מזעזע: אנס את שכנתו, ניסר את גופתה ונתן לכלב לאכול

$(function(){setImageBanner('3355c3e1-fdd6-4994-9f8a-0fc644f870fd','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

תושב באר שבע הורשע באונס וברצח שכנתו בשכונה א', לאחריו ניסה לבתר את גופתה באמצעות מסור חשמלי. לאחר הרצח, כלבתו של המורשע אכלה מגופתה של הנרצחת. המורשע "הייתי שיכור".

אברהם ילמה, תושב באר שבע בן 36 הורשע אמש בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ברצח ואונס שכנתו מלה עוז ז"ל, בת 66 במותה. לאחר הרצח ניסה לבתר את גופתה במטרה להכניסה למקרר ולהעלים אותה. האירוע התרחש בדצמבר 2014.

על פי כתב האישום, מלה הייתה בדרכה חזרה לביתה ברחוב סוקולוב בשכונה א' לאחר שרכשה מצרכים. באותם רגעים עמד בחניון הרחוב אברהם ילמה, תושב באר שבע שטייל עם כלבתו מסוג 'אמסטף' ופגש במלה ששוחחה עם מכר בטלפון הנייד. מסיבה שאינה ברורה, הגיעה מלה לדירתו של אברהם בבניין סמוך. יממה לאחר מכן נמצאה מלה בדירתו של ילמה ללא רוח חיים וכשגופתה מושחתת, ואף נמצאו שרידי זרע של ילמה בגופה.

נרצחה בבניין סמוך ברחוב מגוריה. רחוב סוקולוב בשכונה א'

מכתב האישום עולה כי המנוחה הגיעה ביחד עם ילמה אל הדירה, שם הותקפה ונאנסה. ילמה חנק את המנוחה ודקר אותה בצווארה באמצעות חפצים חדים, כשהיא מנסה להיאבק בו וכתוצאה מכך נחתכה בכפות ידיה. ילמה רצח את מלה עוז והותיר את גופתה מוטלת על הרצפה בדירה, מתבוססת בדמה.

לאחר שרצח את מלה עוז, אפשר ילמה לכלבתו לאכול חלקים מפניה של המנוחה ובכלל זה, אוזנייה, אפה, פיה, וקצה לשונה של המנוחה. לאחר מכן נסע לחנות בבאר שבע ורכש מסור עלים חשמלי כדי לבתר את גופתה לחלקים שיקלו עליו בהעלמתה.

-

ילמה לא הצליח לנסר את גופתה וניסה להכניס אותה לתוך המקרר כדי להעלימה. משלא הצליח, כיסה את גופת המנוחה בשמיכה, יצר קשר עם אחיותיו וסיפר להן שיש גופת אישה בביתו, ככל הנראה מתקווה שיסייעו לו בהעלמתה. אחיותיו הזעיקו לזירה את כוחות המשטרה שעצרו את ילמה.

הנאשם הציג גרסאות שונות להגנתו. בעדותו בבית המשפט טען כי במשך מספר ימים היה לסירוגין תחת השפעת סמים ושתה אלכוהול. עוד טען שהמנוחה יזמה את קיום יחסי המין ולאחר שאיבדה את הכרתה, סטר לה כדי להעיר אותה. לאחר מכן איבד את הכרתו, וכשקם ראה שכלבתו אוכלת את פניה של המנוחה והחליט להיפטר מהגופה.

ילמה היה באותם ימים אסיר משוחרר בעל עבירות סמים רבות, שהתגורר בזמנו בהוסטל בבאר שבע, שם עבר טיפול נגד אלכוהול וסמים. לאחר שסיים את הטיפול בהצלחה, הועבר לדירת מעבר ברחוב סוקולוב, שם כאמור רצח את מלה עוז ז"ל.

בהכרעת הדין כתב השופט פרידלנדר לאי מהימנותו של ילמה "התרשמתי מאוד לשלילה ממהימנות עדותו של הנאשם. רצף דיבורו אודות אירועי היום שבו מתה המנוחה "נתקע" בדיוק בנקודה שבה עבר מן האקספוזיציה אל הפרטים המהותיים של נסיבות מותה, תוך סימנים חזותיים של מתח. זיכרונו את פרטי הדברים היה סלקטיבי. התרשמתי שהוא "מדקלם" את היסודות המבניים של גרסתו, אך נעדרים מן התיאור פרטים שאינם נגזרים ממסגרת הגרסה, לרבות פרטים חושיים וחווייתיים. זכירת יסודות אלו הייתה מנוגדת ניגוד חריף, לאי הזכירה של פרט נוסף, כלשהו.

השופט פרידלנדר "התרשמתי מאוד לשלילה ממהימנות עדותו של הנאשם". צילום מאתר בתי המשפט.

הוא הרבה לחזור על ביטויים שכביכול משחררים מאחריות לדיוק בפרטים; כגון "זה מה שזכור לי", "בערך", "משהו כזה" ודומיהם, וזאת בהתייחס לעניינים בלתי שגרתיים שלגביהם היה מצופה להשמיע גרסה ברורה והחלטית. הוא הרבה להדגיש את שכרותו, אולם לא היה בפיו מענה לתמיהות התובעת כיצד הצליח, חרף, שכרותו, להמציא סיפור מורכב שהוא עצמו הודה מאוחר יותר בשקריו; או כיצד קרה שהחליף, מכנסיים, דבר הנראה כאמצעי זהירות אשר ננקט מתוך צלילות יחסית ולא מתוך אובדן חושים או אובדן עשתונות.

משום מה, דווקא את אי המאבק עם המנוחה, לגרסתו, הוא זכר בוודאות; ומצד שני "לא זכר" אם חתך את המנוחה, ואם היה זה לפני או אחרי מותה; וכן אם חנק אותה (מובן שהאפשרויות שאותן לא שלל אינן תואמות את גרסתו). לשמע ולמראה עדותו, אף, בהתעלם משאר העדויות – תחושתי החזקה הייתה כי האיש ביצע את המעשים שמהם ניסה להרחיק עצמו".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע בראשות השופטים שלמה פרידלנדר, נתן זלוצובר והשופטת יעל רז לוי הרשיע כאמור את אברהם ילמה ברצח ובאונס מלה עוז ז"ל. ילמה זוכה מחמת הספק בעבירה של מעשה סדום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cfc29df0-d71b-4479-9606-db3b49bec8ed','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה