המשטרה עצרה חשודים ביידוי אבנים בכביש ב"ש-דימונה



כחלק מפשיטה משטרתית ביישוב הבדואי ערוער, עצרו הכוחות מספר חשודים שיידו אבנים לעבר רכבים בכביש שנחשב כבר שנים למסוכן במיוחד. בנוסף - נתפסו שב"חים, כסף לא חוקי והמון סמים

קרדיט: דוברות מרחב נגב

בפעילות אכיפה של שוטרי תחנת ערוער דרומית לבאר שבע, התקבל דיווח על אירוע של יידוי אבנים לעבר כלי רכב בכביש 25 הסמוך לנבטים. שוטרי התחנה שהוזעקו למקום, עצרו בסמוך לכביש שני חשודים, תושבי פזורת אבו קווידר ועפפאוי, והם נלקחו לחקירה בתחנת ערוער.

מעצר זה הגיע כחלק משפיטה נרחבת על היישוב הבדואי, שהפך בשנים לקרקע פורייה לפעילות עבריינית. במקביל למעצרם של שני החשודים, ניתנו 31 דו"חות תנועה לנהגים בכביש 80 וביישובים כסייפה וערערה בנגב. במהלך הפעילות הושבתו למשך 30 ימים ארבעה רכבים ו-2 אופנועים בגין ביצוע עבירות של נהיגה בפסילה וללא רישיון. לנהגים בוצע שימוע וניתנה להם הזמנה לדין בבית המשפט.

בנוסף, בפעילות יזומה של שוטרי תחנת ערוער, בסיוע לוחמי מג"ב דרום, פשטו הכוחות על מתחם בתים בפזורת אלסלע בסמוך לכביש 25, שם אותרה מעבדה לייבוש סמים שהוסוותה בשטח. במקום נתפס סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל של מעל 3 ק"ג בתהליך ייבוש ולפני הפצה. שני חשודים, תושבי המקום, נעצרו במקום ונלקחו להמשך חקירה בתחנה.

קרדיט: דוברות מרחב נגב

כחלק מהפעילות ביצעו כוחות המשטרה של תחנת ערוער בסיוע של לוחמי מג"ב ויחידת אכ"ל דרום אכיפה כלכלית נרחבת כחלק ממבצעי ׳מניפה׳ שבהם משטרת ישראל משלבת זרועות יחד עם גופי אכיפה אזרחיים נוספים שכללה גביית חובות לרשויות, קנסות ומתן סנקציות מנהליות בשווי מוערך של מעל 100,000 ש"ל כלפי בתי עסק, חנויות, מסעדות ומפעלים.

בפעילות אכיפה נגד תופעות של העסקה והלנה של שוהים בלתי חוקיים אותרו ב-4 בתי עסק ביישוב לא פחות מ-7 שב"חים, תושבי השטחים שנתפסו ללא היתר שהייה או עבודה כדין. 4 חשודים בהעסקתם נעצרו לחקירה בתחנת ערוער ביחד עם השב"חים שנתפסו במקום.

רשויות המס ערכו ביקורת לבתי עסקים שם אותרו אי רישום תקבולים ואי עמידה בחוק המזומנים וחובות דיווח. בנוסף, נתפסו כספים שעל פי החשד לא דווחו כנדרש בשווי של עשרות אלפי שקלים. בשיתוף פעולה של המשטרה הירוקה הושתו קנסות וניתנו דוחו"ת בגין עבירות על חוק הפיקדון, אחסון מזהם והשלכת פסולת מזהמת במקום ציבורי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה