שנה שטופת שמש: איך לשלב סגנון קיצי בעיצוב הבית לאורך כל השנה

$(function(){setImageBanner('c5f98d73-5f0f-468f-a0c9-265393d39073','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

חודשי הקיץ נחשבים לחודשים המהנים ואהובים ביותר על מרבית תרבויות ברחבי העולם. ישנן הרבה סיבות לכך, בין היתר הקישור האסוציאטיבי לים, בריכה, חופש, מסיבות, ובילויים. אולם אחת הסיבות המרכזיות קשורה דווקא באווירה והרגשה החמימה שמשרה בנו העיצוב הקיצי. השאלה המתבקשת היא האם ניתן לשלב סגנון זה גם בשאר חודשי השנה? באופן מפתיע, לא רק שזה אפשרי, אלא זה אף פתרון נהדר לאנשים שמתגעגעים לקיץ בחודשי החורף. מומחי העיצוב של מרכז דיזיין פלוס בב"ש מסבירים כיצד ניתן לעצב בהצלחה בעזרת צבעי הקיץ החמימים.

הדרך להשיג עיצוב קיצי עוברת לרוב דרך שלוש תחנות עיצוביות  – צבע, טקסטורה ואלמנטים טבעיים. תחנות אלו יעזרו לכם לבצע את המעבר לעיצוב קיצי בצורה שקולה מבלי להגזים יתר על המידה. השגת איזון עיצובי חשובה ביותר בכדי להעביר את האווירה הרצויה והמרגיעה עליה אתם מפנטזים.

צבע 

פאנטון, חברת הצבעים הבינלאומית המחליטה בכל שנה על הצבעים הרשמיים של השנה, בחרה כי הצבע הרשמי של 2017 יהיה ירוק-צהוב (או ירקרק). צבע זה מזכיר את צבע העשב באחו המואר בשמש קיצית. צבע זה הוא בחירה קיצית נהדרת, ובשילוב עם גוונים גווני צהוב בהיר או גוונים  ניטראליים כגון  אפור ניטראלי, הוא יוצר אווירה נעימה ומרגיעה בחלל. חשוב לא להגזים במספר הצבעים שבחרתם לשלב בסקאלה, זאת מכיוון שמספר גבוה מדי של צבעים בחלל עלול לפגוע בקו העיצובי הנבחר ולהרוס את האווירה המרגיעה והקיצית. בנוגע למציאת פריטי עיצוב בגוונים של צהוב וירוק בהירים, אין מה לדאוג יותר מדי, זאת מכיוון שמעצבים רביםהשיקו במהלך הקיץ האחרון אינספור מוצרים, פריטי עיצוב וחיפויי קיר בהשראת הצבע הנבחר של פנטון.    

-

טקסטורה 

עיצוב חדר דומה במהותו ליצירת אומנות, כלומר דרוש מגוון רחב של טכניקות ורבדים  בכדי להגיע לתוצר הסופי. המטרה היא ליצור חלל שנראה לא מתאמץ, אך באותה נשימה מעניין ומרתק מבחינה ויזואלית. לטקסטורה תפקיד חשוב ביותר בכל סוג עיצוב, זאת מכיוון שהעיניים והמוח שלנו משתעממים בקלות. בכדי להימנע ממראה שטוח ומשעמם מבחינה ויזואלית,  חשוב לשלב בחלל אלמנטים עיצוביים שונים ומגוונים בכדי לגרום לעיניים לטייל מקצה אחד של החלל עד לקצה השני. שוני זה יכול (וצריך) להתבטא בכל רמות הפוקוס, החל מחיפוי קיר ועד הנרות שעל שולחן האוכל. כמובן שאין צורך להגזים רק לשם הגזמה, אך כל עוד מתמידים עם סקאלת הצבעים הנבחרת באופן מדוד, גיוון בהחלט יצור עניין בחלל.  

אלמנטים טבעיים

שילוב אלמנטים טבעיים בקו העיצובי שלכם יכול להצית זיכרונות מהיעדים המועדפים אליכם ולהוסיף נגיעות נוסטלגיות אישיות. למשל אם אתם מעדיפים בילוי בחוף הים, הוספת צדפים, אלמוגים ופריטי עיצוב העשויים מעצי סחף תהיה בחירה טובה. אם הרים ויערות הם העדפה שלכם, שילוב עלים, הדפסי עלים ופריטי עיצוב העשויים מאבן. דרך נוספת לשילוב אלמנטים טבעיים היא חיפויי קיר בעלי סמלים טבעיים, לדוגמה חיפוי קיר בעל הדפסי עלים ועצים היא בחירה מעניינת שנחשבת לאופנתית ביותר כיום. באופן כללי, שילוב חומרים טבעיים כגון עץ ואבן עשויים לתרום למראה הקיצי בשילוב אור שמש, לדוגמה שרפרפים, כסאות, שולחן קפה וכו'. חשוב מאוד עם זאת, לעשות זאת במידה בכדי לא להציף את החלל, זאת מכיוון שעיצוב קיצי מאופיין בחלל נעים ומרווח. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a426c391-8aa2-431b-84cb-d11dece7f24a','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה