בשבועות הזה, תלבש לבן...

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('cf0a84e6-e640-44f1-b1f1-c5e023ca000c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('cf0a84e6-e640-44f1-b1f1-c5e023ca000c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

לא רק בשמלות כלה לבנות ובמאכלי החג על בסיס חלב וגבינה, הצבע הלבן המסמל טוהר מככב בחלל הבית לאורך כל השנה ולקראת הקיץ הקרב הוא זוכה לעדנה מחודשת בקולקציות השונות של בתי העיצוב המובילים

נבמרבית הבתים הישראליים הוא פיאר בעבר בדרך-כלל את הקירות והרצפה, אך עקב התחזקותם של הטרנד המודרני וטרנד הוינטאג', הצבע הלבן על שלל גווניו תופס מקום נרחב בעיצוב החלל הביתי, החל מפריטי הריהוט השונים, דרך מוצרי החשמל ועד חיפויי הקיר, קיימות אינספור דרכים בהן ניתן לשלבו בהתאם לסגנון ולאווירה שמעוניינים ליצור בו. מעצם היותו אחד הצבעים הניטראליים בסקאלת הצבעים, ניתן לשלב עם כל גוון ואף עם שניים או שלושה. לאלו מאיתנו החוששים לשלבו בבית, שכן שימוש יתר בצבע יקנה אווירה סטרילית וקרה, מומלץ לשלבו עם צבעים חמים ש'ישברו' את הסטריליות הדומיננטית שבו, וייהנו מניגוד שיבליט את האיכויות שלהם. אז מהן הדרכים הנכונות לשלבו בחלל הבית? ואלו פריטים על טהרת הצבע הלבן מציגים בתי העיצוב המובילים לקראת הקיץ? מעצבי רשתות העיצוב הבולטות במרכז דיזין פלוס מגלים את הדרך לשילוב יעיל של הצבע הלבן בכל חלל.

לבן בחלל האירוח

הוא ה-מוקד של הבית, אנו מבלים בו את מרבית השעות הערניות שלנו ומארחים בו חברים ומשפחה, ועל כן החשיבות של בחירת הצבעים הנכונים לעיצוב הסלון, שלהם השפעה משמעותית על יצירת האווירה והתחושות בחלל, היא חשובה במיוחד. בבואנו לעצב את סלון הבית, רצוי להתחיל בהתייחסות לקירות החלל, כתוחמים במובן הרחב של המילה וככאלו שקובעים באופן מוחלט את גבולות החדר. על אף שרבים עושים שימוש בצבע הלבן, על כל גווניו, לצביעת הקירות, כמעט ואין בתים אשר קירותיהם צבועים בלבן צח בלבד; הנטייה הגוברת היום היא להעשיר את הקירות ולהוסיף להם אלמנטים שונים ומגוונים, כגון טקסטורות בולטות, הדפסי פרחים לבנים, חיפויי תחרה ועוד. כך, 'נשברת' התחושה הסטרילית והקרה שהצבע הלבן מביא עמו, והתחושה בחלל חמה ומשפחתית יותר.

NICOLETTI צילום: יחצ. להשיג בדיזיין פלוס מרכז העיצוב לבית באר שבע

לבן בחדר הרחצה

הוא משדר טוהר, ניקיון והיגיינה, ולכן הצבע הלבן שלט במשך עשורים רבים בחלל האמבט.  על אף שבשנים האחרונות נכנסו צבעים נוספים לחדר האמבט, כגון השחור, החום ואדום, הצבע הלבן ממשיך לשמור על מעמדו וכוחו , יחד עם זאת רבים מואסים במראה הטוטאל-לוק הלבן שהשתלט על הקירות, הרצפה, האמבט, הכלים הסניטאריים, השיש וארונות האחסון, ועל כן תרים אחר דרכים מקוריות לשילובו בחלל. כך, ניתן לשלב אריחים לבנים עם טקסטורה מעניינת ויוצאת דופן, כמו אריחים דמוי שיש הקררה היוקרתי, אריחים תלת ממדיים בדוגמת קפיטונאז' או כאלו ממסוגרים בשילוב דקורים מוזהבים שעוצבו בהשראת חדרי האמבט של עשירי צרפת.

 לבן במטבח

עד לא מזמן השימוש בצבע הלבן במטבח בא לידי ביטוי בעיקר בקירות ובארונות, אך בשנים האחרונות, עקב התחזקות טרנד הוינטאג' מחד ומגמת המינימליזם מאידך, חודר הוא גם דרך מוצרי החשמל. לדברי אסי ארביב, מבעלי קלינטון סחר יבואנית מותג מוצרי החשמל TEKA: "התפיסה המקובלת שרווחה בענף העיצוב בעשור האחרון, היא שלצבע הלבן אין מקום במטבח בכל הקשור למוצרי החשמל בשל העיסוק המרובה באוכל, שעלול ללכלכו. למרות זאת, לאחרונה מוצגות קולקציות מוצרי חשמל הצבועות בלבן- תנורים, קולטי אדים, כיריים... זאת, מ-2 סיבות עיקריות: הראשונה נובעת מהעובדה שריהוט המטבח הופך לצבעוני יותר משנה לשנה, ועל כן יש 'לרכך' את סקאלת הצבעים בחלל, והשנייה- נובעת מהרצון לשלב בהרמוניה את מוצרי החשמל לגוון הדומיננטי במטבח".

לבן במטבח: שמרת הזורע. צילום: יחצ (להשיג בדיזיין פלוס המרכז לעיצוב הבית באר שבע)

לבן בחדר השינה

לאור העובדה שכמעט שליש מחיינו אנחנו מבלים בין כתליו, קיימת השקעה רבה, יצירתיות ומחשבה בעיצוב חדר השינה, כך שיתאים לכל צרכינו וישרה אווירה נעימה של רוגע ושלווה. על אף שרבים מאיתנו מעדיפים לשמור על קירותיו לבנים לגמרי, קיימות לא מעט דרכים לשלב את הצבע הלבן ובכל זאת ליצור עניין בחלל. על מנת לשוות לקירות החדר מראה נקי, אך יחד עם זאת כזה שמושך את העין ומוסיף צבע בחלל, מומלץ לבחור בטפט לבן עשיר בטקסטורות ובמרקמים עם פני שטח מעניינים, או לחילופין - בכזה המאופיין בנגיעות קטנות של צבע. מתוך הכרה בכוחו של הלבן כיוצר אשליית מרחב ותחושת אווריריות, מותגים וחברות רבות מציגים שלל קולקציות על טהרת הלבן, אך על מנת לבדלו מהקיר מעניקים לו טוויסט אשר בא לידי ביטוי בצבע או בדוגמה .

אופן נוסף בו ניתן לשלב את הלבן בחדר השינה היא דרך הרהיטים שבו. משום שרובנו רוצים שתשרה בחדר השינה אווירה חמה ורומנטית, במשך שנים רבות הוצגו קולקציות ריהוט לחדרי השינה בגווני העץ השונים, אך הצצה אל הקולקציות החדשות של המותגים המובילים ושיטוט בין החנויות יגלו תמונה חדשה. כיום יותר ויותר חדרי שינה מוצעים בלבן, בגימור מאט או באפוקסי, בקווים ישרים ומודרניים או בסגנון פרובנס, מגוון האפשרויות רחב, אלו החוששים להעניק ללבן דומיננטיות יתרה בחלל, יוכלו לשלב אותו דרך המיטה בלבד, שזוכה לנגיעות של לבן דרך רגליים מפוסלות, מסגרת או ראש המיטה.

AKINO מערכת שינה בלבן מבית הולנדיה. אולם התצוגה החדש בדזיין פלוס

לבן בגינה ובמרפסת

כמדי שנה לקראת הקיץ, בבואנו ליצור סביבת חוץ נעימה ונוחה, אי-אפשר שלא להתייחס לצבע הלבן; הוא זה שבמרבית המקרים החשוב והבסיסי ביותר, שכן הוא משתלב באופן הרמוני בסביבה עשירה בצבעים, בצמחייה ירוקה, פרחים צבעוניים, דק מעץ ואפילו עם נצנוץ המים העולה מבריכת השחייה. על כן, אם בעבר אבזרנו את החצר בשולחן ובכיסאות פלסטיק לבנים וסטנדרטיים, הרי שכיום מוצעים אינספור תחליפים של ריהוט כפרי יותר דמוי-קש, המשלב את הצבע הלבן דרך הטקסטיל שבו, או על-ידי צביעת בסיסו בלבן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('77661ae5-12da-4e69-aa17-ce889ae174ea','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה