בחלוף שנה: לוחמי האש מב"ש בטקס לזכרו של רועי משה ז"ל שנרצח



טקס יום הזיכרון לנרצחי המערך של כבאות והצלה במלחמת "חרבות ברזל" נערך בתחנת באר-שבע והוקדש בין היתר לזכרו של משה, עובד התחנה שנרצח בדרכו לחגוג עם משפחתו את חג שמחת תורה

קרדיט: כבאות והצלה

בלב כואב ובתחושה של קדושה, תחנת באר-שבע התייחדה הבוקר עם זכרם של הלוחמים והמתנדבים שנרצחו ביום שבת השבעה באוקטובר 2023.

תחנת באר-שבע חוותה על בשרה את האובדן של לוחם האש רועי משה הי"ד, שהיה בשר מבשרה של התחנה, שנרצח בדם קר בדרכו לחגוג עם משפחתו את חג שמחת תורה. רועי היה מהלוחמים הבולטים, מקצועי, צנוע ומצחיק שתרם רבות לתחנה.

בטקס לזכרו נאמר: ''זכרם מסמן עבורנו את הדרך, מחזק אותנו להשלים כל משימה על הצד הטוב ביותר. מורשתם מחייבת אותנו לדבוק בערכים, שלאורם אנו פועלים בכל מקום שבו אנו נדרשים לפעול בזירות של חילוץ והצלה בעוז רוח וגבורה, מסירות נפש ונחישות, תוך מידת אחריות רחבה, שלצידה תחושת שליחות עמוקה''.

רועי משה ז"ל. קרדיט - כבאות והצלה

כאמור, רס"ר רועי משה ז"ל שירת כסגן מפקד צוות בתחנת באר שבע. הוא התגייס למערך כבאות והצלה באפריל 2018. שירת במערך 5 וחצי שנים במחוז דרום. הוא התגורר באשקלון ונרצח בדרכו לביתו לאחר סיום משמרת במהלך מלחמת "חרבות ברזל".

שימש סגן מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע. במסגרת שירותו עבר שורה של הכשרות: קורס לוחמי אש, קורס חומרים מסוכנים וקורס סמלים. הוא נרצח בתחילת מלחמת "חרבות ברזל", הוא היה בן 36 במותו והותיר אחריו הורים, אחים, אישה בהריון ושני ילדים. לאחר נפילתו הועלה לדרגת רס"ר.

הוא הובא למנוחות בבית העלמין החדש גבעת ציון באשקלון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה