העיקר האהבה: לאן נצא לחגוג את יום האהבה בבאר שבע?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c32d97e9-4507-4e40-bb2b-63857217140c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c32d97e9-4507-4e40-bb2b-63857217140c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33042,'Image','');},7]]);})

חג האהבה יחול מחר, ב-14 בפברואר, וזה הזמן לחשוב מה לעשות בערב הזוגי והמיוחד. כל ההמלצות לפעילויות הוולנטיין בבאר שבע- בכתבה הבאה

לכל הרווקים שבנינו, עמכם הסליחה, הכתבה הבאה כנראה לא מיועדת לכם. החלטנו שלקראת חג האהבה הקרוב, אשר יחול ביום רביעי הזה ב-14/02, נעשה לכם סדר בבלגן ונספר לכם בדיוק מה תוכלו לעשות בערב הוולנטיין בבאר שבע. מוזמנים לקרוא לחצי השני שלכם ולעבור על האפשרויות יחד- בילוי במסעדה, בר, סרט או אולי תאטרון. המבחר גדול וכיפי במיוחד.

זה תמיד אהבה

חלק מהאנשים בארץ דווקא לא אוהבים לחגוג את הוולנטיין, בטענה שהוא חג נוצרי ולנו יש את ט"ו באב. אבל אנחנו אומרים- כמה שיותר חגיגות יותר טוב. ואם יש חג בינלאומי ועוד סיבה לחגיגה ולמתנות מפנקות, אנחנו מאמצים זאת בשמחה. אז קדימה, בואו נצא לדרך:

לחגוג את חג האהבה כמו VIP- יס פלאנט

רשת yes PLANET תציין את חג האהבה, הוולנטיינס דיי,  בחגיגה נוצצת ומרהיבה במתחם ה- VIP בבאר-שבע. לצד סרטים חדשים וחווית קולנוע מפנקת ויוצאת דופן, ייהנו המבקרים מתפריט שף עשיר במיוחד עם ספיישלים חגיגיים ליום האהבה.

בין המנות הייחודיות באירוע יהיו בר פסטה במגוון טעמים עם רביולי 4 גבינות ברוטב רוזה, וחונקי כמרים ברוטב שמנת פטריות, בר קינוחים ובו פיצת שוקולד עם המון תוספות מתוקות ועוד. בנוסף, ייהנו האורחים ממזנון קולנוע הכולל פופקורן, נאצ'וס, גלידות ושתייה קרה וחמה ללא הגבלה לאורך כל הערב.

יס פלאנט VIP. צילום: איל תגר

חוץ מהפינוקים עצמם, בואו נדבר על הסרטים שיעשו לכם את הערב. יוקרנו בערב החגיגי הסרטים החדשים: הפרק האחרון בסדרת "חמישים גוונים" - "חמישים גוונים של שחרור", הסרט "צורת המים" המועמד ל 13 פרסי אוסקר יוקרן בהקרנת טרום בכורה מיוחדת והסרט "אני טוניה" המועמד ל 3 פרסי אוסקר. מכירת הכרטיסים כבר בעיצומה, כשהכרטיס עולה 150 ₪ בקופות הקולנוע.

פרטים נוספים: https://goo.gl/R9V6jT

אהבה על הבמה בתיאטרון באר שבע

תיאטרון באר שבע מזמין אתכם לחוויה ובילוי זוגי  עם הצגות שיגרמו לכם להיזכר איך הזוגיות התחילה. מגוון ההצגות המוצגות בימים אלו יאפשרו לכם לצאת לבילוי קצת לא שגרתי ומאוד מיוחד.

ימים בגן עדן

הצגה מאת עידו ריקלין, על פי יומניהם של אדם  וחווה בגרסתו המשעשעת והחכמה של מארק טוויין, ביים אלדר גרויסמן. בהשתתפות: אפרת בוימוולד (חווה) ורון ביטרמן (אדם). סוגיה שלנצח תעניין אותנו- היחסים בין נשים לגברים ושכל אחד מהמינים הגיע מפלאנטה אחרת עוד בגן עדן.  

ימים בגן עדן צילום מעיין קאופמן

ההצגה זכתה לשבחים וביקורות מהללות של מבקרי התיאטרון:  לדברי צבי גורן מאתר "הבמה": "הצגה מקסימה שהיא בהחלט מתנה לאוהבי התיאטרון. הבמאי לא היה יכול למצוא לתפקיד חווה שחקנית מתאימה יותר מאפרת בוימוולד... שניהם, אפרת בוימולד ורון ביטרמן מגישים דואט מרענן ומלא הפתעות שבהחלט מרגישים כמו ימים בגן עדן.

אם נדע לאהוב

"זה לא משנה איפה נולדת: בבריסל או בפאריס, באלג'יריה או בניו יורק, הבנאדם צריך לדעת שפעם הוא היה קטן, ושמשם, רק משם בא הכול...".

זהו ערב תיאטרלי מוסיקלי שבמרכזו שיריו המופלאים של הזמר האגדי ז'אק ברל. "אם נדע לאהוב", "ארץ המישור", "בונבונים", "מדלן", "אהבה בת עשרים", "אל תלכי מכאן", אלה רק אחדים מעשרות הלהיטים הגדולים של ברל שיזכו לביצוע תיאטרלי מחודש בביצוע שחקני תיאטרון באר-שבע. משתתפים:  אמיר קריאף | מיכל וינברג | דור ברנס | עלאא דקה תום חודורוב | רעות אלוש | זוהר מידן | דני שפירא/ אלירן הרוש | פסנתרן: קובי ליליאן.

מעיין קאופמן

בוא תכיר את אבא

אחרי שנסונים וגן עדן , אם חשקה נפשכם ברגעים של צחוק מטורף , אז לקראת וולנטיין בהחלט יתאים לכם לראות את ההצגה "בוא תכיר את אבא", שביים לראשונה השחקן מולי שולמן. קומדיה מטורפת מאת אלן אייקבורן בעיבוד חדש, סוער ובעיקר מצחיק עד דמעות. הסיפור מדבר על גרג שמאוהב בג'ני ורוצה להתחתן. מה שהוא לא יודע זה שג'ני מנהלת רומן עם מאהב מבוגר שהיא חייבת להיפרד ממנו סוף סוף. בהצגה מתרחשת קומדיה של טעויות שמשחררת צחוק גדול. משחקים אמיר קריאף ואדווה עדני – שחקנים מנוסים לצד אורן כהן (שחקן השנה) וענבר דנון (זכתה בשחקנית השנה).

דונה פלור נשואה לשניים

מחזה המבוסס על ספרו המפורסם של ז'ורז' אמאדו, גדול סופרי ברזיל, מוסיף לניחוח  האהבה  גוונים  וניחוח לטיני של תשוקה השזורים בנופיה של סלבדור דה באהייה בברזיל. הדרמה קומית, חושנית ומטורפת. משחקים בתפקיד ראשי: מירב שירום , מולי שולמן , אור אדרי (שחקן תאג"ד)  לצד אוולין הגואל, רועי אסף וטובים אחרים.

דונה פלור, מעיין קאופמן

"סוליקא" - רומיאו ויוליה גרסת מרוקו

כבר כולם לבטח שמעו על ההפקה הענקית של המחזמר "סוליקא" של תיאטרון באר שבע וייתכן כי גם רבים מכירים את סיפורה של סול חגו'אל ממרוקו. הרעיון  למחזמר נולד במוחם של מאור סבג ותאיר סיבוני. צעירים מבית מרוקאי שהמסורת והסיפור אודות סוליקא ליוותה אותם מילדות. במחזמר משתתפים רעות אלוש בתפקיד ראשי, נסרין קדרי ועלא דקה לצד 9 נגנים עם מוזיקה חיה ומקורית. במחזמר שילבו היוצרים גם סיפור אהבה מקורי על אהבה אסורה. סוליקא הגיבורה נאלצת להתמודד גם עם הקונפליקט של אהבה. לדברי רעות אלוש: "זה מחזה שהוא עיבוד של הסיפור האמיתי ונכתב כדי לספר סיפור של שני צדדים, רומיאו ויוליה המרוקאים. אני בטוחה שזה יעלה דיון ושיח על כל מה שהסיפור מביא ולשם כך נועד התיאטרון".

סוליקא. צילום: אילן בשור

פרטים נוספים ורכישת כרטיסים: http://www.b7t.co.il/

גיגסי

בספורט בר הבאר-שבעי צפויה לכם חגיגה של כדורגל! בערב יום האהבה ישודר גם שלב שמינית גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לפ.ס.ז'- משחק שאוהדי הכדורגל בבאר שבע והסביבה לא ירצו לפספס. לכן, בגיגסי תוכלו ליהנות גם מבילוי מפנק במסעדה וגם מצפייה במשחק על מסכי ענק. וכן, אני מדברת גם על הקהל הנשי באזור, ובטוחה שיש כאלה שאוהבות כדורגל. במסעדה תהיה אווירה חגיגית ויחכו לכם מנות מיוחדות, קוקטיילים וקינוח זוגי משגע על מצע קראנצ'י של שוקולד לבן ובייגלה, קרם מסקרפונה ועוד הפתעות. בגיגסי החגיגה תימשך גם לאורך הסופ"ש אז אל תפספסו. לכל המעוניינים, המשחק ישודר במסעדה ב-21:45 ומומלץ להזמין מקום מראש.

איפה: יצחק נפחא 36.

לפרטים נוספים: https://goo.gl/HyEetE

אווירה מיוחד לערב מיוחד בגיגסי. צילום: גיגסי באר שבע

גומבה

במסעדת הגומבה אתם מוזמנים להגיע לקרנבל של אהבה בניחוח איטלקי. מלבד מנות הבית המיוחדות של המסעדה, ביום האהבה תוכלו ליהנות מצ'ייסרים מפנקים שירימו אתכם, קוקטיילים רק ב-28 ₪, וקינוח ספיישל זוגי- רביולי שוקולד שלא תרצו לפספס!

איפה: מתחם יס פלאנט, רחוב יצחק סלמה.

לפרטים נוספים: *6508

מלא הפתעות ללקוחות בגומבה. צילום: עומרי בזל

קמפאי

במסעדה תוכלו לטעום מאווירת האהבה כבר ברגע שתיכנסו. המקום יתמלא בלונים ופרחים, ובכניסה תהיה דיילת שתחכה לכם עם טעימות אלכוהול מיוחדות. בימים שלישי ורביעי תוכלו להתפנק בתפריט מיוחד וזוגי במיוחד, עגלת קוקטיילים שתסתובב במסעדה ותכין קוקטיילים לפי הזמנה ועוד הפתעות. שווה להגיע!

איפה: חיל ההנדסה 1.

לפרטים נוספים: 08-6655999

אין עוד מקום כזה, מסעדת קמפאי. צילום: פייסבוק

קפאסה

הוולנטיינ'ס הזה יוצאים מהשגרה! ערב מיוחד מחכה לכם במסעדת הקפאסה, עם תפריט קוקטיילים ומנות ספיישל באווירה רומנטית במיוחד בשבילכם. מעבר לכך, תוכלו להתפנק בקינוח זוגי מיוחד עם שוקולד, תותים ועוד הרבה הפתעות.

איפה: חיל ההנדסה 6

לפרטים נוספים: 08-665-5122

הקוקטיילים הכי טובים בבאר שבע מחכים לכם בקפאסה. צילום: פייסבוק

אלבי

במסעדת אלבי צפויה לכם חוויה שתעיף לכם את החושים! כדי להיכנס לאווירה הרומנטית המקום יעוצב עם שנדלירים ונרות, עלי כותרת וורז לבן שיוגש לנשים. מעבר לכך, המסעדה תציע לכם תפריט עם מנות ספיישל זוגיות בטעמי מזרח הים התיכון. בין המנות תוכלו למצוא שקשוקת בשר תורכית, סיגרים פסטיה סטייל, מנת ארעיס מיוחדת, קינוחים מטורפים וספיישל קוקטיילים. ואם עדיין לא נכנסתם לאווירת יום האהבה, דיג'יי הבית ימקסם את החוויה.

איפה: מרכז ביג, חיל ההנדסה 1.

לפרטים נוספים: 08-6655601

אלבי. צילום: מישל אמזלג

כפרה

בכפרה בעיר העתיקה גם הזוגות וגם הרווקים יוכלו ליהנות משני ערבים מיוחדים. בשלישי בערב, הזוגות יתפנקו במסעדה עם אלכוהול איכותי עם בירת דילריום הארומתית, תפריט ספיישלים מיוחד ואווירה רומנטית. למחרת, ביום רביעי, שלל הרווקים מוזמנים להגיע לערב של כיף, עם הרבה הפתעות, מתנות. למשל, תוכלו לשלוח צ'ייסר בחמישה שקלים לשולחן אחר ולהתחיל ליהנות.

איפה: סמילנסקי 25

לפרטים נוספים: 08-6654854

כפרה בעיר העתיקה. צילום: פייסבוק

מסעדת ויוינו במול 7

לכבוד יום האהבה מסעדת ויוינו הכשרה בבאר שבע מציעה פיצה מיוחדת לאוהבים, פיצה בוראטה. פיצה זוגית המורכבת מרוטב עגבניות, מוצרלה, ברוקולי, אורוגולה, קונפי שום, עגבניות צלויות, שקדים קלויים ובלסמי מצומצם. זה כמובן לצד תפריט המסעדה והקינוחים המיוחדים שמגישים במקום.

כתובת: מרכז "מול 7" בבאר שבע

איפה: מתחם Mall7

פרטים נוספים: 08-9790103

פיצה בוראטה - קרדיט באדיבות וויוינו

צ'י צ'י

הבר המיוחד של מסעדת קמפאי מצטרף גם הוא לחגיגת יום האהבה, עם פרחים, בלונים, המנות האהובות, אלכוהול ומוזיקה טובה. צ'י צ'י תחגוג באווירה מסיבתית את הוולנטיינס כיאה לאחד המקומות החמים היום בעיר. ערב שאסור לפספס.

איפה: חיל ההנדסה 1.

לפרטים נוספים: 08-6655999

צ'י צ'י - הבר החדש והמושקע במרכז ביג. צילום: פייסבוק

הספריה

במסעדת הספריה מחכים לכם שני ערבים, בשלישי וברביעי, באווירת אהבה, עם קישוטים מיוחדים, מוזיקה שמרימה וערב ייחודי כמו שרק בספריה יודעים לעשות. בכניסה תחכה לכם עמדה של בירת דילריום ותוכלו ליהנות מטעימות.

איפה: יצחק נפחא 25.

לפרטים נוספים: 08-6655120

מסעדת הספרייה

Black Bar 'n' Burger:

במסעדת הבשרים וההמבורגרים מזמינים אתכם לחגוג את האהבה שלכם בארוחת To Eat בה תקבלו במתנה צמד משקאות מפנקים לבחירתכם במתנה! בהזמנת מנה זוגית תוכלו להתפנק עם זוג בירות או שתי כוסות יין. אחת מהמנות שמחכות לכם במסעדה היא המנסה החדשה של הבלאק "בלאק ממבה" עם לחמנייה שחורה! מעבר לכך, כמובן שבמקום תהיה מוזיקה רומנטית ואווירה חגיגית.

איפה: מתחם ישפרו פלאנט, רחוב יצחק סלמה.

לפרטים נוספים: 08-8638877

מסעדה חגיגית ומקושטת. בלאק בורגר. צילום: יחצ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d3b10b0c-ba95-47ec-b32b-a3741baa9699','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33044,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d3b10b0c-ba95-47ec-b32b-a3741baa9699','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33044,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה