: הפועל ''ויקטורי'' באר שבע

הפועל באר שבע התחילה את העונה שלה בצורה הכי מזעזעת שאפשר - האדומים הודחו מאירופה, הפסידו בחצי גמר גביע הטוטו וגם הפציעות לא עשו בדיוק חסד עם הקבוצה של קוז'וך, שהיה נתון לביקורת שלילית עצומה.

עם זאת, בחודש האחרון הכל החל להתחבר לאדומים, שהגיעו הערב (א') לאצטדיון המושבה לפגוש את מכבי פתח תקווה, הקבוצה לה הפסידה בגמר הגביע בשנה שעברה. לפני המשחק החליט קוז'וך להשאיר את רותם חטואל מחוץ לסגל וממש לפני תחילת המשחק גם אמיר גנאח נגרע בשל פציעה. במקומו פתח יוני סטויאנוב, כאשר גם רועי גורדנה חזר לסגל.

כבר בדקה השנייה באר שבע עלתה ליתרון, כאשר דן ביטון שחרר בעיטה מסף הרחבה בדרך לשערו הראשון בקדנצייה השנייה במדים האדומים. למרות האופוריה, פתח תקווה חזרה למשחק במהרה לאחר שאנאס מאחמיד ניצל חור בהגנה כדי לקבוע שוויון כבר בדקה השביעית. באר שבע המשיכה לתקוף ובדקה ה-36 יוני סטויאנוב העלה את האדומים ליתרון לאחר מבצע אישי נהדר באגף שמאל.

המחצית השנייה החלה גם היא בשליטה של באר שבע, שכבשה בדקה ה-51 את השלישי שלה - לאחר שכדור עומק של סטויאנוב מצא את הלדר לופס, שגלגל פנימה באלגנטיות. הקוון פסל את הנבדל, אך ה-VAR הפך את ההחלטה ואישר את השער. באר שבע המשיכה לעשות כרצונה ביריבה ולאחר 12 דקות הגיע הרביעי: סטויאנוב הסית כדור להלדר לופס, שמסר כדור רוחב אליו הגיע קינגס קאנגווה שכבש בצורה נהדרת.

בהמשך אלון תורג'מן וסמיר פרהוד עלו מהספסל ובדקה ה-78 דן ביטון הגביה כדור לרחבה - אשר מצא את אלון תורג'מן שכבש את החמישי והבטיח ניצחון מוחץ ונקמה מתוקה. בדקה ה-81 הגיע הרגע המרגש של המשחק, לאחר שאילון אלמוג שב לשחק כדורגל לאחר 10 חודשים בהם היה פצוע. איתו עלה גם רועי גורדנה, שחזר מפציעה.

בדקה ה-90 לירן חזן הבקיע את השני של המלאבסים לאחר סלאלום מרשים ברחבה של ב"ש. ביום שבת יארחו האדומים את בני ריינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה