מסאג' במוסך? המוסכים של היום הם לא המוסכים של פעם

$(function(){setImageBanner('f7ec467d-365d-42b6-83cc-3f7728de92eb','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בעבר הביקור במוסך כלל המתנה של שעות ארוכות, לא תמיד ידענו מה הטיפול שנעשה ונשארנו להמתין בשמש, היום ענף המוסכים נראה אחרת לגמרי. יצאנו לבדוק את מגוון החידושים עם לירון טוברמן בעלים של מרכז השירות והמכירה ב.ט שירותי רכב KIA באר שבע

כיום בישראל ישנם כ-3.24 מיליון כלי רכב מנועיים על הכביש, מתוכם כ-86% הם כלי רכב בבעלות פרטית, 8% ליסינג, כ-5% חברות ו-1% השכרה ותיור, כך על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כאשר מדובר ברכב פרטי מי שצריך לדאוג לשימור ותחזוקה שוטפת, נדרש לבקר מהלך השנה מספר לא מבוטל של פעמים במוסך, חווית המוסכים שהייתה מוכרת בשנים עברו כללה המתנה ארוכה בשמש, דרשה מתן אמון מלא במוסכניק והמון תקווה שהרכב שלנו מטופל כמו שצריך.

צילום: יחצ

אך כיום ענף המוסכים נראה אחרת לגמרי, עם כניסת הטכנולוגיה והשינויים הרבים שעברו הרכבים, גם המוסכים עברו שדרוגים ושיפורים מקצה לקצה. מלבד ההתאמות המתבקשות של מכשור חדיש בהתאם לרכבים שכיום מצוידים במערכות מחשוב חדישות, נוכל לראות שינויים משמעותיים בנושאי המקצועיות, שירות ושקיפות וכמובן הפינוקים שמציעים המוסכים החדשים.

מקצועיות

אם פעם לא לגמרי ידענו מה רמת המקצועיות של המוסך אליו אנחנו מכניסים את הרכב שלנו לטיפול, כיום נושא זה עומד בראש סדר העדיפויות. "היום כשמגיע לקוח למרכז השירות הדברים נראים אחרת, דבר ראשון פותחים לו כרטיס בצורה מסודרת, אחר כך מכניסים את הרכב לבדיקה מיידעים את הלקוח כל הזמן מה קורה, מה צריך לעשות וכמובן מסבירים הכל לפני ואחרי שמבצעים". כך מסביר לירון הבעלים של מרכז השירות קיה ב.ט שירותי רכב שבבאר שבע.

שירות ושקיפות

לצד המקצועיות של המוסכים כיום, נוכל לראות שיפור משמעותי בתחום השירות והשקיפות מול הלקוח. לאור העובדה שכלל הפעולות מגובות במערכות תמיד נוכל לקבל מפרט מדויק של הממצאים והטיפולים שנעשו. בנוסף לכך מספר לירון ממרכז השירות של קיה ב"ש כי "פעם נהגו לחשוב שרק הגברים לוקחים את הרכב למוסך, היום אני יכול לומר שכולם יכולים להגיע בביטחון למוסך, גברים נשים אין הבדל, כי כולם מקבלים הסבר מפורט על כל התהליך. מסבירים ללקוח מה התקלות שנמצאו, איך הם טופלו ואם צריך גם מראים פיזית, הכל שקוף וגלוי".

צילום: יחצ

לצד השקיפות נוכל לראות כי נושא השירות עולה דרגה וכיום כבר לא חייב לקחת יום חופש בכדי לטפל ברכב. אם הגעתם למוסך ויש צורך להשאיר את הרכב, במרכז השירות קיה מספקים שירותי הסעה הלוך וחזור לכל מקום שהלקוח צריך במקום שימתין זמן רב במוסך, בנוסף ישנם שירותי דרך החלפת גלגל ועוד מגוון שירותים בסטנדרט גבוה על פי דרישות היצרן.

פינוקים  

נושא הפינוקים נכנס בשנים האחרונות לענף המוסכים כחלק מסטנדרטים עולמים ובהתאמה לסטנדרטים הגבוהים שדורש הלקוח הישראלי, תוך רצון בעלי המוסכים ליצור אווירה אחרת, להנעים את זמן ההמתנה שעשוי לעיתים להיות מייגע ולהפוך אותו לחווייתית יותר. כשתכנסו למרכז השירות קיה בב"ש, בזמן שתמתינו תוכלו בקיץ להתפנק עם ארטיק לבחירתכם ובחורף להתענג על קרמבו.

אך זה לא הכל, בימים אלו מספר לירון הבעלים של מרכז הרכב קיה ב"ש שישנה חשיבה להביא למרכז השירות את הפינוקים המיוחדים שיש כיום במוסכים ברחבי העולם, למשל כורסאות מסאג' מפנקות, כן, כן בזמן שהרכב שלכם בבדיקה או טיפול אתם תשבו בנחת בכורסא ותקבלו מסאג' מפנק במוסך שלכם. אם כך, אחרי כל החידושים שגילינו, תחזוקת הרכב היא רק תרוץ טוב להגיע להתפנק במוסך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('948b4a58-5d7d-4f0c-9949-5979877ef605','/dyncontent/2024/12/2/ec01fc17-6600-46e6-9b9b-487e45d04e92.jpg',18776,'כיוונים 1224 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה