צפו: נעצרה כנופיית עבריינים שפעלה ברחובות ב"ש



חברי כנופיית פשיעה שעסקה בעבירות רכוש בעיר באר שבע נעצרו "על חם" בחשד לפריצות לכלי רכב. על החשודים נתפס רכוש החשוד כגנוב הכולל כרטיס אשראי שנגב מאחד מבני המשפחה של השר לביטחון לאומי, ושבאמצעותו בוצעו מספר עסקאות חיוב לאחר שנגנב

קרדיט: דוברות מרחב נגב

בעקבות דיווח שהתקבל אתמול על חשודים בסמוך לכלי רכב בשכונה ג' בעיר, שוטרי הבילוש של תחנת ב"ש הוזנקו למקום ותפסו שני חשודים, קטין ובגיר, תושבי היישוב שגב שלום.

בחיפוש שביצעו השוטרים נתפסו בחזקתם כלי פריצה, כרטיס אשראי, מחסנית ורכוש החשודים כגנובים. בתחקור מהיר של צוות החקירה עלה כי מדובר בכרטיס אשראי שנגנב ממקום אחר בעיר מרכבו של אחד מבני משפחתו של השר לביטחון לאומי - ח"כ איתמר בן גביר, ושבוצעו בו מספר עסקאות חיוב לאחר שנגנב.

שני החשודים נעצרו לחקירה בתחנת באר שבע. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדם הם יובאו היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.מפקד תחנת באר שבע, נצ"מ שלומי דראי סיפר: "עם קבלת הדיווח אודות האירוע פעלו שוטרי התחנה באופן ממוקד במטרה לאתר את מבצעי העבירה. מעצרם של העבריינים תחת סורג ובריח מוביל להמשך המגמה בירידה בפשיעה בעיר ובכך מחזק את ביטחון התושבים".

אחד החשודים שנעצרו. קרדיט: דוברות מרחב נגב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה