מיזם הנדסי מרהיב: 7,800 נורות יוחלפו בפארק הנחל



החברה הכלכלית ועיריית באר שבע מודיעות כי אלפי הנורות שמעטרות את האמפיפארק בבאר שבע, יוחלפו במבצע הנדסי יוצא דופן

קרדיט - החברה הכלכלית

אלמנט תאורת המיתרים, סימן ההיכר של האמפי בפארק נחל באר שבע, יחזור להאיר את שמי הלילה בבאר שבע. החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע ומינהלת הפארק, מבצעת בימים אלו עבודות לחידוש ושדרוג תאורת המיתרים הנישאים לגובה של 57 מטרים. עם סיום העבודות יחזור התורן הניצב מעל בימת המופעים של האמפיפארק להציג  מופעי אורות מתוזמנים ומרהיבים שנראים מכל אזורי העיר.

החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע, הזרוע הביצועית של  עיריית באר שבע, תבצע בשבועות הקרובים שדרוג משמעותי לתאורת המיתרים המרשימה שבאמפיפארק. העבודות יכללו חילוף של 7,800 נורות LED ועבודות תחזוקה שונות לגוף התאורה העצום, הנחשב כסימן ההיכר של פארק נחל באר שבע.

איתי קריספין, מנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח באר שבע: "פארק נחל באר שבע נמצא בתנופה אדירה. כחלק מהפיכתו למרכז אטרקציות מוביל באזור החלטנו לשדרג את אלמנט התאורה גדול הממדים הנמצא מעל במת המופעים באמפי.  בנוסף להיותו מופע אורות המזוהה עם העיר באר שבע, ישמש מופע התאורה בעתיד, לציון ימים בינלאומיים ולהעלאת המודעות לנושאים חברתיים וסביבתיים חשובים".

פארק נחל באר שבע הוא הפארק הגדול בישראל המשתרע על פני 5,300 דונם וכולל את האגם המלאכותי הגדול בישראל, אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים שונים, טיילת רחבה באורך של כ-8 ק"מ ואת האמפי-תיאטרון הגדול בישראל המכיל כ-12,000 צופים. מעל במת האמפי תיאטרון נבנה אלמנט תאורה דקורטיבי המתנשא לגובה של כ-57 מטרים עם כ-7800 נורות LED המציגות מופעי אור מתוזמנים ומרהיבים המאירים את כל אזור הפארק ונראים למרחקים מכל קצוות העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה