רווחי שיא לרשתות השיווק ורשתות האופנה
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ebc82afa-05c2-4c35-bb85-6a914958bffd','/dyncontent/2024/11/19/14a5e5fe-3cf1-446d-9997-4119afaf9b5b.jpg',18723,'פיצה ק 1124 אייטם',525,78,true,32653,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ebc82afa-05c2-4c35-bb85-6a914958bffd','/dyncontent/2024/11/6/254bd038-88a9-40b2-a1b6-279fd196209f.jpg',18667,'צרפתי אייטם כתבה 2',525,78,true,32653,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('ebc82afa-05c2-4c35-bb85-6a914958bffd','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,true,32653,'Image','');},7]]);})
רשתות המזון והאופנה מפרסמות את הדוחות הכספיים לרבעון, ומציגים עליה יפה מאוד ברווחים (אחרי ניכוי ההוצאות). זוכרים שהעלנו לנו את המחירים של הכל במדינה? הנה התוצאה
עליה חדה בהכנסות וברווח הגולמי והנקי של רשתות השיווק, האופנה ומשווקי המזון השונים בישראל. בעוד אזרחי ישראל כורעים תחת עליות המחירים כמעט בכל תחום, הדוחות הכספיים שמתפרסמים בימים אלה מציגים רווחי שיא. אז מי הרוויחו בגדול? מספר דוגמאות שמתפרסמות היום בויינט כלכלה: דיפלומט - עלייה של 63% ברווח הנקי ו-8% בהכנסות, לצד חלוקת דיבידנד בסך 20 מיליון שקל. רשת יוחננוף הציגה גידול של 18% במכירות, 78% ברווח הנקי וחלוקת דיבידנד בסך 20 מיליון שקל. .
רשת שופרסל הציגה גידול של 6% במכירות ו-360% ברווח הנקי. ויקטורי עם זינוק של 11.3% במכירות ועליה של 14.6% ברווח הנקי. רמי לוי עלייה של 4.7% במכירות, עליה של 67% ברווח הנקי וחלוקת דיבידנד בסך 55 מיליון שקל. . גם רמי לוי רשמה עליות ברבעון השלישי של השנה, אולם פחות ממתחרותיה. ההכנסות של החברה עלו ב-4.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, והסתכמו ב-1.96 מיליארד שקל. הרווח הנקי לרבעון הסתכם ב-66 מיליון שקל, עלייה של 67% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. החברה תחלק דיבידנד בסך 55 מיליון שקל. מתחילת השנה חילקה החברה לבעלי מניותיה דיבידנדים בסך 185 מיליון שקל. . גם קבוצת טיב טעם, רשת המזון פרימיום הלא כשרה, מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2024 עם צמיחה ושיפור בכל הפרמטרים התפעוליים. הרווח הנקי עלה וגדל ב-102% ביחס לרבעון המקביל והסתכם ב-10 מיליון שקל. החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד בסך 3 מיליון שקל. . רשת שופרסל הציגה גידול של 6% במכירות ו-360% ברווח הנקי. ויקטורי עם זינוק של 11.3% במכירות ועליה של 14.6% ברווח הנקי. רמי לוי עלייה של 4.7% במכירות, עליה של 67% ברווח הנקי וחלוקת דיבידנד בסך 55 מיליון שקל. . רשתות האופנה גם כן מציגות רווחים, על רקע המלחמה ועצירת הזמנות מחו"ל של אזרחים. על פי אתר הכלכלה "כלכליסט", קבוצת פוקס למשל שיפרה את הרווחיות הגולמית מ־54.3% ברבעון המקביל אשתקד ל־56.4% ברבעון השלישי השנה ורשמה רווח גולמי של 57.0% מתחילת השנה. קבוצת גולף הציגה גם היא עלייה ברווחיות הגולמית מתחילת השנה ל־61.8%, זאת בהשוואה ל־58.9% בתקופה המקבילה אשתקד. בגולף הסבירו את השיפור בצמצום ההנחות לצרכן. . קבוצת האופנה קסטרו־הודיס הצליחה לעלות על פסים חיוביים השנה. את שלושת הרבעונים הראשונים היא סיימה עם עלייה במכירות וברווחים בכל המגזרים. .
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]
$(function(){setImageBanner('104a878d-587b-47e8-af1d-2df4d836eefe','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
|
|
|
|