הועידה הראשונה למשאבי האנוש בנגב – בסימן תעסוקה מגוונת

$(function(){setImageBanner('7834ac0a-afdb-4939-a75c-aef539c17323','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

בפעם הראשונה תתקיים בדרום ועידה שנתית המשותפת לחברות עסקיות וארגוני התעסוקה המובלים הפועלים בנגב. הועידה הינה תולדה של שותפות אסטרטגית נרקמת בין התאחדות התעשיינים מרחב דרום, מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב וארגוני התעסוקה. הועידה תתקיים ב-22.5.17 באולם 'בראשית' בנוכחות שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ ומנכ"ל JNF ארה"ב, ראסל רובינסון.

הועידה למשאבי אנוש הראשונה בנגב היא תוצר של שיתוף פעולה פורה בין התאחדות התעשיינים מרחב דרום, מרכז לאודר לקידום התעסוקה בנגב וארגוני התעסוקה הפועלים בנגב.

 הועידה תתקיים ביום א' 22/5/17 בהשתתפות שר העבודה והרווחה, ח"כ חיים כץ, מ"מ וסגן ראש העיר באר-שבע טל אל על,  מנכ"לJNF ארה"ב, ראסל רובינסון, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים, אביב חצבני, מנהלת שותפויות במרכז לאודר, פנינה אביטל, מנכ"ל ריגוקט, סיומה ויינברג ומכובדים נוספים.

הועידה נולדה בעקבות הצורך במענה לאתגרי התעסוקה בחברות ומפעלי התעשייה ובדרום  ויכולתם של הארגונים המקדמים תעסוקה לסייע באופן משמעותי לחברות אלו. הועידה אינה רק אירוע דגל, אלא מהווה צומת אסטרטגית לקפיצת מדרגה בחיזוק ופיתוח הקשר בין ארגונים המקדמים תעסוקה בנגב לבין בכירים ומנהלי משאבי אנוש מחברות, מפעלי תעשייה וארגונים עסקיים מובילים הפועלים באזור הנגב. מטרת הועידה היא לתת פתרונות לתעסוקה בנגב בעזרת קידום פתרונות תעסוקתיים לקהילות מגוונות. זאת בכדי לחזק ולפתח את הכלכלה באזור.

בוועידה יתקיים פאנל בנושא תעסוקה בחברה מגוונת בהנחיית רונית מילר, מנחת פורום משאבי אנוש דרום, וישתתפו בו בכירים בחברות ובתעשייה הדרומית. לאחר מכן, תתקיים הרצאה של רז מצנע, בעברו סמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת Alljobs, על שינויים בהרגלי הגיוס של חברות גדולות.

אביב חצבני, מנהל מרחב דרום בהתאחדות התעשיינים " זו השנה הראשונה בה מתקיים  אירוע משאבי אנוש בהובלה משותפת של הארגונים המקדמים תעסוקה, מרכז לאודר ושל התאחדות התעשיינים - מרחב דרום  בפורמט של "ועידה" מרכזית דרומית. את רוב ימי אני מעביר בפגישות במפעלי התעשייה, ותמיד הנושא הראשון העולה בפגישה הינו המחסור האקוטי בעובדים. הועידה הינה אירוע דגל המעלה על נס את פתרונות התעסוקה האפשריים בדרום, וחשוב מכך, מדגישה את השותפות ההדדית של התעשייה עם מרכז לאודר לקידום התעסוקה והארגונים המקדמים תעסוקה למציאת פתרונות תעסוקה אשר ימשיכו להוביל הנגב ותעשייה הדרומית להמשך צמיחה וחיזוק הכלכלה והתעשייה באזורנו."

פנינה אביטל, מנהלת פיתוח שותפויות במרכז לאודר לקידום התעסוקה: "אנו מבינים כי התפתחותם הכלכלית ומימוש המטרות האסטרטגיות של ארגונים עסקיים בנגב תלוי רבות בגיוס כח אדם איכותי. את הועידה יזמנו במרכז לאודר, מיזם משותף של JNFארה"ב ואוניברסיטת בן גוריון בהפעלת עמותת תור המדבר, לאחר עבודה משותפת של שנתיים בפורום ארגוני התעסוקה שייסדנו. החזון להקמת שותפויות לקידום ופיתוח בנגב קורם עור וגידים, כאשר בפעם הראשונה יתכנסו כל הבכירים בתעשייה וארגוני התעסוקה למטרה משותפת. אין ספק כי ההתייחסות לקהילות המגוונת בנגב ולהון אנושי הייחודי כאן, תוביל לתפיסה אחרת של גיוס עובדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fb052d31-7492-4a00-afd9-cdafbfb9fc7e','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה