שנה בלעדיו: נועה ארגמני כתבה לבן זוגה - "מקווה להתעורר מהסיוט הזה בקרוב"



365 יום עברו מאז החיבוק האחרון, שנה שלמה שלא ראתה נועה ארגמני את בן זוגה, אבינתן אור, מאז שנחטפו לעזה מפסטיבל הנובה בשבעה באוקטובר. היום היא הקדישה לו פוסט ברשת החברתית עם מסר מהלב: "אין יום שאתה לא חסר לי ואין דקה שאני לא חושבת עליך".

 365 יום בנפרד: נועה ארגמני ואבינתן אור. צילום: אינסטגרם

365 ימים עבור מאז ראתה נועה ארגמני את בן זוגה ואהבת חייה, אבינתן אור, מאז שנחטפו יחד לעזה על ידי מחבלי חמאס, בזמן שבילו יחדיו במסיבת הנובה בשבת השחורה של חייהם וחיי המדינה. נועה שוחררה, אך אבינתן עוד נמצא בעזה והגעגועים, הפחד והכמיהה לראותו - לא מרפים יום יום, דקה אחר דקה.

נועה הקדישה פוסט מרגש עם תמונות שלהם מלפני השבעה באוקטובר:

"אהוב שלי, שנה שלמה עברה מהרגע בו ראיתי אותך בפעם האחרונה. אין יום שאתה לא חסר לי ואין דקה שאני לא חושבת עליך. שנה שלמה שהסיוט הזה נמשך. שנה שלמה של תסכול.

מקווה להתעורר מהסיוט הזה בקרוב. מקווה שתחזור בקרוב ונצליח לשקם את עצמנו אחד לצד השנייה ולבנות לנו עתיד משותף כמו שתמיד חלמנו. 365 יום בלעדייך".

אבינתן אור. צילום: מתוך אינסטגרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה