המדריך לפירסינג הראשון



לא כולנו, אבל רוב בני הנוער אוהבים להביע את עצמם- באמצעות פירסינג, קעקועים וכו'. אז אם בא לכם על עגיל מסוים- קודם תקראו את הכתבה הזו.

 כמה חוקים חשובים לפני שיוצאים לדרך:

- מתחת לגיל 16? אתם צריכים אישור הורים. אם הסכימו ככה בקלות לחורר אתכם, כנראה שהמקום הזה לא להיט ואולי לא כדאי לכם לעשות שם.

- חשוב שתסתכלו טוב טוב על המקום ועל מי שעושה לכם את העגיל. תהיו ביקורתיים, תסתכלו שהמקום נקי, שיש לו תעודות על הקיר (כן כן יש לימודים לזה) ושבאופן כללי- אתם מרגישים בטוחים.

- אל תלכו לבד. אם זה הפעם הראשונה שאתם עושים פירסינג, כנראה שאתם עוד לא סגורים על סף הכאב שאתם יכולים לסבול, אז יד של מישהו בשביל ללחוץ זה תמיד חיובי.

- קחו עגיל רגיל עגול ותנסו "לדמות" את הפירסינג לפני שאתם עושים אותו במראה, סתם ככה כדי לראות שאתם באמת סגורים ואהבתם. מקסימום- לא קרה כלום, תמיד אפשר להוריד.

אז מה בא לכם לעשות ? הנפוצים ביותר: 

- באזור האוזן האפשריות רבות: טראגוס, הליקס או סתם עגיל רגיל. אלו עגילים שקל לטפל בהם ובדרך כלל גם לא מזדהמים.

- באזור הפנים: עגיל באף, ספטום, בגבה, בלשון, מתחת או מעל השפה- אלו עגילים רגישים יותר וגם מאוד בולטים שאולי כדי "לדמות" אותם לפני שעושים, רק כדי לראות שבאמת יפה לכם.

- באזור הבטן: טבור עליון או תחתון, זה עגיל שגם כן דורש טיפול מתמיד ובמיוחד דורש מיומנות של מי שעושה לכם אותו, שיתפוס מספיק עור, אבל לא יותר מדי, כדי שהעגיל לא יציק לכם.

איך מטפלים?

- קודם כל, גשו לבית המרקחת ותקנו משחה לחיטוי או שתקנו בבית העסק שבו עשיתם את העגיל (למרות שבדרך כלל המחיר לא משתלם). את המשחה הזו תמרחו סביב העגיל עם צמרון אוזניים במשך חודש עד חודשיים, תלוי ברמת ההחלמה של הפירסינג. יש כאלה שאצלם הוא מבריא מהר יותר ויש כאלו שפחות.

- לא לשים אלכוהול או מי מלח: זה לא טוב, לא מבריא ולא עוזר! רק מייבש ומעכב החלמה.

- אל תשחקו איתו יותר מדי וגם אם אתם ממש לא יכולים להתאפק, שטפו ידיים. תחשבו על הפירסינג כפצע פתוח שאתם פשוט מכניסים לתוכו חיידקים עם הידיים שלכם.

הבראתם? תהנו מהאמנות החדשה שעל הגוף שלכם :-)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה