הלילה הלבן שעבר על אלופת המדינה

$(function(){setImageBanner('0d418739-99dd-445c-9192-ff0414a68a72','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

שריקת הסיום באצטדיון בנתניה אמש הייתה האות לפתיחת החגיגות שנמשכו אל תוך הלילה – החל מהפריצה הלא-נכונה בחדרי ההלבשה ועד לסיום הלילה במסעדה בעיר, זה מה שעבר על שחקני אלופת המדינה בלילה האחרון

דקה 89 באצטדיון בנתניה. לוח התוצאות מראה 1-1. אליניב ברדה מתקדם במהירות לעבר שוערה של מכבי תל אביב, מחטיא, אבל ג'ון אוגו משחרר בעיטה שטוחה, שחותכת את ההגנה של מכבי תל אביב וננעצת ברשת. אוגו, שספג קללות מאוהדי מכבי תל אביב לאורך כל המשחק. אוגו, שאוהדי מכבי תל אביב סימנו כמטרה. אוגו, שלא כבש שער ליגה אחד העונה. עד שער האליפות. ג'ון אוגו – הוא ולא אחר.

-

כך התחיל לו לילה ארוך, שלחלק משחקני, אוהדי ואנשי צוות הנהלת הקבוצה למעשה לא נגמר עד זמן כתיבת שורות אלה – בוקר יום ראשון. השחקנים לא ידעו נפשם מרוב אושר ופרצו לכר הדשא כ-5 דקות לאחר כיבוש השער של אוגו. הפועל באר שבע הבטיחה אליפות שנייה ברציפות, בבית של מכבי תל אביב. אוהדי האלופה לא ידעו נפשם מרוב אושר, ואוהדי מכבי תל אביב? נעלמו כלא היו.

על כר הדשא באצטדיון, שחקני הקבוצה וכלל הצוות המקצועי היו בעננים. השחקנים הצטלמו, חלקם לבד, חלקם עם בנות הזוג, חלקם עם בנות הזוג והילדים. ברק בכר הציג לראווה את החיוך שלו – אותו הוא שומר רק לזכיות בתארים, ככה שיצא שאת החיוך הזה ראינו ממנו כבר כמה וכמה פעמים, וכנראה גם נמשיך לראות, עמה יעמיק. בו בזמן, אוהדי הקבוצה המשיכו בעידוד המאסיבי, חלקם דומעים, חלקם לא מאמינים וחלקם לאט לאט מפנימים שהם, שוב, אלופי המדינה.

-

זמן רב לאחר שריקת הסיום, ירדו השחקנים מחדר ההלבשה והקהל התפזר מחוץ לאצטדיון. השירה האדירה של הקהל נשמעה גם בתוך אולם מסיבת העיתונאים של האצטדיון בנתניה, שהיה אפוף בניחוח של אלופים. את שאגות השמחה של השחקנים מחדר ההלבשה שמעו עוד יותר טוב, וניכרה העובדה כי כל שחקן שיצא לשנייה החוצה, היה רטוב במים, או שמפניות, או מי בכלל יודע?

אירוע משעשע התרחש כאשר שחקני הקבוצה "פרצו" את דלת היציאה מחדר ההלבשה, שהייתה נעולה על ידי מאבטח. המאבטח, שלא הבין מי בועט ככה בברוטאליות בדלת, לא איפשר להם לצאת, אבל לבסוף נכנע לשחקנים שיצאו במקהלה לתוך לובי העיתונאים. השחקנים עלו במעלה המדרגות, היכן שמורה שלט ה"יציאה", וחשבו כי הם מגיעים לאוהדים. כעבור 2 דקות הם חזרו חפויי ראש כשגילו שהם בעצם יצאו לחניית האוטובוסים. אבל, אל תדאגו להם, את החגיגות עם האוהדים הם השלימו.

-

סמוך לשעה 12 וחצי בלילה, לאחר מסיבות העיתונאים של ברק בכר, אלונה ברקת, מהארן ראדי, אליניב ברדה ושיר צדק, החלה השיירה האדומה לעזוב את האצטדיון בנתניה. מרבית השחקנים עלו באוטובוס הקבוצתי, שלווה על ידי כוחות משטרה וגם על ידי חלק מהאוהדים, שרצו לחגוג עם אליליהם ברגע שהם הגיעו לבאר שבע. הדרך חזרה לעיר הייתה מהירה, קצרה, שמחה ומלאה בצפצופי שימחה ובצעיפים שהתנופפו מחלונות המכוניות.

במקביל, בבאר שבע, החגיגות התרכזו באזור מרכז הצעירים. מאות אוהדים הגיעו לשם בהוראת ארגון האוהדים, החלו לשיר, להניף דגלים ואף להדליק אמצעים פירו-טכניים ולמלא את העיר העתיקה בעשן אדום. האוהדים חיכו לשחקני הקבוצה, ולקראת השעה 2 וחצי, אוטובוס הקבוצה הגיע למקום. מהאוטובוס יצאו אליניב ברדה ושיר צדק, שלמעשה היה המנצח על התזמורת מתחילת החגיגות ועד לסיומן.

צדק שלהב את האוהדים עם השירים המוכרים של הקבוצה ולא וויתר גם על קצת שירי עקיצה למכבי תל אביב. האוהדים, כמובן, התמסרו, קפצו, נהנו, חגגו, שתו וקרעו את הגרון. לאחר כ-40 דקות של חגיגות, בהן ברדה וצדק עמדו גבוה מעל כולם וניהלו את השירים, התפזרו מרבית האוהדים, אבל לא שם תמה החגיגה של השחקנים.

עמוק עמוק לתוך הלילה, הגיעו השחקנים למסעדת 'הספרייה'. גם שם, שיר צדק היה אחראי ראשי על המורל, כשאליו מצטרף בן שהר, שנחשב לאחד ממעלי המורל הבכירים בחדר ההלבשה. האוהדים שעדיין נשארו ערים והגיעו למקום, זכו לראות את השחקנים מתפרקים ונהנים עם אוכל ושתייה שזרמו כמים.

היום יבצעו במועדון מעבר חד מאוד, ויציינו את יום הזיכרון לאוהדי הקבוצה שנפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה. החגיגות יצאו להפסקה קצרה, אך ימשיכו בקרוב - בעיריית באר שבע אמרו כי החגיגות העירוניות ייערכו רק אחרי ל"ג בעומר, ואילו במנהלת הליגה מעריכים שהנפת הצלחת הרשמית תערך במשחק הבית הקרוב – מול מכבי פתח תקווה – שמועדו טרם נקבע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('17d5ad60-3283-480f-9362-373d02920e2c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה