נפצע מקרש שנפל מאתר בנייה ואיבד הכרה: "הפנים שלו התנפחו, מלא דם על הרצפה"

$(function(){setImageBanner('cae35771-bd1c-4a21-aaf2-e43954a685f5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

עובר אורח שהלך ליד אתר בנייה הסמוך לקריית הממשלה נפגע מקרש שנפל מאתר הבנייה ואיבד הכרה. עדת ראייה: "הקרש נפל לו על הפרצוף ונשבר לשלושה חלקים, הוא נפל ואיבד הכרה". הפצוע: "יש לי חתכים בפנים, נשברו לי השיניים, אני כולי מנופח ובכאבים, לא מצליח לישון בלילה".

חיים, תושב באר שבע עבר לפני כשבוע במדרחוב הסמוך לקריית הממשלה בבאר שבע כאשר לפתע נפגע מקרש שנפל מאתר בנייה סמוך. כתוצאה מכך הוא נפגע בפניו ואיבד את הכרתו, וכעבור זמן קצר פונה לבית החולים סורוקה.

רינת, תושבת העיר שהייתה עדה לאירוע סיפרה "סביבות השעה 10:45 הגעתי עם הילדה שלי לאזור קריית הממשלה. פתאום אני שומעת בום! ואז אני קולטת אדם שנפגע מקרש שנפל עליו מבניין חדש שבונים מעל מרכז הקניות".


"הקרש באורך של 2 מטרים נפל עליו ונשבר לשלושה חלקים. הוא נפל על הרצפה ואיבד הכרה". סיפרה. "הקרש פגע לו ישר בפרצוף וכולו התנפח, היה מלא דם על הרצפה, הוא אמר שכואבת לו ממש העין".

רינת נותרה מתוסכלת מהאירוע "זה היה עניין של שניות ואני והילדה שלי יכולנו להיפגע, איך קורה שקרש פשוט נופל מאתר בנייה על מישהו? צריך להתייחס לעניין הזה בחומרה!".

"אני כולי בכאבים, לא מצליח לישון בלילה"

לאחר האירוע פונה חיים לבית החולים סורוקה, שם העביר את הלילה. מאז הוא שוכב במיטה בביתו וסובל כפי שתיאר, מכאבי תופת "כולי מנופח, שבור, עם כאבי ראש איומים כל היום. אני לוקח כדורים וזה לא עוזר, לא מצליח לישון בלילה. אני מנסה להירדם והטראומה של הפגיעה באה לי מחדש".

חיים, שעובד למחייתו כנהג משאית נותר מתוסכל וכאוב "פגעו לי קשה בפנים, אני בבית מושבת, בלי אפשרות לעבוד, בלי אפשרות להתפרנס, מה אני אעשה עכשיו ?".


"לא יודע אם אקבל את הפנים שלי בחזרה"

על שקרה לו באותו יום לחיים חיים דיבר בכאב "הלכתי במדרחוב ופתאום איבדתי את ההכרה. כשהתעוררתי הייתי כולי בדם והבנתי שנפל עליי קרש ענק" שחזר. "עברתי צילומים, יש לי חתכים עמוקים בפנים, שברים באף, פגיעה חזקה בעין שמאל שאני לא רואה בה טוב עכשיו ועלול לאבד בה את הראייה. נשברו לי השיניים! נהרסו לי כל הפנים! לא יודע אם פלסטיקאי יכול לתקן את זה. אני לא יודע אם אקבל את הפנים שלי בחזרה".

"איך אישרו לבנות מעל הראש של התושבים?"

חיים הפנה אצבע מאשימה כלפי חברת הבנייה "מגדלי איתי" ונגד עיריית באר שבע, בטענה שלא נקטו את האמצעים המתאימים להגן על התושבים "איך בעירייה נתנו אישור לבנות שם מבלי להגן על התושבים? באתר בנייה עשו מן איזה רשת כזו, אבל רק ליד הבניין, איפה שעוברים אנשים בטיילת התושבים חשופים".  

בעקבות האירוע פנינו ב'באר שבע נט' לקבוצת "מגדלי איתי", אשר מקימה פרויקט באתר הבנייה ממנו נפל הקרש שפצע את חיים, ונענינו בתגובה: "חברת עוז במישור בע''מ וחברת מגדלי איתי חברה לבנייה והשקעות בע''מ נקטו ונוקטות בכל אמצעי הזהירות והבטיחות הנדרשים לפי חוק ואף מעבר לכך" ציינו בקבוצת מגדלי איתי.


בהתייחס לטענות לאי קיומן של רשתות ביטחון מספקות הגיבו בחברה: "אכן היו מותקנות שתי רשתות ביטחון כפי שנדרש. בנוסף, אנו דואגים כי באתר ינכח באופן קבוע ממונה בטיחות".

עוד הוסיפו בחברה כי הם "רואים בחומרה את האירוע ועל כן עורכים תחקיר פנימי ועובדים בשיתוף עם הרשויות בכדי להבין מה קרה בשטח".

מהמשטרה נמסר כי האירוע בחקירה.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('96323ab6-e5a6-401f-a64f-e72db23b3840','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה