החג של הסטודנטים! מתכוננים לפאנג'ויה 2018

$(function(){setImageBanner('c947c894-764c-4388-9cbe-bc524b47ffb5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

מסיבות ללא הפסקה. אלכוהול כמו מים. סופ"ש שלם. או במילה אחת- פאנג'ויה. עוד כמה ימים זה מגיע אז יצאנו לשמוע את הסיפורים של סטודנטים שכבר היו ומה הטיפים שלהם לימים הקרובים.

עוד לא הספקנו לחזור מחופשות הפסח והעצמאות רוויית הטיולים, הטבע והכיף, וכבר מגיע החג הבא- חג הפאנג'ויה. מה שנקרא מחירות לחירות. וכמה שזה כיף. אנחנו מדברים כמובן על נופש הסטודנטים השנתי של אוניברסיטת בן גוריון המתרחש מידי שנה באילת בסוף שבוע של מסיבות. אם המזל האיר לכם פנים, יצאתם מההלם, והצלחתם להשיג בתחילת השנה חדר לסוף השבוע הקרוב באילת- אנחנו כאן כדי לספר לכם כל מה שרציתם לדעת. אז קבלו סיפורים של ארבעה סטודנטים מהאוניברסיטה שכבר היו בפאנג'ויה שייתנו לכם גם ארבעה טיפים שיסייעו לכם להעביר את שלושת הימים האלה בצורה שלא תשכחו.

ישי דהן

מה עם לימודים: סיים תואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה.

פז"מ פאנג'ויה: היה כבר חמש פעמים

מעלים זיכרונות: "נכנסתי לרשימה השחורה של הפאנג'ויה לפני שנתיים", מספר ישי. "הייתי בפאנג'ויה והזמנו חדר מול הבריכה במלון המרכזי... וביום חמישי הגענו מאוחר והיה בילבול ככה שלא קיבלנו אותו. אנחנו ממש התעצבנו ואני דרשתי את החדר שהזמנתי. חזרנו בלילה מהמסיבה ולא יודע מה קרה אבל איכשהו העבירו אותנו למחרת בבוקר לחדר מול הבריכה וגם קיבלנו פיצוי". אחרי כמה שבועות, ישי סיפר שהוא ביקש לעבוד כברמן בפאנג'ויה של אוניברסיטת תל אביב אבל אמרו לו שהוא לא יכול כי הוא ברשימה השחורה. "המנהל הסביר לי שכנראה הייתי שיכור ודיברתי קצת לא יפה לאחת המזכירות כדי שיעבירו אותנו חדר. אז ביקשתי סליחה, שלחתי מכתב התנצלות לבחורה ולהנהלה. וככה הוציאו אותי מהרשימה השחורה... חזרתי לבלות, לעבוד בפאנג'ויה, והייתי גם יח"צן".

טיפ מנצח: "אני ממליץ לבוא מוקדם כי עד שמסתדרים על כל החדרים... להבריז מהשיעורים של יום חמישי, לצאת בשמונה אם אפשרי. למסיבות חשוב לקחת נרתיק לשומר מים לפלאפון, אחד היעילים, ככה שאפשר גם לצלם. ולהביא תחפושות ורובי מים, באנו עם תחפושות של בננות, זה מצחיק וכיף. זו חוויה שמחכים לה כל השנה, זה החג שלנו. צריך לנצל כל רגע".

צילום: טום סיימון באדיבות פאנג'ויה פסטיבל

גל

מה עם לימודים: סטודנטית שנה שלישית למדעי המוח וקוגניציה

פז"מ פאנג'ויה: תהיה בפעם השנייה

מעלים זיכרונות: "בדרך לאחת ממסיבות הבריכה חיכינו להסעות, כי היינו במלון יחסית רחוק... היינו כבר שיכורים אחרי ששתינו במלון אז גם לא היה לנו כוח לחכות מלא זמן להסעות. החלטנו ללכת ברגל למלון המרכזי אבל מסתבר שזו הייתה טעות", היא מספרת וצוחקת. "זה לקח לנו איזה חצי שעה של הליכה, ובסוף הגעתי למסיבת בריכה שרופה כולי, ירדה לנו כל הסטלה של האלכוהול. סיכוי גבוה שהלכנו גם לאיבוד בדרך... אז במסיבת בריכה אחרי זה כבר לקחנו מוניות, ה היה עדיף על ההליכה הזו ועל ללכת לאיבוד באילת ולהתחיל לחפש את המלון".

טיפ מנצח: "אחרי ארוחת הבוקר היינו יורדים לבריכה של המלון ומתחילים לשתות שם, אפשר להשתזף על הדרך וזה ממש כיף. במקום לחזור לחדר או ללכת לישון, אפשר לנצל את הזמן, ולהתחיל את המסיבה מוקדם עוד במלון שלכם. אני ממליצה ממש!".

אל תבזבזו שעות שמש ותתחילו לחגוג מוקדם

עילי פרידמן

מה עם לימודים: סטודנט שנה שנייה להנדסת מערכות מידע

פז"מ פאנג'ויה: בדרך לפעם השנייה

מעלים זיכרונות: "הייתי עם חברים שנה שעברה והבאנו איתנו אודם אדום כדי לצייר על הגוף. אז בישיבה לפני מסיבת הבריכה אחרי ששתינו, רשמתי את מספר הפלאפון שלי על הגב וככה הלכתי למסיבת בריכה. צילמו אותי וזה.. היה אדיר ומצחיק ממש. לא יצא מזה יותר מידי... אבל זו הייתה חוויה", נזכר עילי. "אנחנו גם בשנה שעברה עצרנו בדרך לפאנג'ויה בבוקר של יום חמישי במעיין. זה סופר מגניב וכיף. בדרך לאילת יש מעיינות שהם לא קרובים לבאר שבע, אז לא מגיעים אליהם בכלל. ואם אתה נוסע לאילת אז זה על הדרך, לעצור במעיין שהוא ממש כמה מטרים על הכביש זה אדיר. עצרנו בשנה שעברה בגב ילק והוא ממש היה על הכביש לאילת, אז נכנסנו למים, עשינו פק"ל קפה, שקשוקה מפנקת והמשכנו לאילת. זה שובר את השגרה לפני שמגיעים לאילת ואם אתם סטודנטים שאוהבים לטייל אז זה אדיר".

טיפ מנצח: "יש סאגה לגבי ארוחות שישי וחמישי אם להזמין מקום מראש או לא... אני זוכר שבגלל שלא הזמנו מקום בשום מסעדה אז נוצר מצב שפשוט עברנו בטיילת והכל היה מפוצץ ולא אכלנו כלום. אכלנו כל היום חטיפים... אני ממליץ להזמין מקום מראש לפחות לאחת מהארוחות. הפאנג'ויה מאוד כיפית ויש לו"ז יומי מאוד ברור ודווקא שוברי שגרה הם מה שהופכים את החוויה למשהו מיוחד. ללכת למסעדה או למעיין, זה עושה את ההבדל. אני ממש מתרגש, זה החג הכי טוב שיש!".

החג הכי טוב שיש

נעמה כהן

מה עם לימודים: סטודנטית לכלכלה בשנה השלישית

פז"מ פאנג'ויה: הייתה שלוש פעמים

מעלים זיכרונות: "שנה שעברה כשהיינו במסיבה בקראון אני וחברה רצינו לעלות למעלה במעלית לחדר של חברה אחרת. היינו בלובי בבריכה, לחצנו למעלית שתבוא, המעלית נפתחת ואנחנו רואות מולנו בתוך המעלית כורסא. פשוט מונחת שם, מישהו כנראה ממש שיכור הכניס אותה למעלית. ואז החלטנו לעשות שחזור של סצינה מהסרט גברים בשחור. אחת ישבה על הכורסא עם הידיים משולבות ואחת לידה עם תנועה של אקדח ומשקפי שמש. ישבנו ככה כמו בובות ולא דיברנו. אז כל מי שנכנס בקומות הבאות ראה אותנו בתנוחה הזו... אנשים צילמו אותנו, עשו איתנו סלפי, היה קורע! רצינו לעלות שלוש קומות ועלינו עד סוף המלון למעלה, חיכינו שכולם יעלו בכל קומה ויראו אותנו...".

טיפ מנצח: "יש לי טיפ לכל הבנות- לא לקחת את כל מלתחת בגדי הים שלכן, לקחת את השניים שאתן הכי אוהבות וגם ככה תלבשו רק אותם כל הזמן. כשאת מגיעה לבחירה גם ככה היא קשה, אז להימנע מזה, לקחת את אלה שאת אוהבת, בסוף גם ככה לובשים רק אחד. אני בעבר לקחתי הרבה בגדי ים ואז התלבטתי מלא ועכשיו אני לא מתכוונת לקחת יותר משניים. אני גם ממליצה לכולם להשאיר את המפתח של החדר בקבלה של המלון, אחרת סיכוי גבוה שהוא ילך לאיבוד".

נתראה באילת!

אין ספק שבנופש הפאנג'ויה צוברים המון חוויות וסיפורים שיישארו איתנו גם הרבה אחרי. זה הזמן של הסטודנטים מבאר שבע ליהנות ולבלות בסוף שבוע של כיף, עם החברים הטובים, מוזיקה טובה והרבה מצב רוח. חג פאנג'ויה שמח לכולם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]

$(function(){setImageBanner('447e2146-8b27-426a-9356-2e669e241482','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})