טירוף בבאר שבע: "את זה אף אחד לא ייקח מאתנו"

$(function(){setImageBanner('68070747-163f-4a55-8489-0257d6adc0c4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הריקודים של אורן ביטון, הניסיון לגרום לברדה להחזיר עטרה ליושנה, השחקן שנחשף במערומיו והחגיגות עד אור הבוקר. הפועל באר שבע חוגגת (כמעט) אליפות שלישית ברצף

אז נכון, זה עוד לא סגור באופן סופי, אבל אם תתקלו היום ברחובות העיר באר שבע באדם שאומר: "אנחנו עוד יכולים לאבד את זה", תשלחו אותו לבדיקה. או שתגלו אצלו פסימיות חסרת תקנה ברמה שמצריכה טיפול, או שהוא לא מבין בכדורגל. כך או כך – תוכלו לטפוח לו על השכם, לחייך חיוך רחב ולהגיד: "זה סגור"

מאירועי ליל אמש

במחצית המשחק חדר ההלבשה של באר שבע לא דמם, אבל היה חסר אנרגיות. ברק בכר הרביץ בשחקנים מוטיבציה וחתם עם המשפט "צאו החוצה ותיקחו אליפות". לאחר מכן, אליניב ברדה כינס את השחקנים ואף נרשם סוג-של עימות מילולי בינו לבין ג'ון אוגו, אבל אף אחד במועדון לא חשב על כך לאחר שריקת הסיום של אלון יפת.

התפרצות הרגשות הייתה ספונטנית וזו החגיגה הכי טובה שיכולה להיות. בדיוק כמו לפני קצת יותר משנה, בנתניה, אז אוגו קבר את הכדור ברשת של ראיקוביץ' בדקה ה-89, ככה הרגישו בשער הרביעי, וזה עוד כשנותרה רבע שעה לסיום המשחק!

דקות ארוכות חגגו אנשי המועדון על כר הדשא עם כ-9,000 אוהדים שממש לא עניין אותם שהשעון נושק ל-23:00. דווקא אורן ביטון, שנחשב לשחקן מבין הצנועים והמופנמים בחדר ההלבשה, פתח את החגיגות. לפתע, החל לבצע ריקודי קפאורה על כר הדשא וסחף אחריו את שאר השחקנים שהראו שהם יכולים להיות לא רעים גם בענף ההתעמלות האומנותית.

אלופים!

אקורד הסיום של חגיגת הריקודים הגיע לאחר שהאדומים ניסו לשכנע את אליניב ברדה לבצע סלטה משלו, אך עוזר המאמן והקפטן הוותיק סירב, כנראה עקב הבעיות הרפואיות איתן הוא מתמודד. אגב, כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה, בקבוצה בודקים את האפשרות לשלב את ברדה בסיום אחד מהמשחקים ולתת לו את הכבוד הראוי לו בעונה הזו, במה שייתכן ויהפוך לדקות האחרונות של נסיך לב אדום בקריירה.

לאחר מכן, כול המועדון רקד יחד עם הקהל. השחקנים התיישבו על כר הדשא בעוד הצוות המקצועי עומד מעלייהם ויחד שרו, חגגו וצילמו עם האוהדים. גם ברק בכר הונף על הכתפיים ולמרות שלאחר מכן הצטנע בראיונות לתקשורת, אין ספק שגם המאמן הגדול ביותר בישראל מבין שהוא לקח עם הפועל באר שבע אליפות שלישית ברצף.

בואו נרקוד עד אור הבוקר

שעה ארוכה לאחר שריקת הסיום, ולאחר שהצליחו להיחלץ מאלפי האוהדים שדרשו סלפי (לא שנראה שהשחקנים סבלו מזה), נכנסה אלופת המדינה לחדר ההלבשה והחגיגות המשיכו גם שם. בתיעודים שהעלו לרשתות החברתיות הם נראים חוגגים, רוקדים, מתחבקים ומה לא?

אירוע מביך נרשם כאשר שני שחקנים העלו תמונת סלפי מחדר ההלבשה, אך מה שהם לא שמו לב זה שמאחוריהם בדיוק מתלבש אחד משחקני ההתקפה. התיעוד הועלה לרשת תוך זמן קצר ואז גילה השחקן המצלם את הפאדיחה והסיר את התמונה מהרשת. כמובן שלמרות זמן התגובה המהיר, אחד האוהדים הצליח "להנציח" את הרגע, והתמונה הופצה במהירות במרשתת. לא נעים.

איזו פדיחה. (הצילום מחדר ההלבשה לאחר צנזורה)

בהמשך הלילה, נסעו חלק מהשחקנים לבילוי במועדון "השלוותה". אלייהם הצטרפו גם שחקן ההווה ושחקן העבר של המועדון, וובה בראון ובן תורג'מן. שאר השחקנים הסתפקו בבילויים יותר סולידיים והיו כאלה שהעדיפו להמשיך את הערב המשמח בביתם.

ומה הלאה?

המשחק שכנראה יהפוך למשחק האליפות הרשמי יתקיים במוצאי שבת. במנהלת הליגות לכדורגל טרם התקבלה החלטה האם להעביר את צלחת האליפות לטרנר כבר במוצאי השבת, או לחכות להנפה ולטקס הרשמיים במחזור הליגה האחרון מול מכבי נתניה.

חאתם אלחמיד וגיא חיימוב נפצעו אמש ולאחר שבקבוצה יחזרו לאימונים ביום שני, תתקבל תמונת מצב יותר ברורה לגבי האפשרות לשתף אותם מול מכבי תל אביב.

בעיריית באר שבע יצטרכו לעשות חושבים כיצד לאבטח את אירועי מוצאי שבת. מילא הקבוצה שזוכה באליפות שלישית, אבל באותו יום גם תתקיים תחרות הארוויזיון. רוביק, אתה בטוח שתצליח לשמור על העיר במידה והקבוצה תבטיח אליפות במקביל לזכייה של נטע ברזילי? אנחנו, אישית, חוששים לשלום המזרקות במצב שכזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('eaa28bad-f797-4f55-9712-fd7ad80ee60e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה