בשנים האחרונות אנו עדים להשקעה חסרת תקדים בקידום נושא הבריאות בחברה המערבית והעלאת המודעות בנוגע לשמירה על אורח חיים בריא. מה שהחל כמודעות אישית, הפך בשנים האחרונות למוסכמה חברתית הנשענת על יתרונות המזון הבריא והפעילות הגופנית כקונצנזוס במרחב הציבורי, ומגמה זו מתחילה לחלחל גם למקומות העבודה ולארגונים השונים.

-

-

אדם בוגר מבלה למעלה משליש מחייו במקום עבודתו, ונכון להיום מעסיקים רבים רואים עצמם כאחראים על העובד גם בכל הנוגע להנגשת המידע על תזונה נכונה. מחקרים מראים כי תזונה לא מתאימה של העובד (מצבי תת תזונה, או השמנה) יכולה לגרום להפסד של 20% בתפוקה הכוללת. מנגד, מעסיקים שהחליטו להשקיע בקידום הבריאות בארגון, נהנים מגידול בתפוקת העבודה, מירידה במספר ימי ההיעדרויות של העובדים ומעלייה בשביעות רצונם.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו