כמו בהוליווד: פערו חור בקיר הקניון וגנבו אייפונים בשווי מאות אלפי שקלים

$(function(){setImageBanner('483acb70-d5ce-4cc2-9312-88f2f105b8f1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

שלושה חשודים חדרו לקניון עזריאלי הנגב, ואז פרצו אל חנות iStore דרך חור שפערו בקיר. בדקות בודדות גנבו מכשירי אייפון, טאבלטים, ואביזרים נוספים בשווי מאות אלפי שקלים. מנכ"ל אייסטור חיים זגורי: "זו לא הפעם הראשונה".

רק השבוע השיקה iStore את החנות החדשה בקניון עזריאלי הנגב. אירוע ההשקה הנוצץ משך מאות קונים שהתחדשו באייפון 7 חדש, אך כפי שהתגלה במהלך סוף השבוע, אירוע ההשקה משך גם פורצים מיומנים, שלא בחלו בשום אמצעי כדי להשיג את מבוקשם.

מאות הגיעו השבוע להתחדש באייפון חדש, אבל אחרים הגיעו לגנוב (צילום מאיר אבן חיים)

iStore, משווקת רשמית למוצרי אפל בישראל הודיעה כי לאחר סופ"ש מוצלח בו היה ביקוש עצום וחסר תקדים לאייפון 7, נפרצה אתמול בבוקר (שבת) חנות iStore בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע, ככל הנראה על ידי 3 בני מיעוטים מהמגזר הבדואי.

החנות נפרצה כמו בסרט הוליוודי: במבצע נועז חדרו הפורצים אל שטח הקניון דרך המעברים הפנימיים המשמשים לספקים, כל זאת באור יום ובאין מפריע. לאחר מכן פרצו אל החנות סמוכה לiStore, ושהו שם זמן רב באין מפריע. הפורצים המיומנים פערו חור גדול בקיר החנות ודרכו זחלו אל iStore והתחילו לגנוב מכל הבא ליד. 

בזכות הערנות של מנהלי iStore וחברת 4GS, הוזעקה למקום משטרת באר שבע אשר פתחה במרדף אחר החשודים, אלה הצליחו להימלט מהמקום. מחנות אייסטור נגנבו יחידות הדגמה ומלאי רב והנזק שנגרם מוערך במאות אלפי שקלים.

הפורצים חדרו לקניון דרך המעברים הפנימיים המשמשים את הספקים (צילום באדיבות רשת אייסטור) מנכ"ל iStore  חיים זגורי מסר ל'באר שבע נט': "במבצע שלא היה מבייש סרטים הוליוודיים אתמול בשעה 11 בבוקר פרצה חבורה לחנות הדגל בבאר שבע. הפורצים חדרו לשטח הקניון לאור יום דרך המעברים הפנימיים, פרצו קודם אל חנות "קרוקר" הסמוכה, ובמשך זמן רב ''עבדו'' על הכספת כדי לגנוב את הפדיונות שלהם, וגם הצליחו.

לאחר שסיימו פערו חור בקיר וזחלו דרכו אל החנות שלי. הם השחיתו את החנות וגנבו מכשירי אייפון, טאבלטים ומכשירים נוספים בשווי מוערך של למעלה מרבע מיליון שקלים. למזלנו, הפורצים לא הצליחו להשיג את כל מה שחיפשו. לאור הביקוש הרב שלחנו את המלאי של אייפון 7 לסניף תל אביב כך שלפורצים לא הייתה האפשרות להניח עליהם את ידם. אנו מצפים ממשטרת באר שבע לחקור את המקרה בנחישות ולהביא את העבריינים לדין במהירות".

כמו בסרט הוליוודי פערו חור בקיר וזחלו אל החנות (צילום באדיבות רשת אייסטור)

זו לא הפעם הראשונה

"מדובר בחבורה מאורגנת" מסר זגורי, "אבל הם לא היחידים. החנות פועלת רק חודש בקניון הנגב וכבר נגנב מכשיר אייפון על ידי בן מיעוטים. אנחנו סובלים כל העת מניסיונות גניבה.

השבוע למחרת בוקר ההשקה, היו 4 ניסיונות לגניבת האייפון 7 מהתצוגה ביום אחד בלבד! כל הניסיונות נעשו על ידי בני מיעוטים. הם מנתקים בכוח את המכשיר ממעגלי האבטחה ואז כשמופעלת האזעקה הם 'מופתעים' ושואלים "מה אסור לנתק?" אנחנו סובלים מניסיונות גניבה על בסיס יומיומי וטרם ניתן לזה פיתרון".

זגורי הוסיף: "אני רואה בקניון עזריאלי הנגב אחראי באופן מלא לביטחון ובטיחות השוכרים שבקניון ובטוח שהם ינקטו בכל האמצעים הנדרשים על מנת למנוע שוב את הישנותם של מקרים דומים. עם היוודע דבר הפריצה, צוות הסניף הגיע למקום והתחיל בהכנת החנות לפתיחה מחודשת. החנות תהיה פתוחה מחר לקהל הרחב ותחזור לפעילות מלאה תוך מספר ימים, לאחר שתתבצע ספירת מלאי ויגיע מלאי חדש לחנות״.

המקרה הועבר לחקירת המשטרה וב'באר שבע נט' נדאג לעדכן על כל התפתחות בחקירת האירוע.

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבלה תלונה מחנות סמוכה וכי הם חוקרים את נסיבות המקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e0cc9867-da4a-4aa5-a083-9fe10886421c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה