משה ינאי נגד דו"חות החנייה: "הפכו את התושבים לפרה חולבת"



בהמשך להתנגדותו לתקציב העירייה אותו ביקר בחריפות והגדיר כ"נטול חמלה", ממשיך משה ינאי את מאבקו בעירייה. לדבריו, "כמות אדירה של דו"חות חנייה נועדו להעשיר את קופת העירייה, וזאת במקום לפתור אחת ולתמיד את מצוקת החנייה באזורים הבעייתיים"

בהצעה לסדר היום שהגיש לקראת ישיבת מועצת העיר הקרובה, דורש ינאי לדון במציאת פתרונות והסדרי חנייה לאזורים בהם קיימת מצוקת חנייה קשה ושבהם מקפידה העירייה על אכיפה מוגברת. "לא יתכן", אומר ינאי, "שהעירייה תתעלם ממצוקתם האמיתית של התושבים המבקשים לחנות את רכבם, ואף תנצל את המצוקה הזו כדי להעשיר את קופתה בדרך קלה על חשבונם של התושבים הסובלים".

כדי להדגים את טענתו ציין ינאי את התושבים הגרים בסמיכות למכללות השונות בבאר-שבע אשר פנו אליו ושיתפו אותו במצוקת החנייה הנובעת מחניות של סטודנטים בקרבת בתיהם. "מן הראוי", אמרו לו, "שהמכללות והעירייה ייתנו את דעתם להסדרת החנייה עבור ציבור הסטודנטים, וזאת כדי שנוכל לחנות ליד ביתנו".

במקביל להצעה לסדר היום בנושא זה, הפנה ינאי גם שאילתא לראש העיר ודרש לקבל ממנו תשובות לגבי היקף ההכנסות שהיו לעיריית באר-שבע מדו"חות חנייה בשנת 2017 וכן מדו"חות שניתנו לבעלי עסקים על הוצאת מרכולתם מחוץ לבית העסק שלהם.

ינאי בטוח כי ההצעה לסדר היום והשאילתא שהגיש, יהוו הוכחה למדיניות נטולת החמלה שהפכה, לדבריו, את התושבים ואת הסוחרים בעיר ל"פרה חולבת" שמממנת את התקציב הבזבזני ואת סדרי העדיפויות התמוהים של העירייה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה