אין גבול לאכזריות: מי התעלל קשות בכלב חסר ישע? (קשה לצפייה)

$(function(){setImageBanner('7da4c196-f87a-4735-af6f-48b23dfbd6d2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

כלב עבר התעללות קשה על ידי אדם שפצע אותו קשות, חתך את אוזניו, פגע ברגליו וגרם לו לסדק בגולגולת. המתעלל נעצר אך שוחרר כעבור שעות בודדות, וגורלו של הכלב אינו ידוע. כעת מוצע פרס של 30 אלף שקלים למי שימסור מידע על גורלו של הכלב ועל המתעלל.

חשיפה למקרה מזעזע ואכזרי של כלב שעבר התעללות קשה ככל הנראה על ידי בעליו, לאחר שזה היכה אותו קשות, פגע ברגליו, חתך את אוזניו וגרם לו לסדק בגולגולת. הכלב נמצא לפני כשבוע ביישוב הבדואי חורה, כשהוא מבוהל ופצוע.

מאיה ביננפלד, חברת מפלגת אוהבי החיות סיפרה ל'באר שבע נט' על האירוע "ניידת משטרה שחלפה ביישוב חורה ראתה את ההתעללות הקשה בכלב ועצרה את הבעלים בחשד להתעללות. בזמן שהשוטרים לקחו אותו לתחנה, שוטר אחר נשאר כדי לנסות ולעזור לכלב אבל לא הצליח לתפוס אותו בידיים חשופות".

-

-

"לבסוף פנה השוטר לוטרינרית האזורית שהגיעה למקום, ראתה את הכלב וחזרה למועצה כי לא היה לה ציוד מתאים. בינתיים הזעקנו מחלץ בשם אבי קוזיק מתל אביב אבל לקח לו זמן להגיע מהמרכז ובינתיים השוטר שעשה הכל כדי לסייע לכלב, נקרא לפעילות אחרת ונאלץ לעזוב את המקום".

במשך 40 דקות כשהכלב נשאר לבד, ככל הנראה נחרץ גורלו "כשהוטרינרית חזרה הכלב כבר לא היה שם, דאגו להעלים אותו, עדות שהגיעה אלינו מספרת כי המשפחה של המתעלל לקחה את הכלב והעלימה אותו, אולי קברו אותו חי, הוא כנראה כבר לא בחיים".

טל חיים, פעילה למען בעלי חיים עמלה קשות יחד עם פעילה נוספת בשם עדי רווה כדי לסייע לכלב. טל שיתפה "חשוב לנו לפרגן לאותו שוטר רועי שפיגל שניסה באמת לעזור לכלב, עשה מעל ומעבר, אבל לרוע הנסיבות הוטרינרית איחרה להגיע והכלב כמו שזה נראה לא שרד".

"החיות האמיתיות הם המתעללים"

"התעללויות פשוט בלי גבולות, זה משהו שקורה ביישוב חורה באופן שגרתי" אומרת מאיה. "החיות האמיתיות ביישוב חורה הם המתעללים. מתעללים בכלבים, חתולים, בצאן שלהם, כל מי שגר קרוב לשם מספר דברים מזעזעים. אין אכיפה נגד הפושעים האלו".

"אם תסיירו בתוך הישוב חורה אתם תראו זוועות שלא ברא השטן" מספר ש', שמתגורר ביישוב סמוך. "במזבלה של חורה יש גופות של כלבים, התעללויות שפשוט לא להאמין".

ש' סיפר גם על קרבות הכלבים שמתרחשים ביישוב באין מפריע "זה משהו שקורה ולא עושים איתו כלום. בחורה יש מלא רווטווילרים ופיטבולים קצוצי אוזניים וזנב שמשמשים לקרבות. לקרוב משפחה שלי נגנב הכלב וכמה ימים אחרי זה הוא נמצא מת, לצערי הגענו אליו באיחור של חצי שעה ומצאנו אותו ככה מת, ראו על הגופה שלו שהיה בקרב".

-

פרס של 30,000 למי שימסור מידע על גורלו של הכלב

'מפלגת אוהבי החיות' הכריזה כי תעניק פרס של 30,000 ש"ח שיינתן לכל אדם שימסור מידע שישפוך אור על גורלו של הכלב ועל אלו שהתעללו בו קשות. ניתן למסור גם הודעה אנונימית.

במפלגת אוהבי החיות ציינו כי "העבריין השפל שפגע בכלב הוא אדם נתעב שאין לו "קווים אדומים" שמחר יכול גם לפגוע בכל אחד ואחד מכם! אין מקום לעלובים כאלה בחברה השפויה! בין אם הם יהודים או ערבים מקומם מאחורי סורג ובריח!"

למפלגת אוהבי החיות טענות קשות כלפי המשטרה "המתעלל אמר שהוא קיבל את הכלב במצב הקשה הזה ולא הוא קשר אותו ואין לו קשר או אחריות למה שקרה לו. ואחרי כמה שעות פשוט שחררו אותו. אבל למה לא בודקים מה עלה בגורל הכלב?".

הדרך לעצור את המציאות האיומה של בעלי החיים

במפלגת אוהבי החיות הוסיפו כי בכוונתם לקחת פיקוד תוך שנתיים על משרד החקלאות ולאכוף משם את מבצע 'חוק עיקורים חובה חינם' במהלכו יחויבו עיקור וסירוס של כלבים, החרמת כלבים ששימשו להרבעה או כלבים מוזנחים שעברו התעללות או השתתפו בקרבות.

בנוסף בכוונת המפלגה להחרים רובי ציד ולאסור צייד בחוק בישראל. לדברי המפלגה "בזכות הפעולות הללו תופסקנה הניצול של כלבות הרבעה ותיעצר הילודה חסרת המעצורים של גורים תמימים, וכמו כן יופסקו המתות הכלבים המשוטטים, להם ימצא בית חם".  

לטענת המפלגה "אכיפת החוק תמגר את מחלת הכלבת ותחסוך לקופת המדינה ולמשלם המסים מעל עשרה מיליארד ש"ח בשנה, וחשוב מכל תמנע אסון דומה לזה שקרה לכלב ביישוב חורה".


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2b4ac137-c3de-45cb-8f9c-e8b921ab1bf7','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה