בשעות הצהריים: הובא למנוחות בב"ש נרצח הפיגוע ביפו



היום הובא למנוחות בב"ש אחד הנרצחים בפיגוע ביפו בשבוע שעבר, ויקטור שמשון גרין

תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

אמש הותר לפרסום שמו של אחד משבעת הנרצחים בפיגוע ביפו בשבוע שעבר- ויקטור שמשון גרין, בן 33. היום, בנוכחות מצומצמת של כמה עשרות בודדות, הובא ויקטור למנוחות בב"ש.

אל הלוויה שהתקיימה בבית העלמין 'מנוחה נכונה' בב"ש הגיעו מספר מצומצם של חברים יחד עם כמה אזרחים שהגיעו לחלוק לויקטור כבוד אחרון. בלוויה נכח גם אחיו של וויקטור, יואל, בעוד אימו של וויקטור לא הצליחה להגיע ארצה בעקבות קושי למצוא טיסה ארצה.

ויקטור עלה ארצה מאיטליה לפני כשנתיים וחי בארץ לבדו בעוד משפחתו, למעט אחיו, נותרה באיטליה. כשהגיע לישראל התגורר גרין במרכז קליטה לעולים חדשים בבאר שבע. אנשי רווחה יודעים לספר כי גרין היה מוכר לרשויות ונסיבות חייו היו לא פשוטות. ויקטור עבר בין מסגרות ולבסוף הידרדר לרחוב, ובמהלך תקופה זו התגורר במעון גגון ביפו.

השר קיש שהגיע ללוויה היום ספד לויקטור: "ויקטור מצא עצמו באותה רכבת קלה ביפו באותו רגע גורלי, שעלה לו בחייו. אביו של וויקטור קבור בבית הקברות פה ולמרות שאימו של וויקטור נמצאת באיטליה ולא יכלה להגיע, הייתה החלטה משותפת להביא את ויקטור לקבורה היום. ויקטור אני יכול לומר לך שיש פה קהל רב שהגיע לכבד אותך בדרכך האחרונה, והם רואים בך חלק בלתי נפרד מעם ישראל וכואבים את כאב המשפחה על אובדנך".

חבר הכנסת גלעד קריב שהגיע אף הוא ללוויה ספד לוויקטור: "מעטים הכירו את ויקטור וההגעה של הציבור לכאן מעידה על הצער העמוק של כולנו על האבדן".

קרדיט צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה