5 דרכים להפוך את הסלון שלכם ליוקרתי יותר מבלי לשבור תוכנית חיסכון

$(function(){setImageBanner('4ae0023f-6dbe-44e5-9378-e7b71f7b050d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

עונת האביב מסמנת התחדשות ועיצוב הבית, אספנו את המומחים של הרשתות במרכז העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע וביקשנו מהם להצביע על 5 הדרכים לשדרג את הסלון מבלי לשבור חסכונות.

הסלון הוא מרכז הבית, הליבה, הבסיס והמקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות הפנאי שלנו. מסיבה זו אנחנו רוצים להשקיע בו שיהיה יפה ומעוצב. למרות ששיפוץ הסלון הוא דבר יקר, ישנן דרכים זולות בהרבה לשפר את מראה הסלון שלכם כך שיראה יוקרתי יותר. לפעמים נגיעות קטנות במקום הנכון יעשו שינוי ענק בחלל. מדריך הבא נוצר על ידי המומחים של הרשתות במרכז העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע.

1. לפשט את העיצוב: לאנשים רבים יש נטייה להעמיס את חלל העיצובי עם יותר ויותר פריטי עיצוב, אך במקרים רבים – כל המוסיף גורע. העמסת יתר גורמת לחלל להיראות עמוס ולא מתוחכם. מומלץ לנסות ולהוריד חלקים מיותרים או מוגזמים ולהשאיר רק את הפריטים שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם. חלל נקי יותר יגרום לפריטי העיצוב החשובים ביותר לבלוט. 

2. להסוות את הטלוויזיה: על אף שהטלוויזיה הייתה מרכז הסלון בעשורים האחרונים, אין דבר שפוגם בעיצוב הסלון יותר ממנה. אם מראות יוקרתיות שמסתירות את הטלוויזיה לא נמצאות בתקציב שלכם, כדאי לנסות וליצור  קיר גלריה מסביבה או סידור עיצובי משלים שיקטין את הנוכחות שלה בחלל. המטרה היא להגיע למצב בו מסגרת הטלוויזיה נבלעת בחלל וכך היא מסוות בתוך החלל העיצובי במקום לבלוט בו. 

3. להוסיף פריט ריהוט מעוצב באופן ייחודי לחלל: בכדי למנוע מהסלון שלכם להפוך לים של קווים ישרים וצורות עגולות, כדאי לשלב בו אלמנט בעל צורה מעניינת או גזרה ייחודית. אפילו דבר פשוט כמו שולחן קפה שעשוי בצורה מעניינת או כיסא צד מיוחד שישבור את קווי החדר, אלו יוסיפו לחלל מרכיבים ארטיסטים לא צפויים שיוסיפו לו יוקרה.

4. לתלות יצירת אומנות גדולה: אחת הדרכים להעלות את יוקרתו של חלל הסלון הוא ליצור נקודת מיקוד בו שתייצר את אפקט ה-'וואו' לכל אדם שייכנס לסלון שלכם. ניתן לעשות זאת על ידי תליית תמונה או ציור גדולים אל אחד מקירות הסלון. אין זה אומר שצריך לקנות עכשיו תמונה במחיר מופקע למעשה כל תמונה או ציור גדולים שיתאימו לחלל ולקו העיצובי שלכם עשויה לייצר את האפקט הזה. 

5. להוסיף פריט עיצוב בעל נפח היסטורי: בכדי להוסיף תחכום ואינטליגנטיות לחלל הסלון שלכם רצוי  להוסיף פריט עתיק כלשהו. פריט זה יכול להיות כל דבר כמעט, החל ממראה גדולה ומסוגננת ועד שולחן צד קטן או אביזר עיצוב אחר – ככל שהוא ישן יותר כך עדיף. העיקר הוא שישדר את הרושם שהוא נרכש בשוק פשפשים באחד משווקיה המסורתיים של אירופה, לשם הגיע מטירה עתיקה והיסטורית. 

לקראת עונת  הקניות המקדימה לחג הפסח יוצא מרכז העיצוב דיזיין פלוס בבאר שבע בקמפיין חדש תחת הכותרת "מתחדשים לבית". הקמפיין החדש מציג את מכלול פתרונות העיצוב לבית ומדגיש לתושבי הדרום כי אין להם סיבה לנסוע צפונה בחיפוש אחר פריטי עיצוב לבית. דיזיין פלוס מציג מגוון רחב של מותגים ורשתות לעיצוב הבית ומדגיש כי בכל הקשור לעיצוב הבית, כל הפתרונות העדכניים ביותר מוצעים תחת קורת גג אחת. בין הרשתות והמותגים: פרנקו פרי, ביתילי, נטוצי , לוגו תאורה, אורבן, שומרת הזורע, כיתן, נגריית רהוטים, בית המעצבים, אלוני, מטבחי זיו, אידאל עיצוב ארונות, זאגה פינות אוכל, וילונות הדר, סוויס סיסטם, דלקוב, ארונות הדר,רקפת ספיר, ניקולטי, מוצצים , הולנדיה ,גלריה ייחודית של מותג מוצרי החשמל TEKA  אולם תצוגה של דלתות רשפים ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('306806f8-33a5-439d-931f-f5ff14ce1965','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה