עיצוב גרפי – לחיות את השפה

$(function(){setImageBanner('edb3dee1-d41d-4e6d-a2f5-bcaf3d7e9bd0','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

העיצוב הגרפי הוא הליבה של התעשייה הפוסט מודרנית. כשפייסבוק מנסה להבין על מה אתם חושבים, גוגל מתאימה לכם פרסומות על פי תחומי עניין ופיצ'רים שהיא שותלת באתר שלכם והחברות הגדולות עושות שמיניות באוויר על מנת להבין מה הלקוחות שלהן אוהבים; העיצוב הגרפי הוא הכלי האולטימטיבי ליצירת גישה ללקוחות פוטנציאליים.

 

צבע, צורה ומיקום הם גורמים הנקלטים על ידי אזורים שמתפתחים במוח האדם בשלבים מוקדמים ביותר של החיים, כשהעובר עוד ברחם. בשל כך, צבע, צורה ומיקום פונים אל הרשמים הראשוניים ביותר שלכם בעולם ומפעילים את הרגשות העמוקים ביותר. אהבה, ביטחון, הערכה, שייכות, צורך בקבלה ואהדה – כל אלו הינם רגשות אותם חשים כל בני האדם ועבורם מוכנים רבים לעבוד קשה.

Design, Design everywhere

החל מהאמוטיקונים של פייסבוק ועד לפונט של הכיתוב על כוס הקפה שלכם – כולם מהווים צורות תקשורת בסיסיות וראשוניות ביותר ה"מדברת" אתכם, גם אם באופן לא מודע. פונט עגול ורך יכול לפנות אל הצד המתיילד שבאישיות ולעומתו, פונט חד ועתיר זוויות חדות יפנה דווקא אל הצעד המתלהם ואל רגשות של כעס וזעם. כבני אדם, אתם מוקפים צבעים וצורות, פונטים ושפות עיצוב שקיבלו השראה מהטבע ועוצבו באופן שיעורר בכם רגשות מסוימים.

במכללת סולו תלמדו להכיר את שפות העיצוב השונות ותרכשו את הכלים הדרושים לכם על מנת לפנות אל הרגשות הספציפיים בקהל היעד שלכם. במכללת סולו תמצאו מגוון רחב של שיעורים שיפתחו את הראש שלכם לכיווני חשיבה שלא ידעתם על קיומם ויוציאו מכם את המיטב שבכישרונכם. באמצעות כלים עיצוביים המשתייכים לתוכנות מפורסמות כמו אינדיזיין, פוטושופ, אילוסטרייטור ואחרות תוכלו לבנות אתרים, לעצב תדמית ללקוחות, לשווק את הלקוחות שלכם ולבנות את הזהות המקצועית שלהם ברשת ובענף התעשייה.

לקפוץ למים העמוקים

הלימודים במכללת סולו עיצוב גרפי אינם מתמקדים בחומר הלימודי גרידא אלא מכינים את התלמידים להצלחה בשוק הישראלי. המרצים במכללת סולו הם מעצבים אשר עברו בעצמם את מסלול ההכשרה וההתמחות ו"השתפשפו" בתעשייה הישראלית המקומית כך שהם מכירים מקרוב את האופן בו ענף העיצוב עובד. באמצעות המרצים במכללת סולו תוכלו לרכוש את הניסיון המעשי ולהתחיל את הקריירה המקצועית שלכם כבר עם הכניסה לשוק. במשך הלימודים עצמם, תקבלו את הטיפים הסודיים מהם נהנים אנשי מקצוע העוסקים שנים רבות בתחום ותוכלו לקפוץ ישירות למים העמוקים.

הלימודים האישיים והדינמיקה הנוצרת בין מורה לתלמיד בתהליך של אחד על אחד הם מסע ייחודי שרק מעטים זוכים לו. בלי להתעכב על שאלות של אחרים, בלי לרוץ מהר מדי – בדיוק בקצב שלכם ובאופן בו צורת החשיבה שלכם עובדת, במכללת סולו המרצים מתאימים את עצמם אליכם. תוך הקשבה וגישוש, למידה ושיתוף פעולה, תבנו את הזהות המקצועית שלכם ותוכלו להיכנס לשוק התעשייה עם היצע ייחודי ובטחון בכישוריכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('4fccea6e-1ec2-4e4c-8892-295cbc3633ee','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה