אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('e02e88be-0568-4ef9-885c-be187867b3b6','/dyncontent/2024/3/5/1d57ccb4-038a-4833-b07f-003c7cecb190.jpg',17582,'כללית 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 10/06/16 ועד 16/06/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

טלה:

שבוע חיובי בפתח. דברים שקשורים באסטטיקה וחשיבה על אורח חיים בריא עולים על הפרק. הצורך לתת לעצמכם ולרצונותיכם לבוא לידי ביטוי חזק מתמיד ורבים מבני מזל טלה חשים רגשי אשם בכך שהם מעיזים לקחת קצת זמן רק לעצמם. הקלפים רוצים להסב את תשומת לבכם לכך שהתנהגות זאת מסוכנת היות ואתם מסתובבים עם חבית חומר נפץ בתוך ליבכם (בעגה הצה"לית אתם פצצה מתקתקת) ובמוקדם או במאוחר יגיע הניצוץ אשר יבעיר את האש. זכרו, לא לעולם חוסן. כדי להימנע מכך יהיה עליכם להבין כי הגיע הזמן לתת לרצונות שלכם ולמשאלות לבכם את הזכות לבוא לידי מימוש. זו זכותכם, רק אל תשכחו שגם את מה שמגיע לכם לקבל בזכות, חובה עליכם להשיג בדרכי נועם היות ולבחור זה לא מספיק, צריך גם לבחור את הדרך הנכונה לעשות את מה שנכון. עשיית הדבר הנכון, בזמן הנכון ובמקום הנכון תביא לתוצאות חיוביות שיושתתו על בסיס של הבנה והתחשבות. לאלו מכם המתכננים את הרחבת המשפחה, מראים הקלפים כי הכיוון הוא חיובי וניתן לראות שהריון ולידה עולים על הפרק. יחד עם זאת, למי שאינו מעוניין בהרחבת המשפחה כדאי להיזהר ולהישמר מהריון בלתי צפוי או רצוי. כמו כן, ניתן לראות חופשה קצרה באופק. שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האושר נובע כאשר ישנו אתגר גדול הדורש את היכולת האישית הגדולה ביותר שלנו. מצב הפוך של חוסר אתגר, בו נדרשת כמות זעומה של היכולת שלנו, יוצר מצב של אדישות. מצב של אתגר גדול שבו אנחנו מסוגלים להפעיל רק יכולת מועטה, יוצר חרדה. צירוף של אתגר קטן ויכולת גבוהה יוצרים שעמום ואילו אתגר גדול ויכולת גבוהה יוצרים יחד צמיחה וזרימה. כדי שהזרימה המאושרת הזו תימשך, צריכים האתגרים לגדול כל הזמן והיכולת האישית להשתפר כל הזמן.

 

שור:

שבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב לקדם נושא או עשייה בעיקר בתחום התעסוקה. באופן כללי, ממתין לכם שבוע פעלתני ותוסס ורבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים עד מעל הראש. חשיבה אסרטיבית ונחושה תסייע בידכם לקדם את ענייניכם השונים בצורה היעילה ביותר. בעבודה: מהלכים שהתבצעו בחודשים האחרונים מובילים לפריצת דרך חדשה המאפשרת לכם להביא לשיפור כזה או אחר בתנאי עבודתכם. תהליך זה יזמן לכם את היכולת לקדם את עצמכם ולרוות קצת נחת. זוגיות: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. דמות דומיננטית מעברכם שבה להעסיק את מחשבותיכם...  זוהי תקופה טובה ללימודים בכלל ולהתמקדות בנושאים רוחניים בפרט. כמו כן שבוע חיובי לגשת למבחני נהיגה ותיאוריה. בבית: עיסוקים הקשורים בתיקון, החלפה או מכירה של כלי תחבורה עולים על הפרק. הקלפים ממליצים לכם לבדוק היטב את כל הנתונים לפני שאתם מגיעים לכלל החלטה כזו או אחרת. שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בורא העולם, יצר את עולמו על מנת שנהנה ממנו. בתלמוד כתוב שאם יש לך הזדמנות לטעום פרי חדש, ואתה בוחר שלא לעשות זאת, עוד תצטרך לתת על כך את הדין בעולם הבא.

 

תאומים:

חוסר היציבות שאפיין את השבועות שחלפו מסתיים. את מקומם של הספק, הבלבול וחוסר הנוחות שהיו מנת חלקכם, יחליפו השבוע מעט אופטימיות ואמונה. שינוי זה יתאפשר בעיקר הודות לכך שהגעתם להבנה ולהסכמה פנימית שהגיעה העת לסיומם של דברים כאלו ואחרים בחייכם. סיומם של דברים אלו יאפשר את לידתם של דברים חדשים וטובים יותר והדבר יקדם אתכם בעיקר בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ואתם מתקשים לקבל הוראות מלמעלה. התחושה הכללית היא שעליכם לקום וללכת, לקום ולעזוב ולבצע שינוי. הקלפים ממליצים לכם לשוחח על כך עם הממונים עליכם. שיחה עניינית שתתנהל ברוח טובה ובגישה חיובית, יאפשרו לכם לפרוק את המטען שהצטבר בלבבכם. זוגיות: כמו כל דבר בחיים, גם הזוגיות בנויה משלבים. הקלפים מראים שהשלב בו אתם מצויים כעת כבר אינו מספק לכם את מינון הריגושים הדרוש על מנת שתוכלו להתרגש ולהיסחף ... עליכם לזכור שעמידה במקום, גם אם המקום טוב לכאורה, היא למעשה צעידה לאחור. תעוזה, תחושת אחריות ובגרות יספקו לכם את הכוח להעלות את רמת האינטימיות בזוגיותכם לשלב הבא. לעומת זאת, שאננות וחידלון יובילו להחרפת תחושת השגרה, ואצל אחדים מכם אף למחשבות על פרידה סיום וניתוק. חופשה קצרה עולה על הפרק בזמן הקרוב. מומלץ לנצל את החופשה לצבירת כוחות ולחידוש אנרגיות הן מבחינה זוגית והן מבחינה אישית. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע טוב, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: יש אנשים שחיים בעולם החלומות, וכאלה שמתמודדים עם המציאות, ויש כאלה שהופכים את החלום למציאות. כדי להפוך חלום למציאות הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להתעורר... אין איש בעולם שהגשים את חלומו תוך כדי שינה.

 

 

סרטן:

המהות של השבוע מלמדת על צורך בחשיבה מקורית, חדשנית ופרצת גבולות. רבים מבני מזל סרטן ניצבים בפרשת דרכים כזו או אחרת. מהלכים אשר תבחרו לעשות והדרך בה תבחרו ללכת, ישפיעו על האופן בו יתנהלו ויראו חייכם בשנים הבאות. הקלפים מראים כי יש לכם את היכולת לבחור נכון. כדי לממש את היכולת הזו יהיה עליכם לפרוץ את גבולות הפחדים הקיימים בכם ומונעים מכם לבצע את השינוי המבוקש. דעו!! רק התחברות לאמונה שבכוחכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד, תסיר את הקיבעונות שמקשים עליכם להתקדם לעבר סיפוק יציבות. בעבודה: אתם חשים שמיציתם את עצמכם וההרגשה שאתם תקועים מבלי יכולת לנצל את הפוטנציאל הטמון בכם מקשה עליכם. מצב זה מביא בעקבותיו מחשבות על עזיבה או שינוי תפקיד במקום העבודה. שינוי כזה אכן מתבקש אך עדיין אין לכם את אומץ הלב הדרוש על מנת שתוכלו ליישמו במציאות. זוגיות: בכל הקשור ליחסים עם בן הזוג, היו סבלניים, הפעילו שיקול דעת רגשי, הפגינו התחשבות ונכונות להקשבה, הדבר ישתלם לכם. כספים: יש להפעיל שיקול דעת לגבי מה חשוב באמת ועל מה אפשר לוותר. ענייניים שקשורים בהריון, לידה וכדומה עולים על הפרק.  שבוע טוב, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית:  כל אחד מאיתנו חש בזמן זה או אחר בקונפליקט פנימי. הדבר בא, בדרך כלל, לידי ביטוי כאשר צריכים להגיע להחלטה מוסרית. ככל שההחלטה המוסרית תהיה גדולה יותר, כך יגדל גם הקונפליקט הפנימי. ההתמודדות מול הקונפליקט הינו מבחן שההצלחה בו תזכה אתכם בתיקון כזה או אחר.

 

אריה:

התחושה שהעולם כולו נגדכם מאפיינת את השבוע הקרוב. הקלף השבועי שלכם הוא אביר החרבות. הקלף בא ללמד שעל מנת שתוכלו לקדם נושא או עשייה שחשובים לכם באמת, יהיה עליכם לשנות את גישתכם ואת האופן שבו פעלתם עד כה לקידום העניין. אימוץ גישה שונה כמו למשל: להחליף מלחמה באהבה, יאפשר לכם להשיג את מטרותיכם, יהיו אשר היו. בעבודה: מומלץ השבוע לנהוג במשנה זהירות ולהימנע מפזיזות יתר הן במעשה והן בלשון שיכולות לגרום לכם לעשיית טעויות מיותרות. ההבנה שהחיפזון הוא מן השטן תאפשר לכם להימנע ממצבים לא נעימים. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוז מיותר ורבים מבני מזל אריה נדרשים לחשב את צעדיהם הכלכליים בתבונה ואף להימנע מחתימה על חוזים ורכישות גדלות כגון כלי רכב או דירה. לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. זוגיות: מצב רוח לוחמני מאפיין השבוע את זוגיותכם. תהליך זה נוצר עקב חוסר בתקשורת עם בן הזוג על רקע אי הסכמה והעדר שיתוף פעולה זוגי. כדי להימנע ממצב זה יהיה עליכם ליצור מרחב שיחה עם בן הזוג. כמו כן יש להיזהר השבוע בכל מה שקשור בנהיגה ונסיעה בדרכים. שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, יהפכו תמונות שכליות אלה למציאות שלכם.

 

בתולה:

שבוע לא קל צפוי לבני מזל בתולה ורבים מביניכם מתקשים לעצום עין מרוב מחשבות. הדרך בה תבחרו להתמודד עם הקשיים, הספקות והשאלות שצצות במוחכם היא זו שתעצב את עתידכם. ההבנה כי בורא עולם נטע בתוככם את כל הכלים הדרושים כדי שתוכלו לעשות למען עצמכם, היא חיונית להצלחתכם. שימוש באמונה, בנחישות ובחשיבה חיובית יסיעו בידכם להבין כי הפחדים והחששות מולם אתם ניצבים הם פרי דמיונכם ואין להם כל אחיזה במציאות. בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות ורמת המוטיבציה שלכם נמצאת מתחת לקו האדום. עיסוקים שקשורים במוסדות ממשלתיים כגון: מיסים, בתי משפט, ביטוח לאומי וכדומה מצריכים התייחסות קצת יותר רצינית ממה שהיה עד כה. זוגיות: השבוע אין לכם הרבה חשק למשחקי חיזור ומצב רוחכם השפוף עשוי לזמן לפתחכם ויכוחים שהם אינם כורח המציאות. הפגנת סבלנות וסובלנות יאפשרו לכם להתגבר על כך. בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים. שבוע מבורך, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: עקרון בסיסי ביהדות הוא שאין באפשרותו של האדם לעשות דבר למען הקב"ה, שכן לקב"ה אין צרכים. למרות זאת הוא נותן לנו הכל - אוויר לנשימה, מים, מזון, אור השמש ועוד. את התורה הוא נתן לנו כאוסף של הנחיות להפקת מירב ההנאה מהחיים האלה.

 

מאזניים:

המוטיב המרכזי שיאפיין השבוע את בני מזל מאזניים יהיה הצורך להתמקד בחצי הכוס המלאה. ההבנה כי החיים מזמנים לנו לעיתים מצבים בהם אנו חשים שלא בנוח עם עצמנו, עם עבודתנו, עם בן זוגנו וכו' היא המפתח לתחושת הנחרצות והאמונה אותה אתם מבקשים לעצמכם, לכן הקפידו תמיד להתמקד בדברים הטובים שסובבים אתכם. שינוי צורת המחשבה שלכם יוביל לשינוי ההרגשה שלכם. התמקדות בטוב תאפשר לכם להודות בלב שלם על הדבש ועל העוקץ שבורא עולם העניק לכם ברוב חסדו. זוגיות: מהלכים שהתרחשו לאחרונה בתחום זה מעידים כי אינכם מייחסים לנושא זה את החשיבות הראויה, כך שרבים מכם מוצאים את עצמם חסרי חשק ומוטיבציה והדבר מוביל לחוסר סיפוק. עליכם לקחת יוזמה ואחריות לנושא הזוגיות ולאיכות הקשר בו אתם מצויים, דבר שיוביל לשיפור המתבקש. לפנויים: רומן שהחל לא מזמן נקלע לקשיים עקב מתאם ציפיות שונה. עמידה על קוצו של יוד והתעקשות מיותרת הם הגורמים שהביאו עליכם את הדבר. בריאות: עייפות שנגרמת כתוצאה מלחץ ועומס נפשי נותנת בכם את אותותיה. הרשו לעצמכם לנוח, פרגנו לכם חופשה קצרה למילוי המצברים. שבוע מוצלח, חג קציר שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בעיני הקב"ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו, נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. רק אלוקים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

 

עקרב:

צורך בקבלת החלטה. נושא או עשייה שיושבים לכם על הלב צריכים להגיע לשלב של הכרעה וקבלת החלטות. ישיבה ממושכת על הגדר אולי מספקת לכם רווח שולי כזה או אחר אך הדבר אינו תורם לפיתרון בעייתכם. עבודה: שאלות ומחשבות לגבי מהותה ועתידה של  הקריירה שלכם עולות על הפרק ואתם חשים שאינכם עושים מספיק על מנת לזמן לתוך חייכם את השינוי אותו אתם מחפשים. לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות. עליכם לדעת שהטמנת הראש בחול וישבה ממושכת על הגדר אינם הדרך לפתרון הבעיות.  חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר. בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. שבוע מבורך, חג קציר שמח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: במהלך חיינו אנחנו לא יכולים להרשות לרמת הביצועים שלנו להשתנות בכל פעם שאנו נתקלים בבעיה. המפתח להצלחה טמון בקביעות. אנשים שנמצאים בנדנדה נצחית של מצבי רוח - יום למעלה, יום למטה - סובלים מקושי רב יותר בהשגת מטרותיהם ובשמירה על מערכות יחסים תקינות.

קשת:

את השבוע הקרוב יאפיינו בעיקר מצבים בהם תמצאו את עצמכם חלשים מבחינה אנרגטית. החלטה או הכרעה שעליכם לקבל מתעכבת ותהליך זה הוא שיוצר את הכבדות והעייפות בה אתם לוקים השבוע. בעבודה: אין לכם הרבה חשק לחייך ולהסביר פנים והאנשים סביבכם מזהים שאתם שרויים במאבק פנימי כזה או אחר אשר משפיע על מצב רוחכם לרעה. בבית: לחצים נפשיים שקשורים בהתפתחות אישית ומיצוי הפוטנציאל הזוגי והאישי שלכם עולים על הפרק והם אלו שיוצרים את האווירה המתוחה ששוררת סביבכם. עליכם לדעת ולהבין שהישארות ממושכת במצב זה מסכנת את בריאותכם הנפשית והפיזית. חופשה קצרה תאפשר לכם לנוח מעט, לסדר את הראש, לאגור כוחות ולהתגבר על הפחדים והעכבות שמונעים מכם לחזור למעגל העשייה והחיים. זוגיות: לאחרונה היחסים עם בן הזוג לא כל כך זורמים ויש תחושה של כעס סמוי הנובע מויכוח כזה או אחר. עשו חושבים עם עצמכם ועשו סוף לתופעה. חבל לבזבז את הזמן על תחושות יגון וכעס. בריאות: כפי שכבר הבנתם, השבוע הקרוב ילווה בחולשה וירידה באנרגיות. תהליך זה מותיר אתכם פגיעים מבחינה בריאותית. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יאפשרו לכם לחזק את המערכת החיסונית שלכם. שבוע מבורך, חג שבועות טעים ונעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התאוות הגופניות מבלבלות את דרך החשיבה שלנו. חומרנות עלולה להראות מושכת כל כך עד שאנו עלולים לטעות ולהאמין שזה מה שאנחנו באמת רוצים. זכרו! איזהו עשיר? השמח בחלקו. מה אתם מעדיפים להיות- עשירים או מאושרים?

 

 

גדי:

איזה קלף יפה שלח לכם אלוהים לשבוע זה. קלף המעיד כי השבוע הקרוב הולך בעזרת השם להאיר לכם פנים. החלטה כבדת משקל שרבצה על נשמתכם הוסרה, והתחושה שאתם יודעים מה עליכם לעשות מפיחה בכם מוטיבציה מחודשת ואמונה בעצמכם ובכוחכם להשיג את מבוקשכם. זהו שבוע מצוין שיעמוד בסימן הבית והתא המשפחתי ופעילויות שקשורות בעשייה משפחתית משותפת יסבו עונג רב. מחשבות על מיסוד של קשר זוגי עולות על הפרק וזהו זמן נהדר לקדם מהלכים בנושא. למעוניינים להיכנס להריון, יהיה זה שבוע נהדר לאהוב, ובעזרת השם, גם לכם בשנה הבאה יהיה פרי ביכורים. . . לאלו מכם שלא מעוניינים להיכנס להריון, כדאי להיזהר. בעבודה: אתם ניצבים בפני אתגרים לא קלים ויש מי שישמח אם לא תצליחו להתמודד איתם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את היכולת והכלים הדרושים על מנת שתוכלו לעמוד במשימות שלכם בהצלחה, ואלו הממתינים לכישלונכם ימשיכו לחכות עוד זמן רב. הצעות לטיול או לחופשה שמטרתם לנקות ולסדר את הראש יגיעו בקרוב. אל תתלבטו ואל תהססו לרגע. הדבר לו אתם זקוקים כעת יותר מכל, הוא  זמן איכות עם עצמכם. שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: האלוקים מציג בפנינו מיליארדי רגעים מחושבים היטב, כל אחד מהם הוא הזדמנות לשאול: מה הוא רוצה שאעשה עכשיו? כיצד הוא רוצה שאני אתנהג? מה אמורה להיות הגישה שלי?

 

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המוטיב המרכזי השבוע יהיה הצורך בלקיחת אחריות על איך שהחיים שלכם נראים. חשוב שתדעו שאיכות חייכם תלויה אך ורק בכם ובאופן בו תבחרו לממש את הפוטנציאל האישי שטמון בכם. הבנה זו היא הכרחית ליצירת השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. במידה ותשכילו להתמודד בעוז אל מול הפחדים והחששות שמלווים אתכם ומעכבים אתכם מלקום ולעשות את הדבר הנכון, לא תצטערו. בעבודה: השבוע טוב להתחיל ולממש רעיון חדש או גישה חדשה בתחום העבודה והקריירה. עליכם לדעת שהדבר יצריך מכם המון נחישות, אמונה, אסרטיביות והתמדה. לאלו מכם שיתעקשו לא לוותר לעצמם, צפוי שינוי לטובה. בית וזוגיות: נושאים בעלי זיקה כספית שקשורים בכלכלת הבית, ברכישה גדולה ובחוסנכם הכלכלי יוצרים חיץ רגשי בניכם לבין בן הזוג. נכונות להקשבה, חשיבה בוגרת, סבלנות ודחיית סיפוקים, יסייעו בידכם להימנע מריחוק מיותר. שבוע מעולה, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדרך היעילה ביותר להפוך לאהוב היא להעניק לאחרים. כשאתה נותן הנאה פיסית, חומרית, רוחנית, רגשית - שלא על מנת לקבל תמורה - אתה מקבל בתמורה אהבה.

 

דגים:

יש לכם נטייה להתחיל המון דברים בבת אחת ורבים מבני מזל דגים מוצאים את עצמם קופצים מדבר לדבר, מנושא לנושא ומעשייה לעשייה. תהליך זה גורם לכך שאינכם מקפידים לטפל כראוי בנושאים שמעסיקים אתכם והנטייה לעגל פינות עשויה לפגוע בכם. בעבודה: חוסר הסבלנות שלכם גורם לאנשים להתרחק מכם ותהליך זה גורם לעבודה להראות דביקה ומייגעת. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. הקלף השבועי מבשר על סיומה של תקופה לא קלה. ועל כניסתה של תקופה אחרת טובה יותר. התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. שבוע מעולה, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אדם טועה מידי פעם אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו...שוב. אתם עושים, מתחרטים, אחר כך עושים זאת פעם נוספת. ופעם נוספת, מתחרטים עוד יותר, ואחרי זמן קצר שוב. . .. אמר דוד המלך בתהילים: "וחטאתי נגדי תמיד" - הטעויות שלי עומדות לנגד עיני תמיד. בדקו את רשימת השגיאות האישית שלכם מידי יום ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('4d4ae2fd-88c4-4af1-93c3-d8a2bfcdd72b','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('4d4ae2fd-88c4-4af1-93c3-d8a2bfcdd72b','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה