יפוטר? האדם שטוען כי הותקף ע"י טובול יזומן היום לשימוע



האדם שעפ"י תיעודי וידאו שהופצו ברשתות החברתיות הותקף ע"י סגן ראש העיר, שמעון טובול, יזומן היום לשימוע לפני פיטורים ועשוי לאבד את עבודתו

שמעון טובול במהלך האירוע. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

אברהים אבו עצא, שעפ"י תיעודי וידאו שהופצו ברשתות החברתיות הותקף באלימות בידי שמעון טובול, סגן ראש עיריית באר שבע לפני כשבועיים בתחנת הדלק בכניסה לקיבוץ כפר עזה, קיבל שלשום זימון לשימוע לפני פיטורים מחברת "דור אלון" בה הוא עובד.

"העילה לשימוע הינה בין היתר השימוש בצילומי האבטחה, שבלעדיהם איש לא היה מאמין שסגן ראש עיר בישראל תוקף שרירותית באלימות משולחת כשל בריון גלוח ראש", טוענים במועצה לכפרים הלא מוכרים בנגב, שמוסיפים כי: "בזמן שהקורבן צריך לדאוג לפרנסת משפחתו, אצל התוקף הכל בסדר. בצה"ל הסתפקו בשיחה משמעתית לטובול בחטיבה בה הוא משרת, במצ"ח מפהקים והמשטרה שוב מורחת ומטייחת, בעוד דנילוביץ' נותן גב מלא-סגנות ראש העיר לא בסכנה".

ואכן בבדיקה שערכנו בבאר שבע נט אל מול הצבא עולה כי בניגוד לטענות הראשוניות לפיהן הנושא נחקר על ידי מפקד  החטיבה בה משרת טובול בפועל: ''לא נערך תחקיר רשמי בנושא, אך נעשתה שיחת הבהרה אל מול טובול עצמו'', כך לפי דובר צה"ל. כמו כן, גם המשטרה טרם חקרה את טובול, זאת למרות שעברו כבר יותר משבועיים מאז התקרית החמורה.

כזכור שלשום, כשבועיים לאחר הפצת אותו סרטון ברשתות בו תועד מילואימניק תוקף שני עובדים בדואים בתחנת דלק בעוטף עזה, הודה טובול כי הוא המילואמניק המתועד בסרטון, זאת למרות שתחילה הכחיש את הדברים.

קרדיט המועצה לכפרים הלא מוכרים

העובד שיזומן היום לשימוע ושהוכה לכאורה ע"י טובול הוא איברהים אבו עצא, בן 29, נשוי ואב לשלושה משדרות. איברהים עבד כמנהל משמרת בתחנת הדלק באותו היום (22.9.24) בו תועד לכאורה טובול בעודו נוהג באלימות. "הכל החל בכך שילד בן 19 שבא לעבודה שמע קצת שירי דאחייה, מוזיקה שהבדואים נוהגים לשמוע", סיפר איברהים על עמיתו שהותקף, מאהר אלסראיעה מתל ערד.

"מאהר לא הספיק לכבות את רכבו, כשלפתע ניגש חייל למקום בעודו שואל 'של מי הרכב הזה?'. מאהר השיב לו כי 'הרכב הזה שלי. מה קרה?'. אך החייל בתגובה בא וסטר למאהר בעודו מפציר בו: 'תכבה את השירים עכשיו יא בן זו**'. מאהר שהתקשה להבין על מה ההמולה, השיב לחייל 'אחי, מה עשיתי לא חוקי? למה אתה תוקף אותי?', ואולם החייל בתגובה סטר לו שוב ודרך את הנשק בעודו אומר: 'תכבה את השירים יא ערבי, אני הורג אותך' ".

"לאחר מכן ניגשו אליי עובדים שסיפרו לי את אשר קרה: 'אברהים, יש חייל שתוקף את מאהר, תוקף את העובדים'. בתגובה החלטתי לצאת לעבר המילואימניק ושאלתי אותו: 'מה קרה לך? למה דרכתה נשק על העובדים?', אך הוא בתגובה הכניס לי אגרוף היישר לתוך הפנים ודחף אותי עם הנשק בעודו אומר לי 'תיכנס בפנים יא ערבי, אני אהרוג אתכם'. המזל שלי הוא שהיו שם שני חיילים שתפסו אותו ואחד מהם לקח ממנו את נשקו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה