בחירות בארגון הקבלנים והבונים בנגב  



חברי ארגון הקבלנים והבונים בנגב נפגשו אמש לבחור הנהלה חדשה ויו"ר חדש לארגון. בסוף ההצבעה נבחרה הנהלה חדשה, כאשר היו"ר אלי אביסרור נבחר להוביל קדנציה שלישית.

בימים בהם נבחרי הציבור מתכוננים לבחירות לרשויות המקומיות, גם בארגון הקבלנים והבונים בנגב, קיימו אמש בחירות משלהם באולמי "נרניה" בבאר שבע. חברי הארגון הצביעו בקלפי ובסוף נבחרה הנהלה חדשה: יוסי דלויה, שולה אבוקסיס, עבד אבו- קוש, אסף אדרי, אחמד אזברגה, גלעד בובליל, יוסי בן- ישי, שמעון גוזלן, אמיר יעקובי, כאמל שרחה, רפי לנקרי ועמוס איליה ששימש בהנהלה הקודמת כגזבר וכיו"ר ועדת הכספים. לקדנציה שלישית נבחר היו"ר המכהן אלי אביסרור, שיוביל את הארגון בקדנציה נוספת. הליך הבחירות נוהל בידי עו"ד הארגון שי מדלסי. 

אלי אביסרור ממשיך לקדנציה נוספת. צילום: יח"צ

אלי אביסרור היה נרגש עם סיום האירוע וקבלת זר הפרחים מאשתו ג'ורג'ט , הודה לאמון שניתן לו שוב, וברך את הקבלנים, שנבחרו להנהלה החדשה של הארגון: "עומדים בפנינו אתגרים משמעותיים, ולכן החלטתי להתמודד שוב ולפעול למען הארגון שלנו, שהצליח בזכות חבריו, וחברי ההנהלה, להגיע להישגים של פעילות העשרה, כנסים בנושא הבטיחות באתרי הבניה והשמעת קולם של הקבלנים הדרומיים בסוגיות החשובות של מחיר למשתכן, בניה ללא עידוד ממשלתי מתוקצב לכל זוג צעיר, שירכוש דירה בנגב ועוד. תודה לסגנים שלי יוסי דלויה ואמיר יעקובי על תרומתם לכל פעילות בארגון". אמר אביסרור.

בחרו הנהלה חדשה. ארגון הקבלנים והבונים. צילום: יח"צ

כדי להנעים את זמנם של חברי הארגון, שהגיעו גם לאסיפה כללית, שבה נערכו מספר הצבעות על שינויים בתקנון, הגיע הזמר ברנרד עידאן, שהנעים את ארוחת הצהרים בשירים מרגשים.

על- פי התקנון, הבחירות היו אמורות להיערך בחודש הבא, אולם בישיבת הנהלה הוחלט על ההתחשבות בקבלנים המוסלמים , שיצומו בחודש הרמדאן, ולכן הוקדמו הבחירות במספר שבועות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה