אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('6a394edc-1c5f-4493-be04-fd4d1ff1b50a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('6a394edc-1c5f-4493-be04-fd4d1ff1b50a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 03/06/16 ועד 9/06/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

טלה:

השבוע נפתח באווירה חיובית. זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב, חודש טוב  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

 

שור:

שבוע טוב בפתח. הרבה תשוקה ורצון להיות שייך מובילים להתחברות חברתית ומינית. הימנעות מחשיבה שלילית היא המפתח לשינוי וצמיחה. המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם קצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כריזמה אמיתית מגיעה כאשר אנחנו מנתקים את עצמנו לחלוטין מהצורך בהערכה חיצונית. אם כך, עשו את הדבר הנכון עבור הסיבה הנכונה ולא משנה מה יהיו התוצאות. זוהי ההרגשה הנפלאה ביותר בעולם!

 

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה, בסבלנות ובנועם.  שבוע מבורך, חודש טוב  ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

 

 

 

סרטן:

חודש סיוון מביא עמו את תוצאות המאמץ שהשקעתם עד כה בעיקר בתחום העבודה . השבוע עליכם להיות יותר החלטיים ולהימנע מהססנות יתר שעשויה להתפרש על ידי הסובבים אתכם כחולשה. רבים מבני מזל סרטן, עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי במטרה להגיע למצב שבו תוכלו לקבל ולהשיג את מבוקשכם. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם, מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור ולהתחיל את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. לעצמאים: צפוי בשבוע זה שיפור בהכנסות הכספיות. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: מפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים הרומנטיים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק קשר זוגי קיים, יאפשרו לכם להזרים לזוגיות שלכם את החמצן שכל כך חסר לה כעת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון תהה זו תקופה טובה שמבטיחה בעזרת השם תוצאות חיוביות. לרווקים: רומן שנמצא בתחילת הדרך, יוצר בלבכם התרגשות וחמימות שמזמן לא ידעתם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית, נשמת האדם שואפת תמיד להתקדם ולהתעלות אבל הגוף החומרי מתנגד לה. על מנת לגשר על פער זה בין הנשמה לגוף אנחנו צריכים לומר בקול את הרעיונות שנובעים מתוך הנשמה בצורה המשכנעת ביותר. כך נצליח להחדיר ולהטמיע את הרעיונות הרוחניים לתוך הגוף הגשמי שלנו.

 

אריה:

שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מהאריות מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. זה הזמן להניע מהלכים, לעשות דברים ולפעול בזריזות ובנחישות. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז... והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שקשורים בעבודה, פרנסה וקריירה. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של - "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

בתולה:

תקופה של שינויים עומדת בפתח. ורבים מכם נמצאים באמצע , בין לבין, על הגבול בין סיומו של הישן, ותחילתו של משהו חדש. מעבר ממקום למקום, שינוי סטאטוס אחד לאחר או מעבר מעבודה לעבודה, מדירה לדירה או מדעה לדעה, אמור ליצור בעבורכם שינוי מבורך. אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיע העת לטפס שלב נוסף בסולם החיים. קלף שני המטות מלמד שהגעתם לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייכם וכעת, עליכם לעצור ולחשוב כיצד להמשיך ולהתקדם בדרככם, לאן אתם רוצים להגיע מכאן? ומה ברצונכם להשיג? וכאשר יש לנו מטרה ואנחנו יודעים לאן אנו רוצים להגיע, אנחנו כבר לא מסתמכים על מזל ומקרה, אנו לוקחים אחריות על המתרחש ומובילים את העניינים לקראת המטרה. על פי התודעה היהודית, אם אינכם מתקדמים, אתם נסוגים לאחור. לכן, עכשיו יותר מתמיד, עליכם להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה, מסיים את תפקידו בעבורכם ועליכם לנוע קדימה. הן במישור הגשמי/חומרי כשינוי פיזי של העתקת מגורים, החלפת תפקיד או מקום עבודה, והן כשינוי רוחני, שבא לידי ביטוי בצמיחה והתפתחות אישית כמו הרשמה ללימודים. בעבודה: התלבטות וחוסר יכולת להחליט על דרך וקו פעולה גורמת לכם לתחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כל שהיא לשיפור מעמדכם. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט ! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. נושאים שקשורים בעשייה או יזמות מעבר לים, בחו"ל עולים על הפרק זוגיות: לרווקים - הצעות לרומן וחיזורים שמופנים כלפיכם צריכים להישקל לגופו של עניין. לזוגות שביניכם שישכילו לנתב בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. כמו כן זהו זמן טוב ללמודים או עיסוקים הקשורים בלמידה, התפתחות וצמיחה אישית.. טיול או חופשה נשקלים וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שאפו להגיע לחכמה גדולה שתעזור לכם להבין כיצד להיות אדם טוב יותר. הפכו את הטוב למטרת החיים שלכם. היו מוכנים לוותר על הכול. יתכן שאחרים יאמרו שאתם טיפשים אך אתם תמיד בצד המנצח כשאתם עושים את הדבר הנכון. חשוב שתדעו אתם לא עושים לאף אחד טובה כשאתם אדם טוב, אתם בסך הכול עושים את מה שהפנימיות שלכם רוצה שתעשו.

 

מאזניים:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  עליכם להבין שחיים חדשים מתחילים בשבילנו בכל שנייה. בואו נצעד קדימה בשמחה לפגוש בהם. חייבים להמשיך ולהתקדם אם נרצה בכך ואם לאו, והליכתנו תהיה נוחה יותר כשעינינו מופנות קדימה מאשר אם יוסבו לאחור.

 

 

עקרב:

התחושה שאינכם מקבלים את הכבוד שאתם ראויים לו גורמת לכם להיות עוקצניים כלפי הסביבה הלא מכבדת. מהלכים והחלטות שביצעתם לאחרונה מונעים מחשיבה לא נכונה והדבר עשוי להוביל לבלבול ולכעסים מיותרים. עליכם לבדוק את המניעים שלכם ולברר עם עצמכם אם אינכם פועלים מתוך שיקולי אגו, שעבוד או כבילות ליצרים ודעות קדומות. קשר שיתופי בו אתם מצויים אינו מעניק לכם את תחושת הביטחון לה אתם זקוקים והדבר גורם לכם לספקות לגבי נכונות הקשר ולמידת התאמתו לצרכים שלכם אך חוץ מתהיות ומחשבות אינכם עושים מאום על מנת לשנות ולשפר את מצבכם. עליכם לדעת ולהבין שלעיתים, למרות הכאב והחששות, כדאי להכיר בעובדות ולהביא לסיומם קשרים שיתופיים שאינם תורמים להתפתחות שלכם. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב, חודש סיוון נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד רוצה להיות חכם אבל איך מגיעים לזה? חז"ל מלמדים אותנו שחוכמה אינה מנת המשכל שאיתה נולדנו כפי שאנו סבורים אלא החוכמה תלויה בנו. על פי התודעה היהודית כל אחד יכול להיות חכם.

-

קשת:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח. בעבודה: תחושת הביטחון מתערערת ויש מתח באוויר. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם. כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך  שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים. זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר.  שבוע מבורך, חודש טוב ואלוקים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

גדי:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש מה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל גדי חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

-

 

דלי:

השבוע עליכם לגייס לעזרתכם את כל הסמכות והנחישות שיש ברשותכם ולנהוג בשיקול דעת ומתוך חשיבה בוגרת, אחראית ועניינית וזאת על מנת שתוכלו להניע תהליכים שחשוב לכם לקדם ולקבל הכרעה בסוגיה חשובה המעסיקה אתכם. בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויות להוביל לשינויים חיוביים במצבכם. בזוגיות: יש תחושה שלאחרונה אתם קצת קרירים ומסויגים. עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ בתחום זה ולהראות יותר נכונות והבנה לצרכיו של בן זוגכם. זהו שבוע לחתימה על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך. בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתכם לאור. הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. לאלו מכם שחושבים על לימודים, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות. לאלו מכם שלא יחששו מתהליך הלמידה צפויה הצלחה רבה. מפגש עם דמות סמכותית ( מורה רוחני, מרצה, מפקד, רב) מותיר עליכם רושם עז והדבר פותח לכם נתיב חדש. שבוע דבש חודש טוב ואלוהים אתכם!!!

הכוונה רוחנית: גבורה אמיתית משמעותה לקום מדי בוקר עם השאיפה לעשות את הדברים הנכונים. גבורה אמיתית היא להיאבק יום יום נגד אותם כוחות שמנסים למשוך ולעכב אותנו, אותם כוחות שמונעים מאיתנו לגלות את הפוטנציאל האמיתי שבנו ולממשו.

 

דגים:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים בטחון עצמי. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם חיים כאילו תמיד יהיה עוד מחר, אין סיכוי שתעשו הרבה היום. חכמינו אומרים ב"פרקי אבות": "ושוב יום אחד לפני מיתתך." כלומר – חזור לדרך הנכונה יום אחד לפני שתמות. ומתי בדיוק יהיה היום הזה...? אין לדעת. אם כך, אין ברירה חייבים להתחיל כבר היום.

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8f5052d4-9a0e-4f98-a01d-5f6a2570a69f','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה