פורצים בתוך חניון, נמלטים על הכביש המהיר: כך נלכדה חוליית גנבים, דקה אחר דקה (וידאו)



משטרת ישראל מפרסמת תיעוד מסעיר, בו נראה חשוד מרהט כשהוא גונב רכב בחניון בבאר שבע. הוא נתפס זמן קצר לאחר מכן, והכל מצולם, דקה אחר דקה

קרדיט - דוברות המשטרהחטיבת התביעות המשטרתית הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד תושב העיר רהט בשנות ה-20 לחייו, בגין מעורבותו באירוע של גניבת כלי רכב מתוך חניון בבאר שבע.

מכתב האישום עולה כי בסמוך לתאריך 23.7.23 בסמוך לשעה 21:05 הנאשם ביחד עם אדם נוסף, קשרו קשר לגנוב כלי רכב מהעיר. בהגיעם לחניון "רכבת צפון" בעיר, פרצו לכלי רכב מסוג יונדאי טוסון, ולאחר שהצליחו להניע את הרכב, המשיך הנאשם בנסיעה בכביש 60 לכיוון צומת שוקת כשהוא נוהג ברכב הגנוב.

במסגרת פעילות יזומה נגד חוליות של גנבי רכבים, הצליחו לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי בסיוע יחידת התצפיות של המחוז - "מגדלור" ומצלמות מוקד הביטחון של עיריית באר שבע, להתחקות אחר מסלול נסיעתו של כלי הרכב, שנעצר כעשרים דקות לאחר הגניבה, בסמוך לצומת שוקת כשהוא נוהג ברכב.

החשוד נעצר ונחקר בתחנת באר שבע של מרחב הנגב. מעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה, הגישה שבוע שעבר, יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

רוביק דנילוביץ', ראש העיר: "דוגמה נוספת לתרומה החשובה של מוקד הביטחון החדש בלחימה בפשיעה ובהגברת הביטחון האישי. שיתוף הפעולה בין כוחות הביטחון העירוניים לבין משטרת ישראל מוכיח עצמו שוב. 

נמשיך לדרוש חיזוק המשטרה, תוספת שוטרים ומתן סמכויות רבות יותר לגופי הביטחון העירוניים. רק בשינוי התפיסה נוכל להתמודד עם אירועי הטרור האזרחי שהתגברו בשנים האחרונות ברחבי מדינת ישראל".

ליאור זוהר מפקד סירת הביטחון האחראי גם על מוקד הביטחון: "תפיסת ההפעלה מוכיחה את עצמה בשטח. חשוב לציין את שיתוף הפעולה המצויין עם תחנת באר שבע של משטרת ישראל."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה