הוקי במדבר? הנשרים נחתו בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('96689a85-51c8-4630-ac83-eb47337af935','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הוקי ספורט קבוצתי מורכב ומאתגר במיוחד הדורש מיומנויות החלקה וזריזות גבוהות, נמצא גם אצלנו בבירת הנגב - באר שבע. אז איך הוקי בלי קרח ? יצאנו לבדוק.

יבגני ובוריס רוחקינד שיחקו הוקי קרח באופן עצמאי שנים רבות, לפני כשנתיים הם החלו להתעניין בהוקי מקצועי וגילו שישנה קבוצה בוגרת המשחקת הוקי אך לא באופן מקצועי כיוון שאין מגרש קרח בעיר. בעקבות כך החליטו השניים שאין סיבה שבעיר שלהם לא תהיה קבוצת הוקי מקצועית שתייצג אותנו ברחבי הארץ. הם החלו לפעול במרץ, נפגשו עם כל הגורמים הרלוונטיים בעיר שיוכלו לסייע להם להקים מגרש וקבוצה מקצועית.

הם מצאו אוזן קשבת מצד חברת כיוונים אך, עדיין לא הצליחו למצוא מגרש קבע לאימונים, כיוון שמגרש קרח דורש תחזוקה יקרה מדי על כן החליטו לשנות כיוון ולהתמקד בהוקי רולר, הם עברו בין מגרשים שונים בעיר, דבר המקשה על עקביות האימונים. חרף הקשיים לא התייאשו השניים ובעזרת מי שהיה אז מנכ"ל כיוונים ניסים סספורטס הגיעו אל ראש העיר רוביק דנילוביץ' יחד הגיעו להבנה כי אפשר לפתח את התחום בעיר זאת באמצעות הקמת מגרש ייעוד להוקי רולר.

-

בפברואר 2016 החליטו יבגני ובוריס רוחקינד להקים את עמותת "הוקי באר שבע" B-7Eagles"" באופן רשמי והחלו בהקמת קבוצה, כפי שמספר יבגני: "עברתי בין אנשים פרסמתי את זה באופן עצמאי ונעזרתי בכיוונים כדי לפרסם את קבוצת ההוקי ולגייס ילדים". והוא אכן הצליח וגייס 17 ילדים שרוצים לשחק הוקי מקצועי. הוא מספר בהתרגשות רבה: "התמקדתי בכניסה להתאחדות הוקי ישראל שחברה בהתאחדות ההוקי הבינלאומית". נכון לעכשיו קבוצת ההוקי השתתפה במשחקי ידידות רבים ברחבי הארץ ואף זכו בכמה מהם.

מי בחר את השם לקבוצה ולמה?

את השם לקבוצה בחרנו יחד כל חברי הקבוצה, פתחנו את ההחלטה לכולם, כל אחד הציע שם והסביר למה דווקא השם שלו הוא המתאים ביותר. אחרי המון שיחות והרבה רעיונות שעלו עלה השם נשר, כמה מחברי הקבוצה חשבו שזה רעיון יפה כי הנשר מסמל משהו חזק, עוצמתי, הוא אחד מבעלי הכנף הגדולים ביותר, חיה מרשימה בדיוק כמו שהקבוצה שלנו רוצה להרשים את כל המתחרים שלה. אחרי שכל חברי הקבוצה הסכימו על נשר או יותר נכון נשרים החלטנו להוסיף את הקיצור B7 כי אנחנו כמובן רוצים לייצג את באר שבע. וככה הגענו לשם B-7Eagles.

איזה סיפור מרגש חוויתם וזכור במיוחד?

השנה היה טקס גדול של כל ענפי הספורט בב"ש וגם אותנו הזמינו לאירוע. זה היה מרגש מאוד, שהעריכו והוקירו אותנו ואת העשייה הקשה את כל הדרך הארוכה שלנו. זה לא מובן מאליו שיזמינו אותנו לטקס כזה גדול ומכובד, בכל זאת אנחנו רק בתחילת הדרך וכל הוקרה והערכה חשובה כרגע לכל חברי הקבוצה, העובדה שמעודדים אותנו ומעריכים את מה שאנחנו עושים דוחפת אותנו קדימה ומעודד מאוד את הילדים להמשיך ולהתאמן כדי להגיע לניצחונות.

-

איפה אתה רואה את הקבוצה בעוד עשור?

חשוב להבין, זה ספורט שצריך ללמוד בו המון מיומנויות מיוחדות, אנחנו רק בתחילת הדרך, שנה של פעילות רצופה זה נחשב לשלב התחלתי מאוד. אבל אני מאמין שבאמצעות העזרה הרבה שאני מקבל מכיוונים והעובדה שעתיד להיבנות מרכז ספורטק באזור פארק נחל באר שבע, ששם יהיה לנו מגרש הוקי מקצועי שיהיה בית עבור הקבוצה, זה משהו שייתן לנו דחיפה קדימה ויעזור לנו להוביל בספורט ולזכור בתחרויות. בהזדמנות הזאת חשוב לי להודות למאיר אלפסי מנהל מחלקת הספורט מכיוונים ולראש העיר שלנו רוביק דנילוביץ' שאישרו והקצו לנו את המקום בתוך הספורטק.

משהו לסיכום?

אנחנו בתחילת הדרך מגבשים את הקבוצה ומקווים שעוד נביא ניצחונות רבים. חשוב לי לציין שמעבר לקבוצה המקצועית של ההוקי, העמותה מעבירה קורסים החלקה על רולר ללא קשר לנבחרת.

מי שמעוניין בקורסים או מעוניין להצטרף לקבוצה המקצועית מוזמן לפנות אלינו.

טלפון: 054-8882433  מייל: [email protected]


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('98e690dd-8ce3-4fab-96f2-2a3d91c593a4','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה