יטען לכתר? שמוליק יפרח שוקל להתמודד בבחירות על ראשות עומר



שמוליק יפרח, מנכ"ל תיאטרון באר שבע לשעבר ומי שהקים את בית הספר למשחק גודמן, פרש לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל תיאטרון הקאמרי. כעת הוא שוקל להתמודד על ראשות עיריית עומר, מול פיני בדש המכהן בתפקיד מזה 28 שנה.

195 ימים נותרו עד הבחירות ברשויות המקומיות, ולא רק בגזרת באר שבע חם מהרגיל. איש התיאטרון שמוליק יפרח אשר הקים את בית הספר למשחק גודמן בבאר שבע, ושימש כמנכ"ל התיאטרון התפטר לאחרונה מתפקידו כמנכ"ל תיאטרון הקאמרי, וכעת שוקל לרוץ בבחירות הקרובות לראשות מועצת עומר, מול ראש המועצה הותיק פיני בדש, המכהן בתפקיד כ-28 שנה, מאז 1990.

יפרח יביא למהפך בעומר אחרי 28 שנה? צילום: אייל לנדסמן, יח"צ

יפרח שוקל לרוץ לבחירות וזאת לאחר שקיבל פניות רבות מתושבים, וזו לא הפעם הראשונה. בעבר סירב יפרח להתמודד בשל תפקידיו כמנכ"ל, אך כעת נראים ניצנים של שינוי. כזכור, לאחרונה הפתיע יפרח בהתפטרותו מתיאטרון הקאמרי בשל "סיבות אישיות", והודיע על חזרתו לדרום, אולי בשל רצון להגשים שאיפות אחרות.

פיני בדש לעומת זאת, ידוע כר' מועצה ותיק וחזק, ומולו צפויים להתמודד לא רק יפרח, אלא גם חברת מועצת עומר סימה כחלון, אשת עסקים מוכרת, ובעבר מנכ"לית חברת "יעדים" בעיריית באר שבע.

סימה כחלון. תצליח לגבור על בדש? צילום: מתוך עמוד הפייסבוק

סימה כחלון, כיום מנהלת הכספים של קיבוץ חצרים היא חברת מועצת עומר מזה 7 שנים, מתוך 16 שנות מגוריה ביישוב. כחלון בוגרת כלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת בן גוריון בנגב, ובעלת ניסיון רב בביקורת חברות ובניהול מקצועי. 

כעת, כשקצת יותר מחצי שנה נותרו עד הבחירות, הגזרה הדרומית חמה מתמיד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה