מדי חודש בחברת דן בב"ש מתקבלים עשרות חפצים שנמצאו והועברו למרכז השירות בתחנה המרכזית בבאר שבע. מרגע הגעת החפצים למרכז השירות מוזן למערכת ממוחשבת כל פריט וכמובן מאוכסנים זאת בארון נעול. במקביל פועלים אנשי חברת דן במלוא המרץ במטרה למצוא את הבעלים של כל החפצים ולהשיב להם אותם מהר ככל שניתן. הפרטים הנפוצים ביותר שמגיעים למרכז השירות דווקא אינם יקרי ערך. לרוב נראה בגדים, נעלים, משקפים, תיקים וכדומה.

-

אך מה קורה עם כל אותן מציאות שלא נמצא להן דורש? בתחילת כל חודש ממיינים נציגי השירות של דן ב"ש את כל המציאות שלא נדרשו, בניהם: כרטיסים אישיים, תעודות זהות, ארנקים, תכשיטים וטלפונים ניידים, כל אלו מועברים למשטרת ישראל. כמו כן תשמישי קדושה: סידור, תפילין, תנ"ך ועוד. מועברים לגורמים מוסמכים בתחום: בתי כנסת, הרבנות העירונית. את פרטי הביגוד מעבירה החברה כתרומה לעמותת יחדיו.  

מקרה מרגש שסיפרה לנו רחלי משירות הלקוחות של דן ב"ש, מתאר סיטואציה שבה: " לקוח איבד שקית ובה תרופות ותיק קטן עם תפילין. ניסינו ליצור אתו קשר מס' פעמים אך לא היה מענה, לא ויתרנו כי נראה שהשקית מכילה תרופות יקרות ערך. אחר ואנו יוצרים קשר מטלפון חסוי החלטנו הפעם להתקשר ממספר מזוהה עד שהלקוח ענה".

לסיפור הכל כך מרגש הזה סוף משמח: "בשיחה עמו הוסבר כי נמצאה אבדתו, הוא התרגש לא היה מסוגל לרגע לדבר והחל לבכות בטלפון. הלקוח ציין כי התרופות שייכות לו והם יקרות מאוד עבורו מאחר והוא חולה במחלת הסרטן, הוא ציין שיומיים הוא ללא שינה בגין האבדה וכבר איבד תקווה למצוא. תוך שעה הגיע הלקוח למרכז השירות בתחנה מרכזית כשהוא נרגש עם דמעות בעינוי, הוא לא נרגע עד שחיבק את התפילין וראה את התרופות. המבט שלו, ההודיה שלו והערכה שלו היו שווים הכל ! ".


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו