כל הפרויקטים של הסטודנטים מונחים על ידי צוות של האוניברסיטה (ד"ר ארנון שטורם, מג'יד קסיס, אבי חיון), צוות מומחים מ- Google ומנחים חיצוניים מהשותפים בפרויקט. 

6 צוותי-סטודנטים יציגו פתרונות טכנולוגיים חדשניים לשיפור אתגרי המגזר הציבורי ולשיפור המרחב האזרחי. צוותי סטודנטים יציגו את הפרויקטים עליהם עבדו במשך חצי השנה האחרונה בפני חבר השופטים והקהל ובסיום האירוע יוכרזו הזוכים אשר יזכו במלגות לימוד. לא מכבר פורסם קול הקורא שהזמין סטודנטים של האוניברסיטה להציע רעיונות למיזם טכנולוגיים פורצי דרך, שיובילו בשיפור השירות לאזרח ובהנגשת המידע הציבורי, בדגש על שירותים מקוונים.

הסטודנטים הנוטלים חלק בפרויקט, התגבשו בצוותים בין-תחומיים בני 3-4 סטודנטים מהמחלקות השונות באוניברסיטה.  כל צוות מבצע עבודת חקר יישומית הכוללת ראיונות, איסוף מידע, יזהה בעיות ואתגרים הדורשים מענה ויעלה רעיונות לאופן בו אגפים וארגונים ממשלתיים, יכולים לקדם חדשנות בשירות הציבורי באמצעות טכנולוגיות מידע ותקשורת.

ההחלטה על פרסום הקול הקורא התקבלה לאור הצלחת התוכנית בשלוש השנים הקודמות והמיזמים החשובים שפותחו במסגרתה. במחזור השני של התכנית זכתה אפליקציית  Q-Go שמבקשת לחסוך בזמני ההמתנה בתור בסניפי המגזר הציבורי, לרבות סניפי ביטוח לאומי, דואר ומס הכנסה. הסטודנטים משתתפי התכנית מעידים על חשיבותה ותרומתה הרבה: "התחרות הזו" אומר אחד הסטודנטים "היא הזדמנות יוצאת דופן לגשר על הפערים העצומים שבין הצרכים של כל תושב עם העוצמה האדירה של המכשיר שיש לו בכיס, פערים שגופים גדולים עוד לא הצליחו להבין איך להתאים אותה לתקופה שלנו. חוץ מזה זו חוויה שבמהלכה מכירים אנשים מתחומים שונים ולומדים המון."