מערב פרוע: שודדים עקרו כספומט מבנק הפועלים

$(function(){setImageBanner('c04b9214-495c-4b9a-bef7-d350a6c2062c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

אתמול בלילה הגיעו השודדים בטנדר לבן לסניף בנק הפועלים בנווה זאב ועקרו את הכספת תוך שהם גוררים אותה על הכביש ונמלטים מהזירה. התושבים מודאגים: "איפה המשטרה?"

באר שבע חיה במערבון פרוע בכיכובו של קלינט איסטווד, או לפחות כך זה נראה עם כל הפריצות והגניבות שמתרחשות מדי שבוע ופוגעות בבעלי עסקים ובחברות גדולות בעיר. אתמול בלילה (שני) הגיעו מספר שודדים עם טנדר לבן אל סניף בנק הפועלים בנווה זאב בבאר שבע ועקרו את הכספומט הצמוד לבנק.

הסרטון שרץ מהבוקר ברשתות החברתיות, מתעד את גניבת הכספומט. בסרטון נראים ארבעה-חמישה שודדים דוחפים את הטנדר אליו קשור הכספומט בעזרת שרשרת מתכת. שניות לאחר מכן נכנסו השודדים הנועזים לתוך הטנדר תוך שהם גוררים את הכספומט אחריהם ונמלטים מהזירה.

התושבים חוששים ושואלים "איפה המשטרה?"

"אנשים קונים פה בתים בשני מיליון שקלים ומקבלים פשע, כבישים מסוכנים, כל שני וחמישי כתבות על עוני ועל שוד על חנויות שעומדות לקרוס". הגיב אחד הגולשים שנחשף לסרטון בפייסבוק.

תושבת נוספת תהתה: " 5 דקות אזעקה פועלת אפילו מוקד לא הגיעה וזה עוד בנווה זאב, שתי תחנות משטרה דקה נסיעה משם. מעניין אם היה שם מישהו שנקלע לאירוע איך זה היה נגמר".

מלבדה, תושבת נוספת הגיבה וטענה כי "הם חזרו 3 פעמים למשוך את הכספומט והמשטרה לא באופק, איפה המשטרה?!"

"שומעים בסרטון צעקות בערבית" ציין תושב נוסף, "אלה שוב פושעים בדואים, לא הגיוני שהם שולטים ברחובות והמשטרה לא מצליחה להתמודד איתם. מדובר באוזלת יד של המדינה והמשטרה כנגד המפגעים הבדואי היום זה בנק וגניבות רכבים מחר זה אבידות בנפש".

מנגד הגיב תושב המגזר הבדואי: "גם אנחנו הבדואים סובלים מהגנבים ומסוחרי הסמים והמשטרה פשוט סוגרת עיניים, לא כל הבדואים עבריינים!"




מבנק הפועלים נמסר:  הנושא כרגע בחקירת משטרה וכרגע לא ניתן למסור פרטים נוספים על האירוע".

ממשטרת באר שבע נמסר: היום לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על גניבת כספומט מסניף בנק ברחוב יוהנה ז'בוטינקי בבאר שבע. כוחות משטרה שהגיעו למקום ערכו סריקות והחלו בחקירת האירוע. בשלב זה טרם נעצרו חשודים במעשה, חקירת המשטרה נמשכת.

סניף בנק הפועלים בנווה זאב ידע כבר מאורעות קשים בעבר. ב-20 במאי 2013, סמוך לשעה 13:00, ארבעה בני אדם נהרגו ושלושה נוספים נפצעו באירוע ירי בסניף בנק הפועלים בנווה זאב באר שבע. החשוד ברצח, איתמר אלון נכנס לסניף מצוייד באקדחו הפרטי והחל בירי מכוון ממנו נהרגו מנהל סניף הבנק, סגנו ושני לקוחות.

הרוצח לקח את אחת מעובדות הבנק כבת ערובה, והתבצר עמה בתא השירותים. תוך דקות ספורות הגיעו כוחות מתחילת הירי הגיעו שוטרים לסניף הבנק, והחלו בניסיון לאתר את היורה ובחילוץ הנפגעים. אחד הפצועים פונה כשהוא אזוק, עקב חשד שווא שהוא אחד היורים. שוטר ירה כדור בודד אל תוך תא השירותים שבו הסתתר הרוצח עם בת הערובה. עד השעה 14:02 ניסו השוטרים לשוחח עם אלון. ניסיונות אלה הסתיימו כאשר אלון ירה בעצמו למוות, ובת הערובה השתחררה וסיפרה לשוטרים על מצבו.

שרשרת של פריצות וגניבות

לפני כשבועיים דיווחנו "בבאר שבע נט" על שוד נועז בחנות iStore בקניון עזריאלי הנגב. שלושה חשודים חדרו לקניון עזריאלי הנגב, ואז פרצו אל חנות iStore דרך חור שפערו בקיר. בדקות בודדות גנבו מכשירי אייפון, טאבלטים, ואביזרים נוספים בשווי מאות אלפי שקלים.

החנות נפרצה כמו בסרט הוליוודי: במבצע נועז חדרו הפורצים אל שטח הקניון דרך המעברים הפנימיים המשמשים לספקים, כל זאת באור יום ובאין מפריע. לאחר מכן פרצו אל החנות "קרוקר" הסמוכה לiStore ושהו שם זמן רב באין מפריע. הפורצים המיומנים פערו חור גדול בקיר החנות ודרכו זחלו אל iStore והתחילו לגנוב מכל הבא ליד. 

כמו בסרט הוליוודי פערו חור בקיר וזחלו אל החנות צילום באדיבות רשת אייסטור

בזכות הערנות של מנהלי iStore וחברת 4GS הוזעקה למקום משטרת באר שבע אשר פתחה במרדף אחר החשודים, אך אלה הצליחו להימלט מהמקום. מחנות אייסטור נגנבו יחידות הדגמה ומלאי רב והנזק שנגרם מוערך במאות אלפי שקלים.

גניבת הכספומט כרגע בחקירת המשטרה ובבאר שבע נט תמשיך לעדכן על כל התפתחות בפרשה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b732392b-d7fc-486e-89c3-7158bc0417fb','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה